rolba Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 43 minuter sedan, skrev Enis: Lördagsnöje enis Du är väl inte ivägen för några pensionärer som behöver nyttja lördagen till sådana sysslor? 3 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 8 minuter sedan, skrev Enis: Lätt som en plätt 🥞 🤡 eller rättare sagt tur man känner besiktningsmannen 🤓 Enis Säg till om du behöver låna tank-kortet. 😉 1 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev rolba: Säg till om du behöver låna tank-kortet. 😉 Tanken är full av hål, därför alltid reserven 🙂 Ändrades Juli 20 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 1 minut sedan, skrev uptoyou: Tanken är full av hål, därför alltid reserven 🙂 Nä visakortet efter alla lunchbjudningar och mystiskt användande i Thailand annan medlem som har tanken full av hål en Cheva impala @rolba upphöjt till två enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 2 timmar sedan, skrev Enis: Nä visakortet efter alla lunchbjudningar och mystiskt användande i Thailand annan medlem som har tanken full av hål en Cheva impala @rolba upphöjt till två enis Den med hål i tanken är såld sedan länge 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 20 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 20 (ändrad) Solsken, varmt och skönt, något läskande att dricka och p4+ på radion. Härligt med semester 😎 Ändrades Juli 20 av Kenneth4618 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 Nationaldrycken 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 20 Dela Inlagd Juli 20 13 timmar sedan, skrev frasse: Kollar på lite höga byggnader. Där var jag år 2000! Jättekö till hissarna (Kone) som går högst upp så det fick bli 90 meter upp till gångbron bara! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juli 21 Dela Inlagd Juli 21 Satt i lungan ro nu vid kl halv två o skulle gå o lägga mig , Billarmet tjuter jag rusar ut tar ca 10 sekunder , Ser sidorutan utslagen motorhuven öppen o framlysena borta , Helt jävla otroligt hur snabba de varit o det ska de ha tur med för jag vet fan inte vad jag skulle ha gjort om de stannat kvar. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... M33 Inlagd Juli 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 21 Svettas. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Juli 21 Dela Inlagd Juli 21 3 timmar sedan, skrev wavis: Satt i lungan ro nu vid kl halv två o skulle gå o lägga mig , Billarmet tjuter jag rusar ut tar ca 10 sekunder , Ser sidorutan utslagen motorhuven öppen o framlysena borta , Helt jävla otroligt hur snabba de varit o det ska de ha tur med för jag vet fan inte vad jag skulle ha gjort om de stannat kvar. Förstår hur du känner det, men samtidigt kanske du ska vara glad att ingen var kvar? Oftast är dom flera personer och beväpnade. Kanske inte i ditt fall, men vanligt att det är organiserat och dom kommer från öststaterna. 3 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... M33 Inlagd Juli 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 21 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 21 Dela Inlagd Juli 21 jajemenssan men kalhygge där vi har minst två veckor förra året satan vad med mygg och broms o ingen svamp i skogen som var kvar enis 6 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juli 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 21 Första thaigurkorna från växthuset snabbsaltas i en plastpåse.. fantastiskt gott! 🇸🇪💕🇹🇭💕 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 22 Mekar till en allt i ett gryta, porchetta med tillbehör.8 16 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 22 Dela Inlagd Juli 22 Då var det dags igen 🫠 7 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 22 Dagens skörd 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... frasse Inlagd Juli 23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 23 Plaskar i poolen, helt själv. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 23 Dela Inlagd Juli 23 Svampskogen live and direct! 😎 9 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 24 Dela Inlagd Juli 24 14 timmar sedan, skrev ellim63: Svampskogen live and direct! 😎 Är det mycket svamp nu i skogen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 24 Dela Inlagd Juli 24 Live änd direkt. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... M33 Inlagd Juli 24 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 24 Dricker gratis Prosecco, ingen favorit även om jag gillar priset. 22 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... M33 Inlagd Juli 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 25 Spanar 23 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 25 Dela Inlagd Juli 25 41 minuter sedan, skrev M33: Spanar Belga Rooftop Bar & Brasserie? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 25 Dela Inlagd Juli 25 1 timme sedan, skrev M33: Spanar Shit va brudarna ser små ut. 😎 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu