Detta inlägg gillas... navion hispania Inlagd Februari 24 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 24 En Dry Martini på Arlanda. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Februari 25 Dela Inlagd Februari 25 Konstaterar att det finns grafifettstandkräm kvar. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Februari 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 25 Lite mera fyllnadsmassor. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Februari 26 Dela Inlagd Februari 26 Dreglar, frugan kom hem med godis. 8 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Februari 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 26 Känner mig stenåldern. Igår var vi och firade frugans systerdottersdottersdotter på hennes 2-årsdag. Då är dessutom frugan 3 år yngre än jag. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 26 Dela Inlagd Februari 26 Omgiven av kvällens första värdinnor. 9 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 26 Dela Inlagd Februari 26 7 minuter sedan, skrev rolba: Omgiven av kvällens första värdinnor. Bistra miner!😈 Lånen skall betalas! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 26 Dela Inlagd Februari 26 1 timme sedan, skrev audirs2: Bistra miner!😈 Lånen skall betalas! Nä, det kom en fransk-arab förbi på en bike som lät värre än en topfuel dragster. 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 26 Dela Inlagd Februari 26 1 timme sedan, skrev rolba: Nä, det kom en fransk-arab förbi på en bike som lät värre än en topfuel dragster. Top sminkad... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 27 Dela Inlagd Februari 27 Lämnade dödens väntrum på Arlanda (SAS Loungen) Så sitter ute i bruset å bara 195kr Staro 0.75l 🙂 6 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Februari 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 27 Kör ett gympass. 😇 10 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 27 Dela Inlagd Februari 27 Pysslar 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 27 Dela Inlagd Februari 27 12 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Pysslar Gör jag sådär i Thailand får jag skäll och blir utjagad från köket med kniven..... Jag får på min höjd visa hur jag vill ha det, att göra är totalförbjudet😁 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 27 Dela Inlagd Februari 27 14 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Pysslar Nä nä nä, det där är ju Elims jobbi!!! 😂 2 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 27 Dela Inlagd Februari 27 Äntligen kan Alla söka sitt drömjobb https://proletaren.se/artikel/arbetsformedlingen-porrskadespelare-sokes?fbclid=IwY2xjawItUjJleHRuA2FlbQIxMQABHRlIQIW3uwbQ4Xk6BCrkP6pw37GlxKgQT9R4OE7ztuEYG0qwlrNZdgY7HA_aem_IEy2ErA5QhuCYpplgNhIOw 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 28 Dela Inlagd Februari 28 13 timmar sedan, skrev audirs2: Nä nä nä, det där är ju Elims jobbi!!! 😂 Han var upptagen på annat håll 🙃 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 28 Dela Inlagd Februari 28 (ändrad) Dricker en kall Americano Ändrades Februari 28 av Kenneth4618 6 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 28 Dela Inlagd Februari 28 18 timmar sedan, skrev frogfish: Gör jag sådär i Thailand får jag skäll och blir utjagad från köket med kniven..... Jag får på min höjd visa hur jag vill ha det, att göra är totalförbjudet😁 Samma här. Får knappt vara i köket när det lagas mat. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Februari 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 28 Tittar lite på nybyggen. Frugans systerdottersdotter är nästan klar med sitt. Hon har också byggt en fabrikslokal på tomten. Ska flytta hem verksamhet som hon har haft i hyrda lokaler. Och här downsizar frugans bror. Har någon månad kvar säger han. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 28 Dela Inlagd Februari 28 20 minuter sedan, skrev gorjos: Tittar lite på nybyggen. Frugans systerdottersdotter är nästan klar med sitt. Hon har också byggt en fabrikslokal på tomten. Ska flytta hem verksamhet som hon har haft i hyrda lokaler. Och här downsizar frugans bror. Har någon månad kvar säger han. Älta hus kallas det där. Någon ute i Stockholms förorten Älta har fått pippi på att bygga just såna hus! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Februari 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 28 Pustar ut med lokal bira vid Heidelberg Schloss efter trappor från helvetet. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 28 Dela Inlagd Februari 28 Tar en suddig Leo i Cinnamon bar @Enis 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 28 Dela Inlagd Februari 28 25 minuter sedan, skrev rolba: Tar en suddig Leo i Cinnamon bar @Enis Städa undan kvittona och grönsakerna /Enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Februari 28 Dela Inlagd Februari 28 Lite färdkost. 3 1 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Februari 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 28 Slit och släp, det är inget annat... 🤣 15 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu