Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Juni 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 22 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 22 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 22 Nu börjar det ordna till sig..😎 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Juni 23 Dela Inlagd Juni 23 23 timmar sedan, skrev rolle68: Lite skumt, går inte att boka ifrån bokningssiter och på deras FB-sida uppmanas man att ringa. Man får alltså ingen info i förväg om rumstyper och vilka faciliteter som erbjuds. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Juni 23 Dela Inlagd Juni 23 Silversand Villa har öppnat några rum vid lilla poolen🙏🙂 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 23 Dela Inlagd Juni 23 4 timmar sedan, skrev Don Went: Silversand Villa har öppnat några rum vid lilla poolen🙏🙂 Har det varit stängt för renovering eller vad? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 23 Dela Inlagd Juni 23 5 timmar sedan, skrev Don Went: Silversand Villa har öppnat några rum vid lilla poolen🙏🙂 45 minuter sedan, skrev Naam jai: Har det varit stängt för renovering eller vad? om jag kommer ihåg rätt så har det någon gång i tiden varit någon form av restaurang där, fullt med bråte när jag var där sist för många många år sedan enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Juni 23 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 23 (ändrad) Idag firar Estland Segerdagen så jag som de, super mig snygg. Kyrklockarna har ringt sedan tidig morgon. Ändrades Juni 23 av 65Selander 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 23 Dela Inlagd Juni 23 3 timmar sedan, skrev 65Selander: Idag firar Estland Segerdagen så jag som de, super mig snygg. Kyrklockarna har ringt sedan tidig morgon. Den gamla svenskstaden!🤠 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Juni 23 Dela Inlagd Juni 23 6 timmar sedan, skrev Naam jai: Har det varit stängt för renovering eller vad? Den delen stängd sedan covidskiten. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Juni 24 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 24 Igår åkte vi för att titta på lite större stenhögar än de vi har hemmavid. Rätt vad det är svänger chaffisen av den 4-filiga vägen och stannar i vägrenen. Dags för vindrutetorkarrenovering. Fram kommer en kille plockar av torkarbladen, byter gummi, monterar tillbaka och tar betalt via telefonen. Allt på under 5 min. Det du Biltema. Kom en skur på hemvägen och dom fungerade alldeles utmärkt. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 24 Dela Inlagd Juni 24 (ändrad) Blivit utstirrad när även polisen kom fram när de svabbade handbagaget Ändrades Juni 24 av 65Selander 2 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Juni 25 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 25 Detta kanske kan bli nått enis 13 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Peolito Inlagd Juni 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 26 Åkerbtunnelbana 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 26 Dela Inlagd Juni 26 Besöker optikern. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 26 Dela Inlagd Juni 26 Funderar på om kineserna tycker det är kallt i Thailand. 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Juni 26 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 26 Kom på att jag hade lite stenhögar oredovisade. Detta var i söndags. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 27 Dela Inlagd Juni 27 Om man skulle ta och pallra sig in till city och springa ivägen för några löneslavar kanske. Äh, kan nog vänta en timme till. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Juni 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 27 Eftersom en bekant legat ett år på sjukhus och nu sitter hemma i rullstol och har svårt med motorik och tal så är det väl dags enis 11 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Juni 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 27 Rast vila på rummet och Klarälven i sikte 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 27 Dela Inlagd Juni 27 Läskar efter dagens uppdrag. Var ju inte skitlätt att hitta ställen att stå ivägen för stressade löneslavar. Favoriten, och den måste varit guld värd för 20 år sedan då många fler använde kontanter, var att gå till en bankomat och stoppa i fel kort ett par gånger och sen när rätt kort användes slå fel kod ett par gånger innan endast ett kontoutdrag trycktes ut. Naturligtvis läsa det hummande innan man klev åt sidan. Såg tyvärr inte till @Enis 😉 1 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 28 Dela Inlagd Juni 28 Ska hämta en ny surfplatta och givetvis är krångelkärringen där med en trasig ac som hon absolut inte vara utan. Kräver laga nu eller få en ny pronto 😁 100 gånger värre än en pankis i kön 6 6 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 29 Medans jag sliter i mitt anletes svett, gosar frugan med sina blommor..🤣❤️🇸🇪 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Thure Inlagd Juni 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 29 Packar för resa till Thailand i morgon 13:50 17 The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 29 Dela Inlagd Juni 29 32 minuter sedan, skrev Thure: Packar för resa till Thailand i morgon 13:50 Ha en trevlig resa 👍 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 29 Dela Inlagd Juni 29 matchavbrott pga blixt och dunder enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu