Detta inlägg gillas... M33 Inlagd Augusti 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 1 Nu blev det sådär igen. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Augusti 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 1 Plötsligt händer det. Blev halv dag idag, bara 8 timmar så man hinner med en kall på Hirschenkeller. 24 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 1 Dela Inlagd Augusti 1 1 timme sedan, skrev rolba: Plötsligt händer det. Blev halv dag idag, bara 8 timmar så man hinner med en kall på Hirschenkeller. Ser att nya ”grannen” i Beck är på plats bakom dig. 3 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 1 Dela Inlagd Augusti 1 Satt mest å drömde... Eller tänkte på vad det stod på min snusdosa i ungdomen...: Snus och mus är mitt förtjus, kaffe å pitt e gummans. Bengt Sändth 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd Augusti 1 Dela Inlagd Augusti 1 2 timmar sedan, skrev M33: Nu blev det sådär igen. Drog några kalla på Brewski nyss. Var du på Marriott? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 1 Dela Inlagd Augusti 1 2 minuter sedan, skrev Webstar: Drog några kalla på Brewski nyss. Var du på Marriott? Belga 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Webstar Inlagd Augusti 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 1 (ändrad) På vägen hem passerade jag brustna hjärtans allé. Jag nynnade Dan Anderssons Brooklandvägen när jag klev på det himmelska tåget mot min ensliga koja. Lågt ned Lågt ned Där små lyktor gå ut och gå in I ungmör jag glömt eder alla för en Och hon kan aldrig bli min Hon såg på mig och log men teg Hon log och strax försvann Men ack då gick min frid sin väg Och min glädjes ström förann Ändrades Augusti 1 av Webstar Rättade stavning. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd Augusti 1 Dela Inlagd Augusti 1 6 minuter sedan, skrev M33: Belga Ett stenkast bort med andra ord. Slank in på Scruffy Murphys på vägen mot Bts:en och svepte en red ale. Bra stämning där. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... M33 Inlagd Augusti 1 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 1 28 minuter sedan, skrev Webstar: Ett stenkast bort med andra ord. Slank in på Scruffy Murphys på vägen mot Bts:en och svepte en red ale. Bra stämning där. Jag drog hit. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Webstar Inlagd Augusti 1 Dela Inlagd Augusti 1 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev M33: Jag drog hit. Suvan? Safe trip! Ändrades Augusti 1 av Webstar 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 1 Dela Inlagd Augusti 1 53 minuter sedan, skrev Webstar: Drog några kalla på Brewski nyss. Var du på Marriott? Hirschenkeller 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 1 Dela Inlagd Augusti 1 1 timme sedan, skrev Webstar: Drog några kalla på Brewski nyss. Var du på Marriott? 12 minuter sedan, skrev rolba: Hirschenkeller Haha, ute och fotgår. Dålig koll på vad jag läser och svarar på. 🙃 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 1 Dela Inlagd Augusti 1 Hann med en bira på Lövet åxå innan solen försvann bakom betongklossarna. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 1 Dela Inlagd Augusti 1 17 minuter sedan, skrev rolba: Hann med en bira på Lövet åxå innan solen försvann bakom betongklossarna. Fridhemsplan? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 1 Dela Inlagd Augusti 1 2 minuter sedan, skrev audirs2: Fridhemsplan? Typ, hundra knutars backe. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Augusti 2 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 2 Incheckning klar 15 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 2 Dela Inlagd Augusti 2 Tyckte jag såg sir Kenneth i fönstret till höger. 5 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 2 Dela Inlagd Augusti 2 23 minuter sedan, skrev audirs2: Tyckte jag såg sir Kenneth i fönstret till höger. Tog du Robotbåt runt till AMFs hamn eller blev det kärringberget du landade vid? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 2 Dela Inlagd Augusti 2 31 minuter sedan, skrev kolla min fot: Tog du Robotbåt runt till AMFs hamn eller blev det kärringberget du landade vid? Blir Amf i mon. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 2 Dela Inlagd Augusti 2 59 minuter sedan, skrev audirs2: Blir Amf i mon. Sist jag skulle passera till örlogshamnen så åkte det fram en Draeger alkometer, jag passerade dock nålsögat och fick träffa några av mina gamla befäl ifrån första röjdykardivisionen. Vanligtvis är dom stationerade i skredsvik eller Karlskrona. Vi var alltid ute när det var ubåtsjakt... 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Augusti 2 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 2 Klarat av magnetröntgen /Enis 15 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Augusti 2 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 2 Efter att ha vattnat överallt förutom där frugan rensar ogräs där grön och svartkål+rödlök växer..då får man ta en väntöl, Det är sen gammalt...😎 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 3 Dela Inlagd Augusti 3 malt och förpackat fläskfärs enis 7 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Augusti 3 Dela Inlagd Augusti 3 3 timmar sedan, skrev Enis: malt och förpackat fläskfärs enis Ser inte Malten men bra att du håller dig hemma å inte på sjukan 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd Augusti 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 3 E det fest eller? 10 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu