UglyFarang Inlagd December 9, 2023 Dela Inlagd December 9, 2023 (ändrad) On 2023-12-02 at 20:14, skrev Elmeri: Slitband gjorda av turcit behöver man inte byta i 9 fall av tio och en o-ring kostar mellan 1-5 kronor styck beroende storlek och material... Vart kan man köpa O-ringar för 1-5 kronor styck? Där jag handlar så om jag ska köpa styckvis så hamnar man inte där ens för den billigaste sorten. Ändrades December 9, 2023 av UglyFarang 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd December 9, 2023 Dela Inlagd December 9, 2023 17 minuter sedan, skrev UglyFarang: Vart kan man köpa O-ringar för 1-5 kronor styck? Där jag handlar så om jag ska köpa styckvis så hamnar man inte där ens för den billigaste sorten. Bland annat från momentum , sverull med mera.. beror på vad du har för rabattsats på dessa företag...... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 9, 2023 Dela Inlagd December 9, 2023 2 minuter sedan, skrev Elmeri: Bland annat från momentum , sverull med mera.. beror på vad du har för rabattsats på dessa företag...... Ok, där är jag inte någon större kund, jag kan tänka mej att vi har dessa priser på jobbet men då tar vi hem påfyllning av vårt standardsortiment och 10-50st av varje sort för att få detta pris/st. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... FF Inlagd December 9, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 9, 2023 Renoverat gillerumet nu är det färdigt. Men frugan hittar snart nästa rum som ska renoveras. FF 28 www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Mr Ning Ning Inlagd December 9, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 9, 2023 Pysslat lite med det som ska bli en modell av en tändkulemotor. Muttrarna är M2 så det är knepigt att få allt på plats. 20 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd December 9, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 9, 2023 Frugan har fixat till årets julkrans och jag har gosat med ett lamm från Gotland! 💕 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd December 9, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 9, 2023 Skjuts in i ugnen Lambi..😎 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 9, 2023 Dela Inlagd December 9, 2023 Blir snörfull. Å kör minnes .. Nara @Gorocco 4 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 10, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 10, 2023 Musikstund på Paradise bar 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 10, 2023 Dela Inlagd December 10, 2023 Problem med uppladdning. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Blingen Inlagd December 10, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 10, 2023 Sitter o göttar mig i loungen på Helsingfors flygplats i väntan på boarding till Bangkok 22 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd December 10, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 10, 2023 Festival i Ban Phe ikväll 21 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 10, 2023 Dela Inlagd December 10, 2023 3 timmar sedan, skrev Tallviking: Festival i Ban Phe ikväll Rätt åt dig!😆 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 10, 2023 Dela Inlagd December 10, 2023 Bokat å betalt 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 10, 2023 Dela Inlagd December 10, 2023 Ville dra Kata men sjukt dyrt 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 10, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 10, 2023 Efter två hotell nätter är det gott med riktigt kaffe i koppen. Zoega intenzo det är grejer det. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 11, 2023 Dela Inlagd December 11, 2023 Tänkte fylla i TM7 imorgon, längst ner antalet dagar är det fram till hemresan eller 90 dgr eller ett år? På frågan om orsak duger med holiday eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd December 11, 2023 Dela Inlagd December 11, 2023 3 timmar sedan, skrev MickeN: Tänkte fylla i TM7 imorgon, längst ner antalet dagar är det fram till hemresan eller 90 dgr eller ett år? På frågan om orsak duger med holiday eller? Det är antalet dagar som du vill förlänga din vistelse med. Jag har fyllt i både mindre och mer än 30 dagar där, men har aldrig fått något annat än 30 dagar. Holiday har gått bra för mig. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 11, 2023 Dela Inlagd December 11, 2023 1 minut sedan, skrev Mickey1969: Det är antalet dagar som du vill förlänga din vistelse med. Jag har fyllt i både mindre och mer än 30 dagar där, men har aldrig fått något annat än 30 dagar. Holiday har gått bra för mig. Tackar, fyller i fram till 28 mars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 11, 2023 Dela Inlagd December 11, 2023 Konstaterar att luftkvaliteten inte är som bäst här nu. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd December 11, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 11, 2023 Grabbarna boys tog hit stora Kubotan för att rensa ur dammen från växtlighet och sambon eldar i solnedgången 13 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd December 11, 2023 Dela Inlagd December 11, 2023 Skojade med min kära lite bara för att jag förde över lite pengar till henne. Hmm, hennes pengar, men ändå!!🫣 Ja en symbolisk handling som inte ska upprepas många gånger. Så bättre sätta ner foten…………. ……………………..men jädrans myggbett man får av att sova utomhus 🥲🥲 DF6DB7FA-CCF1-4941-BD9A-6DE48264D599.mov 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 11, 2023 Dela Inlagd December 11, 2023 25 minuter sedan, skrev Vaxet older version: Skojade med min kära lite bara för att jag förde över lite pengar till henne. Hmm, hennes pengar, men ändå!!🫣 Ja en symbolisk handling som inte ska upprepas många gånger. Så bättre sätta ner foten…………. ……………………..men jädrans myggbett man får av att sova utomhus 🥲🥲 DF6DB7FA-CCF1-4941-BD9A-6DE48264D599.mov Jag sa ju det!🤣🐔= mygga! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 11, 2023 Dela Inlagd December 11, 2023 Changar på i Thailand. 6 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... L64 Inlagd December 11, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 11, 2023 Tittar på snygga öhh brudar 10 10 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu