gorjos Inlagd Augusti 12 Dela Inlagd Augusti 12 Provar att göra falska oliver av plommonkart. Är ju en anledning att gallra lite bland plommonen. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 12 Dela Inlagd Augusti 12 Lagt ett bud på 7 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 12 Dela Inlagd Augusti 12 11 timmar sedan, skrev gorjos: Provar att göra falska oliver av plommonkart. Är ju en anledning att gallra lite bland plommonen. Frugan gjorde det förra året, dom står fortfarande i källaren och gottar till sig...😜 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 12 Dela Inlagd Augusti 12 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Lagt ett bud på Köpte ni inte en ny alldeles nyss? 3 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 13 Dela Inlagd Augusti 13 9 timmar sedan, skrev måne: Köpte ni inte en ny alldeles nyss? Jo en pickup som de kan använda som firmabil och hämta grejer med. Denna är till mig, men lilla frun får stå som ägare till båda 😀 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 13 Dela Inlagd Augusti 13 On 2024-08-08 at 17:53, skrev rolba: Hittade en lucka för lite AW. Såg ett ställe som såg trevligt ut. Och vem satt inte där. Är ju ordföranden för nykterhets föreningen juh! 🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 13 Dela Inlagd Augusti 13 On 2024-08-10 at 15:00, skrev Wangthong: Förstår att du inte hört talas om automatlåda! Trodde att sådana nymodigheter kommit upp till Tavelsjö! Dr. Boa har talat. Då är det ingen mening att jag säger att man kan ha olika former av problem med höften. Att inte kunna gå i skogen behöver inte vara hinder för allt annat. Bland det värsta för folk med höftproblem är olika höjdskillnader. Ofta har man inga problem att gå på plant underlag. Då har man knappast heller problem att köra bil. Finns ju till och med handikappade som kör ford!🤠 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 13 Dela Inlagd Augusti 13 27 minuter sedan, skrev audirs2: Finns ju till och med handikappade som kör ford!🤠 Jag vet åtminstone en 🙃 2 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Augusti 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 13 On 2024-07-16 at 12:41, skrev gorjos: Går framåt. Blev bra. Nu dags för klädsel på gamla delen. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Augusti 14 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 14 Lite ytterpanel... 15 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Augusti 14 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 14 Åsså är innerpanelen på plats. Hade en hög med teak över... 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 14 Dela Inlagd Augusti 14 2 timmar sedan, skrev Surin P3: Åsså är innerpanelen på plats. Hade en hög med teak över... Forumet är instabilt. Håller du på och pillar där åxå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 14 Dela Inlagd Augusti 14 3 timmar sedan, skrev rolba: Forumet är instabilt. Håller du på och pillar där åxå? Nä. Inget pillande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 14 Dela Inlagd Augusti 14 On 2024-08-13 at 12:45, skrev audirs2: Finns ju till och med handikappade som kör ford!🤠 Frostbiten året om, norr om Sörland? 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 14 Dela Inlagd Augusti 14 14 minuter sedan, skrev kolla min fot: Frostbiten året om, norr om Sörland? Konstig Ford!😉 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 15 Dela Inlagd Augusti 15 Vad är detta? 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 15 Dela Inlagd Augusti 15 Bilar nära Viking line färja. Troligen vid London Viadukten. Vad får jag för pris? 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Augusti 15 Dela Inlagd Augusti 15 On 2024-08-13 at 16:56, skrev gorjos: Blev bra. Nu dags för klädsel på gamla delen. Panelkapning på programmet idag. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 15 Dela Inlagd Augusti 15 Oj,såg en kompis. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 16 Dela Inlagd Augusti 16 Färdig med fönsterputsning, nu körs tvättmaskinen för fullt. Det är tufft att vara lat och inte kunna gå 😁 Nu ska jag lata mig en stund med en kopp kaffe ☕️ Egen blandning på vatten, ättika och diskmedel. Förövrigt har frun aldrig behövt putsa fönster här hemma 😉 4 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 16 Dela Inlagd Augusti 16 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Färdig med fönsterputsning, nu körs tvättmaskinen för fullt. Det är tufft att vara lat och inte kunna gå 😁 Nu ska jag lata mig en stund med en kopp kaffe ☕️ Egen blandning på vatten, ättika och diskmedel. Förövrigt har frun aldrig behövt putsa fönster här hemma 😉 Några droppas spolglans till diskmaskinen gör också susen. 4 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 16 Dela Inlagd Augusti 16 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Färdig med fönsterputsning, nu körs tvättmaskinen för fullt. Det är tufft att vara lat och inte kunna gå 😁 Nu ska jag lata mig en stund med en kopp kaffe ☕️ Egen blandning på vatten, ättika och diskmedel. Förövrigt har frun aldrig behövt putsa fönster här hemma 😉 Ormet har säkert något att klaga på där också! 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 16 Dela Inlagd Augusti 16 enis 7 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Augusti 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 16 On 2024-08-12 at 20:33, skrev Kenneth4618: Lagt ett bud på Det blev en affär, de kör hem bilen från Bangkok till risbyn (60 mil) nästa vecka där svärmor möter upp 😄 21 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 16 Dela Inlagd Augusti 16 Sol, Vind o vatten inga ⛰️men snart 🚣🏼♀️öppna hav C;D 9 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu