Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Mars 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 27 Avslutar på Burger King som vanligt. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Mars 27 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 27 När har nya S-avdelningen öppnat. Fint men jävla avstånd. Robot skur och dammsugare kör överallt. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Mars 27 Dela Inlagd Mars 27 4 timmar sedan, skrev Surin P3: Byter länkarmsbussningar. En bussning dålig, men passar på att byta alla fyra. De var väl i onöd..😉 Nä smart val om du ska ha bilen kvar länge. 3 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd Mars 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 28 Sitter på baksidan med en kopp te, det börja ljusna. Man kan ha det sämre. 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Mars 28 Dela Inlagd Mars 28 18 timmar sedan, skrev MickeN: När har nya S-avdelningen öppnat. Fint men jävla avstånd. Robot skur och dammsugare kör överallt. När jag landade i tisdags så var det rälsburet/tåg från gaten till immigartion, det har jag aldrig gjort förr på Suvvan. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Mars 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 28 Hämtat ut beställningen från Systemet. Det är en lång helg men borde klara mig på 3 virre pavor. 20 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Mars 28 Dela Inlagd Mars 28 9 minuter sedan, skrev MickeN: Hämtat ut beställningen från Systemet. Det är en lång helg men borde klara mig på 3 virre pavor. Märker att frugan lurade iväg mig till fel ställe när vi handlade dricka. 8 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 28 Dela Inlagd Mars 28 Gör som rolba, hjälper frun att banka 🙂 3 8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Mars 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 28 (ändrad) Beaebetar ett 10-pack norrbaggar på bussen mot hembyn. (Vemdalen) Ändrades Mars 28 av 65Selander 15 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Mars 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 28 1 timme sedan, skrev 65Selander: Beaebetar ett 10-pack norrbaggar på bussen mot hembyn. (Vemdalen) Jobbar på 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Mars 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 28 Ja skål då 10 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Mars 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 28 Idag överraskade vi morsan med en påskgrupp med vårblommor också fick hon några sorter inlagd sill! 🐣💕 Väl hemma plockade jag fram två bitar ekologisk ryggbiff som ska tempereras.. Under tiden sippar jag på en imperial stout från Colorado.. riktigt mumsig! 😋 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Oskarudon Inlagd Mars 28 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 28 Tror jag har dricka så de räcker i påsk! Sålde lingon å kunden betalade me två plattor långbörk! Glad Påsk!😄 #lakaträsk 15 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Mars 29 Dela Inlagd Mars 29 Frugan ringde och beställde fyllning till madrasser. Tog en timme, sedan var det levererat. Så nu jobbas det på. 20240329_113821.mp4 9 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Mars 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 29 Glad Påsk på er alla, 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Mars 29 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 29 Favoritdottern med pojkvän pysslar i köket.. Tja vad det här paketet innehåller???🤔 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Mars 29 Dela Inlagd Mars 29 2 timmar sedan, skrev ellim63: Favoritdottern med pojkvän pysslar i köket.. Tja vad det här paketet innehåller???🤔 smisk?🤣 sorry kunde inte låta bli. Glad påsk! 2 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Mars 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 30 vårkänslor i Gävle på morgonpromenaden enis 12 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 30 Dela Inlagd Mars 30 (ändrad) En annan har det inte lätt i denna värld Påskpresent i från Tuppen ( min mor) enis Ändrades Mars 30 av Enis 5 7 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 30 Dela Inlagd Mars 30 16 minuter sedan, skrev Enis: En annan har det inte lätt i denna värld Påskpresent i från Tuppen ( min mor) enis Hade det varit från frugan så går det ju alltid att byta kärring. Betydligt värre att försöka byta morsa. 😉 2 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Mars 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 30 hjälpreda i köket som städar undan så vi kan börja med att tillaga den inkokta laxen enis 18 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Mars 30 Dela Inlagd Mars 30 15 minuter sedan, skrev Enis: hjälpreda i köket som städar undan så vi kan börja med att tillaga den inkokta laxen enis Respect! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Mars 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 30 Sådärja 🙂 16 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Mars 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 30 Just hemkommen från en musikstund i Pers bar i Chalong. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Mars 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 30 Fullt hus enis 13 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu