audirs2 Inlagd April 2 Dela Inlagd April 2 9 timmar sedan, skrev rolba: Får en välbehövlig misshandel. 😉🤠 Ja ni kungar har det bra! 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 2 Dela Inlagd April 2 On 2024-03-30 at 22:52, skrev Kenneth4618: Äter och dricker gott Jo man tackar. för X-antal år sedan hade vi firmafest på båten. Å vad f-n viste jag arma Dalmas, vi va 8 pers å jag hade förbokat 8 skaldjursplatåer... Ok Hummern å Krabban käkade vi upp... Resten skickade vi tbx till köket 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd April 2 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 2 Incheckade och klara för hemfärd. Hastighetsrekord genom incheckningen. Självincheckningsmaskiner, massor lediga, bagagedrop utan minsta kö med självbetjäning, inga köer i säkerhetskontrollen och ingen kö vid immigration ! Har aldrig hänt förut så nu sitter man här med massor av tid över. 19 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd April 2 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 2 21 timmar sedan, skrev goli006: Usch då hoppas att det går över snabbt Krya på dig tackar hemma igen, utredd och klar för denna gång men hel slut så nu får de bli bingen i några dagar infektion eller nått hoppas verkligen mor och far klarar sig som tog om hand om mig när jag brände av då de nu är i Stockholm för att i morgon se en tre timmars version av svansjön att kissa bajs varje kvart som jag haft det det senaste dygnet då kan det bli ganska svårt att njuta enis 10 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd April 2 Dela Inlagd April 2 3 minuter sedan, skrev Enis: tackar hemma igen, utredd och klar för denna gång men hel slut så nu får de bli bingen i några dagar infektion eller nått hoppas verkligen mor och far klarar sig som tog om hand om mig när jag brände av då de nu är i Stockholm för att i morgon se en tre timmars version av svansjön att kissa bajs varje kvart som jag haft det det senaste dygnet då kan det bli ganska svårt att njuta enis Tror du slarvat med Jägermeistern minst en om dagen håller koll på magen. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 2 Dela Inlagd April 2 Kollar på det vita helvetet som faller utanför. 20cm hittills och det ska hålla på långt fram i natt. 4 2 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 2 Dela Inlagd April 2 40 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Kollar på det vita helvetet som faller utanför. 20cm hittills och det ska hålla på långt fram i natt. Än så länge har vi klarat oss, men det blåser som fan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 2 Dela Inlagd April 2 22 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Än så länge har vi klarat oss, men det blåser som fan Nu blev jag lite avundsjuk. Här i Östergötland får vi tydligen mest denna gång och mer ska komma på torsdag. 2 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 2 Dela Inlagd April 2 3 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Nu blev jag lite avundsjuk. Här i Östergötland får vi tydligen mest denna gång och mer ska komma på torsdag. Har du någon Isotta Fraschini liggandes då? 🤠 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 Blev en runda till lokalbaren igår kväll. Var nog 5-600 andra där. Såg ett annat blekansikte där. Stjärnan för kvällen. Har lite film men i fel format. Får se om någon annan lagt upp något som funkar. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tong jai Inlagd April 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 3 Intar lite frukost innan påmönstring 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 11 timmar sedan, skrev audirs2: Har du någon Isotta Fraschini liggandes då? 🤠 Vore trevligt att ha en med flygplanspropeller så jag kunde blåsa bort detta elände. Vi hade helt snöfritt igår morse. 9 2 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 2 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Vore trevligt att ha en med flygplanspropeller så jag kunde blåsa bort detta elände. Vi hade helt snöfritt igår morse. Vinter är det nya PK! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 Gissa om det är kallt ute på Solvalla ikväll. Andelshästen Myth's Legacy startar i lopp 5 ikväll. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd April 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 3 Myten gjorde det bra, blev tvåa och sänkte rekordet med 2 sekunder. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd April 3 Dela Inlagd April 3 (ändrad) Sitter uppe i HuaHin natten och skriver text för dagens utveckling av gårdagens låt… https://www.facebook.com/share/r/XqoPt3TLeGDbxSom/?mibextid=NqTh7c Ändrades April 3 av Vaxet older version Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... LTD Inlagd April 4 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 4 Beundrar mitt nya kylskåp som hyresvärden köpte till mig. Bara 27.000 baht 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd April 4 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 4 Tidigare idag hade vi en lumpsamlare på besök. Köpte alla frugan spillbitar av tyg. Betalade / kg. Just nu väntar jag på att fugan skall komma hem. Hos är och tränar traditionell dans med ett gäng damer. Frugan tycker det är bra träning. Dom brukar uppträda på olika evenemang och drar in en del pengar. Pengarna hamnar på ett konto där folk som har problem med sjukhusräkningar eller begravningskostnader kan be om ekonomisk hjälp. Senare ikväll är vi utbjudna på restaurang. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 4 Dela Inlagd April 4 1 timme sedan, skrev LTD: Beundrar mitt nya kylskåp som hyresvärden köpte till mig. Bara 27.000 baht Ser ut som de ställt det uppochner. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd April 4 Dela Inlagd April 4 Jag funderar lite. Har på 10 dagar inte sett någon som röker vanliga cigaretter. Vid bordet idag var det 3 som hade e-cigaretter, som jag fattar är förbjudna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 5 Dela Inlagd April 5 Så var det avklarat, gick som en dans. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 5 Dela Inlagd April 5 43 minuter sedan, skrev MickeN: Så var det avklarat, gick som en dans. Ska du sommarjobba? 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 5 Dela Inlagd April 5 22 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ska du sommarjobba? Jobbe va e de, det där var nog det tyngsta jag gjort på nästan två år. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 5 Dela Inlagd April 5 On 2024-04-02 at 18:11, skrev Enis: tackar hemma igen, utredd och klar för denna gång men hel slut så nu får de bli bingen i några dagar infektion eller nått hoppas verkligen mor och far klarar sig som tog om hand om mig när jag brände av då de nu är i Stockholm för att i morgon se en tre timmars version av svansjön att kissa bajs varje kvart som jag haft det det senaste dygnet då kan det bli ganska svårt att njuta enis Nu är du väl smärt och fin efter ditt bajsande :-) 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 5 Dela Inlagd April 5 1 timme sedan, skrev Peolito: Nu är du väl smärt och fin efter ditt bajsande 🙂 Tja var ju onödigt att man stoppade i sig så mycket mat i påsk.... då det lämnade lika fort igen /Enis 4 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu