Stoneys Inlagd Juni 1 Dela Inlagd Juni 1 56 minuter sedan, skrev FF: Kört roliga bilar idag vilken upplevelse det var. FF Avställd? 3 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 1 Dela Inlagd Juni 1 20 timmar sedan, skrev 65Selander: På väg heim såå sova fyllan. Fotboll i dag BP gegen vårat MFF Pontus Jansson har han fått sparken nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 1 Dela Inlagd Juni 1 3 minuter sedan, skrev Stoneys: Avställd? Satt en grön skylt bak, så man får köra den. 1 www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 2 Dela Inlagd Juni 2 Inte jag, men frugans grabb var iväg och provade BMW Mc. Fick bild på denna udda skapelsen. 8 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Juni 2 Dela Inlagd Juni 2 (ändrad) 1 timme sedan, skrev gorjos: Inte jag, men frugans grabb var iväg och provade BMW Mc. Fick bild på denna udda skapelsen. Hade var spännande med lite information om denna mc'n... Ändrades Juni 2 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 2 Dela Inlagd Juni 2 42 minuter sedan, skrev uptoyou: Hade var spännande med lite information om denna mc'n... Hittade lite på nätet och tog ett par skärmdumpar 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 2 Dela Inlagd Juni 2 91.500 sek inte snorbilligt precis 🤔 https://www.bmw-motorrad.se/en/models/urban_mobility/ce02.html 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 2 Dela Inlagd Juni 2 16 timmar sedan, skrev ellim63: En dag ett liv! ❤️🙏🇸🇪❤️🇹🇭❤️ Blev nästan hungrig, men bara nästan!😁 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 2 Dela Inlagd Juni 2 Blev sugen på glass men hade svårt för att välja en 😀 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 2 Dela Inlagd Juni 2 21 timmar sedan, skrev FF: Kört roliga bilar idag vilken upplevelse det var. FF Jag har en något äldre modell. 9 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 2 Dela Inlagd Juni 2 försökte hjälpa en kamrat till frugan med BankID på ny telefon ganska svårlöst med endast skattemyndighetens id-kort men fick mig en öl i alla fall enis 6 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 4 Dela Inlagd Juni 4 Följer @Fritz på väg norrut. Eftersom jag vet att han är en artig man så bad jag honom att vinka när de passerade. Man får tydligen inte göra för yviga rörelser i dessa lite mindre plan. 1 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 4 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 4 Väntar på dottern som vill bjuda på mat å dryck 15 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juni 5 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 5 Nästan gratis ju, heja SD 😃 11 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 5 Dela Inlagd Juni 5 On 2024-06-04 at 09:22, skrev rolba: Följer @Fritz på väg norrut. Eftersom jag vet att han är en artig man så bad jag honom att vinka när de passerade. Man får tydligen inte göra för yviga rörelser i dessa lite mindre plan. Har du ringt till Hemvärnets musikkår?🤠 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 6 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Juni 6 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 6 En underbar Nationaldag tillönskas alla vänner på MPR! 💕 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 (ändrad) Funderar, på hur bra vi har det i Sverige, som bara kan vrida på kranen och få, i de flesta fall, riktigt bra vatten. Detta plus 9 backar ned glasflaskor och 6x6 1,5 liters vattenflaskor har gått åt hittills. Plus det vi köpt när vi ätit ute. Hur gör ni, dricker kranvatten? Är lite dubbel där. Frugan lagar mat i köpe, men sköljer grönsaker under kranen, har klarat mig hittills. Hur rädd skall man vara? Nästa runda blir nog lite längre och då kanske man provar kranvattnet, har tid att bli lite sjuk. Första rundan i Thailand träffade jag några som jobbade här för Tetrapack, dom tog inte ens is i groggen. Är ju iofs nästan 20 år sedan. Vad säger ni? Ändrades Juni 6 av gorjos 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 När man varit i Thailand några veckor och ätit råa grönsaker sköljda i kranvatten, druckit rejäla mängder iskall öl till den riktigt billiga thaibuffen som har stått framme i värmen i timmar så är det naturligtvis så att man ska se upp med isen. Annars kan man bli sjuk.🤢🤮. MVH Nutteman 1 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 (ändrad) 1 timme sedan, skrev gorjos: Funderar, på hur bra vi har det i Sverige, som bara kan vrida på kranen och få, i de flesta fall, riktigt bra vatten. Detta plus 9 backar ned glasflaskor och 6x6 1,5 liters vattenflaskor har gått åt hittills. Plus det vi köpt när vi ätit ute. Hur gör ni, dricker kranvatten? Är lite dubbel där. Frugan lagar mat i köpe, men sköljer grönsaker under kranen, har klarat mig hittills. Hur rädd skall man vara? Nästa runda blir nog lite längre och då kanske man provar kranvattnet, har tid att bli lite sjuk. Första rundan i Thailand träffade jag några som jobbade här för Tetrapack, dom tog inte ens is i groggen. Är ju iofs nästan 20 år sedan. Vad säger ni? Köpt en sådan här då har man alltid både kallt och varmt vatten. Kommer en snubbe och levererar vatten för 12 Bath flaskan Fyller även en kylhink med is och vatten köper även sodavatten Till kaffet använder jag kranvattnet Ändrades Juni 6 av Kenneth4618 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 Fortsätter fundera. Bankdöden. Är den på väg att infinna sig o Thailand också? Frugan och jag hade konto på SCB här i byn. Kontoret borta automaterna borta. Inga problem, fixade det på Big C i Kalasin när vi var där. Sist var både kontor och automater borta där också. Hur verkar det där ni är. Bor i Sverige i ett litet samhälle med minst 3 miljardindustrier men ingen bank. Hade tidigare Nodea, Swedbank och SEB. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 (ändrad) 10 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Köpt en sådan här då har man alltid både kallt och varmt vatten. Kommer en snubbe och levererar vatten för 12 Bath flaskan Fyller även en kylhink med is och vatten köper även sodavatten Till kaffet använder jag kranvattnet Glömde den. Har nog hämtat 5-6 muggar vatten där / dag, men det är fler som hämtar där, står i fabriken. Går säkert 3/4 dunkar i veckan. Ändrades Juni 6 av gorjos 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 Fortsätter mina funderingar. Hade en kamrer på ett företag jag jobbade för som hade en ständig kamp med ett elbolag, tror Sydkraft på den tiden. Räkningarna betalades på sista betalningsdag, men sedan höll ju banken på pengarna några dagar, vllket resulterade i en räntefaktura. Svaret blev att, eftersom elbolaget hade kontor i samhället, hon cyklade förbi elbolagskontoret med en check på summan när hon cyklade hem på kvällen, vilket ju gjorde att bolaget fick betalt ännu senare men vi i tid. 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 22 minuter sedan, skrev gorjos: Fortsätter mina funderingar. Hade en kamrer på ett företag jag jobbade för som hade en ständig kamp med ett elbolag, tror Sydkraft på den tiden. Räkningarna betalades på sista betalningsdag, men sedan höll ju banken på pengarna några dagar, vllket resulterade i en räntefaktura. Svaret blev att, eftersom elbolaget hade kontor i samhället, hon cyklade förbi elbolagskontoret med en check på summan när hon cyklade hem på kvällen, vilket ju gjorde att bolaget fick betalt ännu senare men vi i tid. En check måste varit 30 år sen. Det tar alltid några dagar innan ex elbolaget får pengarna det borde en kamrer veta så varför sista bet datum om det inte handlar om jätte stora summor liten ränte förlust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 2 hours ago, gorjos said: Fortsätter fundera. Bankdöden. Är den på väg att infinna sig o Thailand också? Frugan och jag hade konto på SCB här i byn. Kontoret borta automaterna borta. Inga problem, fixade det på Big C i Kalasin när vi var där. Sist var både kontor och automater borta där också. Hur verkar det där ni är. Bor i Sverige i ett litet samhälle med minst 3 miljardindustrier men ingen bank. Hade tidigare Nodea, Swedbank och SEB. I den lilla staden nära byn är det nedlusat med alla större banker som finns i Thailand plus att det finns Atm-maskiner vid alla bankerna och det finns Atm-maskiner utspridda lite överallt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu