Wangthong Inlagd Måndag kl 14:15 Dela Inlagd Måndag kl 14:15 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev FF: Blivit påkörd på parkeringen, men annars varför lämna lite plats mellan bilarna. FF 16 minuter sedan, skrev FF: Blivit påkörd på parkeringen, men annars varför lämna lite plats mellan bilarna. FF Kan möjligtvis bero på att parkeringsrutorna är så små att bilen knappt får plats. Nu verkar det som den svarta bilen inte håller sig inom sin ruta ens. En del parkeringar är så små att man har ett helskotta att ta sig ur bilen. Man skulle ha njurbälten som man kan dra åt så mycket att magfläsket trycks upp mot halsen. Har man ett väl tilltaget arsle räcker inte ens det. Brukar släppa ut frugan innan jag parkerar. Då kan jag ställa mig så nära gränsen på rutan (hennes sida) att jag kan ta mig ut. Får då hoppas att grannbilen har en svulten chaffis med platt mage, smalt arsle och klen benstomme. Trots det får man naturligtvis inte orsaka skador på någon bil. Ändrades Måndag kl 14:18 av Wangthong 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Måndag kl 14:28 Dela Inlagd Måndag kl 14:28 11 minutes ago, Wangthong said: Kan möjligtvis bero på att parkeringsrutorna är så små att bilen knappt får plats. Nu verkar det som den svarta bilen inte håller sig inom sin ruta ens. En del parkeringar är så små att man har ett helskotta att ta sig ur bilen. Man skulle ha njurbälten som man kan dra åt så mycket att magfläsket trycks upp mot halsen. Har man ett väl tilltaget arsle räcker inte ens det. Brukar släppa ut frugan innan jag parkerar. Då kan jag ställa mig så nära gränsen på rutan (hennes sida) att jag kan ta mig ut. Får då hoppas att grannbilen har en svulten chaffis med platt mage, smalt arsle och klen benstomme. Trots det får man naturligtvis inte orsaka skador på någon bil. 2 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Måndag kl 14:34 Dela Inlagd Måndag kl 14:34 4 minuter sedan, skrev Aray Na: Innovativt att leta sig utanför parkeringsrutorna. Fast han hade väl inte fått upp dörrarna ens i en del av de parkeringshus jag brukar parkera. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Måndag kl 14:47 Dela Inlagd Måndag kl 14:47 30 minuter sedan, skrev Wangthong: Kan möjligtvis bero på att parkeringsrutorna är så små att bilen knappt får plats. Nu verkar det som den svarta bilen inte håller sig inom sin ruta ens. En del parkeringar är så små att man har ett helskotta att ta sig ur bilen. Man skulle ha njurbälten som man kan dra åt så mycket att magfläsket trycks upp mot halsen. Har man ett väl tilltaget arsle räcker inte ens det. Brukar släppa ut frugan innan jag parkerar. Då kan jag ställa mig så nära gränsen på rutan (hennes sida) att jag kan ta mig ut. Får då hoppas att grannbilen har en svulten chaffis med platt mage, smalt arsle och klen benstomme. Trots det får man naturligtvis inte orsaka skador på någon bil. Får väl reklamera bilen, tryckte på knappen bilen parkerade själv. FF 1 1 www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Måndag kl 15:06 Dela Inlagd Måndag kl 15:06 30 minutes ago, Wangthong said: Innovativt att leta sig utanför parkeringsrutorna. Fast han hade väl inte fått upp dörrarna ens i en del av de parkeringshus jag brukar parkera. Ett par liter av detta kan eventuellt underlätta 😉 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Tisdag kl 14:24 Dela Inlagd Tisdag kl 14:24 Finns det något bättre än att bli inregnad i en bar utan lyse? 7 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aray Na Inlagd Tisdag kl 14:52 Dela Inlagd Tisdag kl 14:52 26 minutes ago, rolba said: Finns det något bättre än att bli inregnad i en bar utan lyse? Det beror på vem som eventuellt kryper på 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Tisdag kl 17:01 Dela Inlagd Tisdag kl 17:01 2 timmar sedan, skrev rolba: Finns det något bättre än att bli inregnad i en bar utan lyse? Finns det något att dricka kan man ju om inte annat bli på lyset 4 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Tisdag kl 22:00 Dela Inlagd Tisdag kl 22:00 4 timmar sedan, skrev Mankan: Finns det något att dricka kan man ju om inte annat bli på lyset Precis så var det. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd Onsdag kl 08:34 Dela Inlagd Onsdag kl 08:34 Vad jag gör… håller mig borta från vatten kriget och lyssnar på vårt bidrag till dansen. Hoppas ni gillar dansa… disco i thaitakt..typ 🎶🙏 😁 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Onsdag kl 09:12 Dela Inlagd Onsdag kl 09:12 Bor på gulligt litet hotell i Ubon. Frugan behövde kiropraktor och Ubon var närmast. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Onsdag kl 10:44 Dela Inlagd Onsdag kl 10:44 1 timme sedan, skrev Surin P3: Bor på gulligt litet hotell i Ubon. Frugan behövde kiropraktor och Ubon var närmast. Lite Mexico stil! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Onsdag kl 18:06 Dela Inlagd Onsdag kl 18:06 Slängde in en rad till V-86 ikväll. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Oskarudon Inlagd Onsdag kl 18:23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Onsdag kl 18:23 grabben fick en gädda till å gubben fick nöja sig med en suraborre. nu får isfisket vara för säsongen😟 Nu på em har isen börjat gå upp.. 10 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Torsdag kl 03:15 Dela Inlagd Torsdag kl 03:15 Håhå jaja Hade ju stängt 5 dar för Songkran så är lite otakt nu 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Torsdag kl 11:57 Dela Inlagd Torsdag kl 11:57 På väg upp mot hembyn Vemdalen så efter lunchen i Ljusdal så skall jag nu... Sopa i mig den flygsprit jag hade hemma och tömma allt innnan sveg ca 10 små flarror. 8 1 1 1 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Torsdag kl 12:45 Dela Inlagd Torsdag kl 12:45 Väntar..😎 8 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Mankan Inlagd Torsdag kl 14:25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Torsdag kl 14:25 Lite ojämn bränna men annars ok. Får se i morgon om den smakar. 10 1 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Torsdag kl 15:17 Dela Inlagd Torsdag kl 15:17 2 timmar sedan, skrev ellim63: Väntar..😎 Jaha, det är dags igen! 🤠 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Torsdag kl 16:59 Dela Inlagd Torsdag kl 16:59 Släpp det där nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Torsdag kl 17:04 Dela Inlagd Torsdag kl 17:04 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Torsdag kl 18:25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Torsdag kl 18:25 Sitter vid ån hemme och... 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Torsdag kl 19:21 Dela Inlagd Torsdag kl 19:21 4 timmar sedan, skrev Mankan: Lite ojämn bränna men annars ok. Får se i morgon om den smakar. Västerbottenost.. fantastiskt gott! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Torsdag kl 19:40 Dela Inlagd Torsdag kl 19:40 1 timme sedan, skrev 65Selander: Sitter vid ån hemme och... Norrveman ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Torsdag kl 20:11 Dela Inlagd Torsdag kl 20:11 Kollar Telefofonen (djurgården vann), yes: 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu