norris55 Inlagd Februari 15 Dela Inlagd Februari 15 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Slit å släp Får man ha tvättmaskin bredvid dusch? 60 cm är minimum enligt regler och branschstandard, och är det mått som utredare skulle använda sig av vid en olycka. En tvättmaskin får inte stå så mycket som en millimeter närmare än 60 cm från ytterkanten av din dusch eller ditt badkar. 4 Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 15 Dela Inlagd Februari 15 6 minuter sedan, skrev norris55: Får man ha tvättmaskin bredvid dusch? 60 cm är minimum enligt regler och branschstandard, och är det mått som utredare skulle använda sig av vid en olycka. En tvättmaskin får inte stå så mycket som en millimeter närmare än 60 cm från ytterkanten av din dusch eller ditt badkar. 1 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Februari 15 Dela Inlagd Februari 15 15 minuter sedan, skrev Kenneth4618: “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with INexperience" 1 7 Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd Februari 16 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 16 (ändrad) Förstår att Ni på detta lilla forum är familjära i vissa delar och video är inte Er grej. nåväl för Er som har Fb och nu samma post på flera forum då det nu blir bara de offentligt igen och här personligt. så Ok, här är en sång om hur jag personligen tappade greppet om mitt så som jag tyckte det, fantastiska liv, men nej. En grav depression med alldeles för mycket tid och pengar tog bort nästan allt från mig och till slut ville jag inte leva längre. Lämnade Spanien och mitt hem tidig Covid annars hade jag lyckats supa ihjäl mig, och tro mig jag har försökt……. Väldigt personligt för mig oavsett vad ni känner för låten som självfallet är lång ifrån färdig. ▶️ Watch this video https://www.facebook.com/share/r/b9NG2JhLTA5hkXJ4/?mibextid=LvJtn9 Ändrades Februari 16 av Vaxet older version 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 16 Dela Inlagd Februari 16 Ja fan bipolär eller manodepressiv är en jävla sjukdom. Tur att man själv inte lider av den åkomman. 1 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Februari 16 Dela Inlagd Februari 16 6 timmar sedan, skrev Vaxet older version: Förstår att Ni på detta lilla forum är familjära i vissa delar och video är inte Er grej. nåväl för Er som har Fb och nu samma post på flera forum då det nu blir bara de offentligt igen och här personligt. så Ok, här är en sång om hur jag personligen tappade greppet om mitt så som jag tyckte det, fantastiska liv, men nej. En grav depression med alldeles för mycket tid och pengar tog bort nästan allt från mig och till slut ville jag inte leva längre. Lämnade Spanien och mitt hem tidig Covid annars hade jag lyckats supa ihjäl mig, och tro mig jag har försökt……. Väldigt personligt för mig oavsett vad ni känner för låten som självfallet är lång ifrån färdig. ▶️ Watch this video https://www.facebook.com/share/r/b9NG2JhLTA5hkXJ4/?mibextid=LvJtn9 Har inte FB, men stark att komma tillbaka och bjuda på dig själv!👍 Pengar är inte allt. Been there, done that! 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 16 Dela Inlagd Februari 16 7 timmar sedan, skrev Vaxet older version: Förstår att Ni på detta lilla forum är familjära i vissa delar och video är inte Er grej. nåväl för Er som har Fb och nu samma post på flera forum då det nu blir bara de offentligt igen och här personligt. så Ok, här är en sång om hur jag personligen tappade greppet om mitt så som jag tyckte det, fantastiska liv, men nej. En grav depression med alldeles för mycket tid och pengar tog bort nästan allt från mig och till slut ville jag inte leva längre. Lämnade Spanien och mitt hem tidig Covid annars hade jag lyckats supa ihjäl mig, och tro mig jag har försökt……. Väldigt personligt för mig oavsett vad ni känner för låten som självfallet är lång ifrån färdig. ▶️ Watch this video https://www.facebook.com/share/r/b9NG2JhLTA5hkXJ4/?mibextid=LvJtn9 Bra låt. Tråkigt att höra om ditt liv efter det vi träffades sist hos Maijtan eller om det var på Uppsala träffen. Men roligare att det det har vänt till det bättre numera 👍 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 Gissa vilken Mpr profil som syns på Snajt,,,,,,öh Tajsnack?🤣 Ha en go lördag alla friska och sjuka! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 37 minuter sedan, skrev audirs2: Gissa vilken Mpr profil som syns på Snajt,,,,,,öh Tajsnack?🤣 Ha en go lördag alla friska och sjuka! Din egen såklart 🙂 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 46 minuter sedan, skrev audirs2: Gissa vilken Mpr profil som syns på Snajt,,,,,,öh Tajsnack?🤣 Ha en go lördag alla friska och sjuka! Eftersom Boa är avstäng på 3 månader så är det inte han, men Batting verkar härja där under ett annat namn 😉 Jag är inte medlem där under ett annat namn vilken en viss person påstod 😛 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 38 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Eftersom Boa är avstäng på 3 månader så är det inte han, men Batting verkar härja där under ett annat namn 😉 Jag är inte medlem där under ett annat namn vilken en viss person påstod 😛 Lucky von Luke.😆🚢🛠️ 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 On 2024-02-15 at 18:26, skrev norris55: Får man ha tvättmaskin bredvid dusch? 60 cm är minimum enligt regler och branschstandard, och är det mått som utredare skulle använda sig av vid en olycka. En tvättmaskin får inte stå så mycket som en millimeter närmare än 60 cm från ytterkanten av din dusch eller ditt badkar. Har du kontrollmätt? Är du utredare avlönad av IF eller Folksam? 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 On 2024-02-15 at 18:26, skrev norris55: Får man ha tvättmaskin bredvid dusch? 60 cm är minimum enligt regler och branschstandard, och är det mått som utredare skulle använda sig av vid en olycka. En tvättmaskin får inte stå så mycket som en millimeter närmare än 60 cm från ytterkanten av din dusch eller ditt badkar. Ca 70 cm enligt klinkersen. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 När de stamrenoverade och rustade upp badrummen här för ett antal år sedan, fick vi både vattenanslutning och avlopp samt eldosa med anslutning för både tvättmaskin och torktumlare med egna säkringar i elcentralen. Dessutom kan man få maskiner inköpta och installerade av hyresvärden mot ett påslag på hyran. Så det är nog väldigt många här i staden som är elbusar då hyresvärden har ca 17000 lägenheter 😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 19 timmar sedan, skrev Risifrutti: Har inte FB, men stark att komma tillbaka och bjuda på dig själv!👍 Pengar är inte allt. Been there, done that! e7cc6542c954ac65cb9c49f5389f65bd.mp4 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Februari 17 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 17 Vi har lite att fira.. 💕 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 1 timme sedan, skrev Vaxet older version: e7cc6542c954ac65cb9c49f5389f65bd.mp4 Är det du någonstans? Se vad du publicerat igen... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 1 minut sedan, skrev kolla min fot: Är det du någonstans? Se vad du publicerat igen... Någon annan stans? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 tjat! alla får va med! 1 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 2 timmar sedan, skrev Oskarudon: tjat! alla får va med! Trasig.. Ja det är väl ungefär precis vad man är... 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Februari 17 Dela Inlagd Februari 17 22 minuter sedan, skrev Odin: Trasig.. Ja det är väl ungefär precis vad man är... jepp alla får vara med🙂 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 18 Dela Inlagd Februari 18 13 timmar sedan, skrev ellim63: Vi har lite att fira.. 💕 Är du gravid?😉 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd Februari 18 Dela Inlagd Februari 18 18 timmar sedan, skrev kolla min fot: Är det du någonstans? Se vad du publicerat igen... ? Jag vet vad jag publicerar men börjar inse att forumet här är annorlunda från förr….alla ska bara passa in annars är det…..men beerbars, walking street och det andra.,,,,hmm20 år sedan var det spännand, nu…som högst kul att kolla folket någon gång då och då Ja nåväl trevlig dag…..synd nästan alla lämnar här zzzzzz 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd Februari 18 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 18 En sista på Zum för att dra till St:Clara för 2 Stiegl 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Februari 21 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Februari 21 Tar en taxi till MegaBangna, syns där långt borta. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu