Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd April 12 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 12 Hittade några fler från kvällen. 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd April 12 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 12 Örebro Slott med Centralpalatset i bakgrunden.. åsså Strömparterren med ett svartån i vårflod.. Men nu kommer vi till det viktigaste..Bishops,😎 Frugan fick in ett glas rött från Italien och till mig serverades det en dubbelbock från Bayern.. underbart ! 34 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... L64 Inlagd April 12 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 12 Tänker på alla fantastiska kvällar på NID för 100 år sen 11 1 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Oskarudon Inlagd April 12 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 12 hämtar mig efter en vecka på smutsfabriken i skelleftehamn. Men inget en långburk kan ordna upp😆 20 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 13 Dela Inlagd April 13 Fått en ny granne som inte verkar helt hundra. Sprang omkring på taket och sprutade vatten på folk nedanför. Slutade med ett brak kan man säga. 4 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd April 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 13 Tog en kvart innan ambulansen kom trots att de bara har 700 meter hit. Men det har varit full utryckning sedan före 9 imorse. 19 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd April 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 13 Kört frun till Song Kran träff i Stenhagen. Själv åkte jag till ett annat tempel🙂 21 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 13 Dela Inlagd April 13 (ändrad) Om några timmar så är jag på Karlberg för att hedra dom som gav sitt liv för Finland 1940 - 1945! Är fotoförbud där men en liten bild kan man nog ta! Ändrades April 13 av audirs2 adhd 5 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd April 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 13 meckar lite enis 13 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd April 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 13 monterat klädhängare i yttre hall och skoskåp i innre hall enis 19 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd April 14 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 14 Pysslar lite i köket, och dom fina köttbitarna från Robertsons Hamnmagasinet ska tempereras! 💕 26 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd April 14 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 14 På G...😎 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Uppiz Inlagd April 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 15 (ändrad) Missade tydligen sista klicket...så inte just nu, men igår. 😄 Ute på utflykt med familjen, tempelbesök på Wat Kham Chanot i trakterna av Udon Thani, lite shopping i Khumpawapi 🍻 Ändrades April 15 av Uppiz 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd April 15 Dela Inlagd April 15 (ändrad) On 2024-04-07 at 21:31, skrev rolba: Ok, jag äter ju inte is hemma. Kylen huserar men ju i en massa gånger per dag. Frysen några gånger i veckan. Skulle aldrig köpa en kyl med frysen överst. Precis så tänkte jag också men nu va det ju husägaren som köpte kylskåpet och när jag öppnar kylen och lyfter underarmen 90 grader så kommer jag till kylens översta hylla där det är som kallast i kylen och godsakerna står. Helt perfekt faktiskt och längre ner i kylen är som sagt inte min domän 😄 Ändrades April 15 av LTD 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd April 15 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 15 Idkar strandliv. 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd April 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 16 Skördar ris. Första gången vi provar två skördar på ett år. 23 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Uppiz Inlagd April 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 16 Provat på att golfa här uppe i Udon Thani, på Royal Creek golf club and resort. Riktigt trevligt...varmt, men trevligt 😃🏌♂️😎 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd April 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 16 Svalkar mig med en stenbordsleo. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... pust Inlagd April 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 16 Tittar på nya "massagetjejen", kanske skulle ta en massage 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 16 Dela Inlagd April 16 Inspekterar dagens trassel. 8 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 Så har banken öppnat efter Songkran och valvet redo att fyllas på. Lite skall dock med tillbaka i form av växel. 7 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 Offrar mig på en massage så man får nyttja lite ac. Onödigt varmt idag. Bara 37 nu men har varit 39 för ett par timmar sedan. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... goli006 Inlagd April 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 18 Inte varje dag man får blommor 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 19 Dela Inlagd April 19 On 2024-04-13 at 11:21, skrev rolba: Tog en kvart innan ambulansen kom trots att de bara har 700 meter hit. Men det har varit full utryckning sedan före 9 imorse. Uppdatering. Benbrott, flera revben, nyckelben och spräckt skalle. Fortfarande kvar på sjukan. Australienare, ingen försäkring. Har någon familjemedlem på plats nu. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd April 19 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 19 Knatade förbi mässen och de håller på och dukar upp käk till ett finbesök. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu