Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 16, 2023 Nu blev det julstämning. Emsphere tror jag. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 16, 2023 Bilar finns om man är i behov. 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Stoneys Inlagd December 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 16, 2023 Changar på beergarden. 14 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 16, 2023 Dela Inlagd December 16, 2023 enis 7 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 16, 2023 Dela Inlagd December 16, 2023 On 2023-12-15 at 06:15, skrev Stoneys: Relaxa vid poolen. Där har jag relaxat i många år,ett underbart ställe att bli full på. 1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 16, 2023 Drar en Snowy weizen, dåligt med god öl på BigC. Kollar på folk som fortfarande jobbar lördag kväll. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd December 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 16, 2023 Kör det enda julbordet alena på Sjöpaviljongen/Alvik. Sjukt mycket folk redan nu Julafton blir det Libanesiskt på Scheelegatan hos Almaza, alla stammisar är bjudna. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 16, 2023 Dela Inlagd December 16, 2023 1 timme sedan, skrev måne: Där har jag relaxat i många år,ett underbart ställe att bli full på. Jag med, första gången januari -87. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd December 16, 2023 Dela Inlagd December 16, 2023 6 timmar sedan, skrev MickeN: Bilar finns om man är i behov. Ingen fem nolla? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... 65Selander Inlagd December 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 16, 2023 Nyss gjort min plikt å visat mitt förakt vid Rysska ambassaden. Ryssjävlarna är inte glada över hållplatsen 🙂 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd December 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 16, 2023 Middagen på Ban Rai Sai Lom Restaurant i Rayong gick i fiskens tecken 16 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd December 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 16, 2023 Nu börjar det ordna till sig..😎 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Stoneys Inlagd December 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 16, 2023 Ws Pattaya,spanar läge. 14 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd December 17, 2023 Dela Inlagd December 17, 2023 16 timmar sedan, skrev måne: Där har jag relaxat i många år,ett underbart ställe att bli full på. Vilket ställe är det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 17, 2023 Dela Inlagd December 17, 2023 20 minuter sedan, skrev lasseiudon: Vilket ställe är det? https://www.twinpalmresortpattaya.com/ 2 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Luke the Drifter Inlagd December 17, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 17, 2023 (ändrad) Nu brinner det i knutarna igen! Det är ett gäng som skall ha en sillalunch idag och jag har åtagit mig att fixa fram pepparkakor till evenemanget. Det blev en akututryckning upp till Bangkok för att se till att det finns pepparkakor. Full fräs upp till Bangkok och sedan tillbaka ner till Hua Hin med en burk pepparkakor. Det är inte klokt vad det ligger på hela tiden! När skall man få ta pension och bara ligga i en hängmatta och inte bry sig om någonting? 😉 Äh, jag tar en till så att det inte undgår någon att jag behagar skämta! 😉 Ändrades December 17, 2023 av Luke the Drifter 16 4 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Luke the Drifter Inlagd December 17, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 17, 2023 Det är inte nog att jag har erbjudit mig att hämta godset i Bangkok. Tydligen så är jag tvungen att leverera personligen och det måste göras thai-style. Jodå, visst var jag tvungen att åka bak på ett flak på en issaan-truck 19 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 17, 2023 Dela Inlagd December 17, 2023 On 2023-12-15 at 20:27, skrev audirs2: Jaha,ok Nya Tigern? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 17, 2023 Dela Inlagd December 17, 2023 25 minuter sedan, skrev Peolito: Nya Tigern? Yes! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 17, 2023 Dela Inlagd December 17, 2023 19 timmar sedan, skrev Tallviking: Middagen på Ban Rai Sai Lom Restaurant i Rayong gick i fiskens tecken Har du ny "fru"?😏 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 17, 2023 Dela Inlagd December 17, 2023 Musikstund på Paradise 20231217_161618.mp4 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd December 17, 2023 Dela Inlagd December 17, 2023 1 timme sedan, skrev Peolito: Nya Tigern? Nej, det är en puma 😄 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 17, 2023 Dela Inlagd December 17, 2023 8 timmar sedan, skrev Stoneys: https://www.twinpalmresortpattaya.com/ Bra ställe och läge lungt och skönt område förutom 2017 när vi bodde där då var det någon sorts dj uppvisning på fältet bredvid mot Soi6 hållet Enda man hörde på rummet var typ. Epa dunk 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 17, 2023 Dela Inlagd December 17, 2023 2 timmar sedan, skrev audirs2: Har du ny "fru"?😏 It´s my brother from another mother...... 4 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd December 17, 2023 Dela Inlagd December 17, 2023 En thai i final! 2 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu