MickeN Inlagd December 24, 2023 Dela Inlagd December 24, 2023 Alltså är det inte midsommar snart, nej just det påsken först. 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd December 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 24, 2023 Firar lite Jul hemmavid å så skönt det är. Det var många år sedan jag hade ett traditionellt julfirande då jag bott borta mest hela tiden. Tänkte åka över till Pelle och Morten på Akvavit i Jomtien, men nej, hemma blir bra. eller perfekt rättare sagt. Men idag fick jag klapp.🥰..jorå...ni tänkte rätt💯...och en julklapp också☺️. En julklapp som antagligen skall förlänga åldern där mitt klappande inte orkar längre, hujeda mig. God jul Från mig och Aich. IMG_9339.mov 27 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd December 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 25, 2023 (ändrad) Kör memory line. Ni som kan hockey kan ju se vilka gubbarna är Ändrades December 25, 2023 av 65Selander 15 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 25, 2023 Dela Inlagd December 25, 2023 Den sista vägra 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 25, 2023 Dela Inlagd December 25, 2023 En fråga Vaxet, vet ju själv hur jävla jobbigt det är att kunna få med sig godsaker, köpte du senapen där nere? Själv har jag lagat Sibylla i Saigon och i Domikanska i vattenkokare, mitt miffo glömde senap. Funkade men jänkarsenap, nicht nein njet igen. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 26, 2023 Dela Inlagd December 26, 2023 7 timmar sedan, skrev 65Selander: En fråga Vaxet, vet ju själv hur jävla jobbigt det är att kunna få med sig godsaker, köpte du senapen där nere? Själv har jag lagat Sibylla i Saigon och i Domikanska i vattenkokare, mitt miffo glömde senap. Funkade men jänkarsenap, nicht nein njet igen. Senap måste man ta med sig. 8 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 26, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 26, 2023 Utsätter mig för veckans misshandel. Hoppsan, slinker in en välklädd ryska åxå. 14 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 26, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 26, 2023 Sitter och påväntar ic. En polare näbbade med scotern. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 26, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 26, 2023 Försöker få ut en bike från polisstationen. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd December 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 27, 2023 Shoppar "Surkorv" på väg söderut i Ban Phai 17 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd December 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 27, 2023 Ute på risfarmen 18 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Mr Ning Ning Inlagd December 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 27, 2023 Monterat lite mer detaljer på motormodellen. Nästa blir att få till ljuddämpare. 16 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 28, 2023 På väg mot Rayong. 15 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Stoneys Inlagd December 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 28, 2023 Changar på. 10 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 28, 2023 Tagit in på hotell. 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 28, 2023 Utsikten där vi satt och åt. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd December 28, 2023 Dela Inlagd December 28, 2023 On 2023-12-26 at 06:27, skrev 65Selander: En fråga Vaxet, vet ju själv hur jävla jobbigt det är att kunna få med sig godsaker, köpte du senapen där nere? Själv har jag lagat Sibylla i Saigon och i Domikanska i vattenkokare, mitt miffo glömde senap. Funkade men jänkarsenap, nicht nein njet igen. Cajutan i HuaHin satt inne med lager vid mitt besök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Nillerille Inlagd December 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 28, 2023 Har anlänt till Jomtien idag och har precis tryckt i mig min första starka somtam med sticky rice, grillad kyckling, khanom jeen (vita nudlar hur det nu stavas) och en stor leo. Känns som livet snurrar på rätt våglängd igen. Fy fasen va gött hörrni!! 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 29, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 29, 2023 Välfyllt barskåp på hotellet, tog ut sin rätt att provsmaka. 14 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd December 29, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 29, 2023 Mot hembyn Vemdalen. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd December 29, 2023 Dela Inlagd December 29, 2023 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Mot hembyn Vemdalen. Kommer tyvärr ej vara på plats under nyår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 29, 2023 Dela Inlagd December 29, 2023 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Mot hembyn Vemdalen. Hur ser bussen ut på insidan? Bar, toa, pub osv? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Stoneys Inlagd December 29, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 29, 2023 Folk köar till kvällens gratis konsert. 10 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 29, 2023 Dela Inlagd December 29, 2023 6 minuter sedan, skrev audirs2: Hur ser bussen ut på insidan? Bar, toa, pub osv? Näe drickat får man hålla med själv 🙂 Är ju inte som när man åkte till Österrike under 10 år, då var det service ;-) 11 minuter sedan, skrev goli006: Kommer tyvärr ej vara på plats under nyår Synd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd December 29, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 29, 2023 Tillbaka i HH efter lite jul i Bangkok med vänner och nyanlända yngsta dotter. Jullov och då är det Thailand som gäller. 4e gången i år. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu