Elmeri Inlagd December 2, 2023 Dela Inlagd December 2, 2023 4 timmar sedan, skrev Surin P3: 3600 THB kostade det att byta alla oringar och slitband i min cylinder. Gissar att jag får max två vanliga oringar för det priset hos dessa killar. Slitband gjorda av turcit behöver man inte byta i 9 fall av tio och en o-ring kostar mellan 1-5 kronor styck beroende storlek och material... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 7 timmar sedan, skrev Elmeri: Slitband gjorda av turcit behöver man inte byta i 9 fall av tio och en o-ring kostar mellan 1-5 kronor styck beroende storlek och material... Jag vet hur detta fungerar. Du kan sluta vara bror-duktig nu. 4 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2023 Hamnar på alla möjliga och omöjliga ställen vissa dar. Tempel besök senare idag. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 7 timmar sedan, skrev Elmeri: Slitband gjorda av turcit behöver man inte byta i 9 fall av tio och en o-ring kostar mellan 1-5 kronor styck beroende storlek och material... https://parts.cat.com/en/catcorp/215-2023 Skulle du byta alla delar eller bara vissa av dem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 26 minuter sedan, skrev Surin P3: https://parts.cat.com/en/catcorp/215-2023 Skulle du byta alla delar eller bara vissa av dem? Styrband och stödringar behöver man inte byta i normala fall, men har man en komplett sats då byter man allt.... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 43 minuter sedan, skrev Surin P3: Jag vet hur detta fungerar. Du kan sluta vara bror-duktig nu. Många kan skruva, men de e få som vet vad de gör och varför...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 (ändrad) On 2023-12-03 at 10:31, skrev Elmeri: Styrband och stödringar behöver man inte byta i normala fall, men har man en komplett sats då byter man allt.... Då är vi ju överens. On 2023-12-03 at 10:34, skrev Elmeri: Många kan skruva, men de e få som vet vad de gör och varför...... I det här fallet vet jag faktiskt vad jag gör. Och varför. Men emellanåt så kan jag springa på problem som jag försöker lösa genom skruvande bara... Som exempelvis min gamla merca som vägrar gå bra efter varmstart. Där han jag valt att byta delar i en specifik ordning och bara hoppas problemet försvinner efter byte. Men det har inte hänt ännu... Bara fortsätta att kasta pengar på den. 🙂 Ändrades December 6, 2023 av Surin P3 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2023 En liten söndags utflykt. 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2023 Kollar solnedgången 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd December 3, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 3, 2023 På G... 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd December 3, 2023 Dela Inlagd December 3, 2023 23 minuter sedan, skrev ellim63: På G... Den ser biffig ut 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 4, 2023 Dela Inlagd December 4, 2023 13 timmar sedan, skrev goli006: Den ser biffig ut Redig pöjk ska ha en redig bit, hä ä sen gammält 2 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 4, 2023 Blir misshandlad. Men min hälsporre blir bättre. 10 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 4, 2023 Dela Inlagd December 4, 2023 23 minuter sedan, skrev rolba: Blir misshandlad. Men min hälsporre blir bättre. Brukar inte hälsporren finnas längre ner typ 555555 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 4, 2023 Dela Inlagd December 4, 2023 25 minuter sedan, skrev Dolemon: Brukar inte hälsporren finnas längre ner typ 555555 Påverkar tydligen en nerv från strax över knät och ner under foten. Blir mycket bättre efter massagen men är fläckvis otroligt smärtsamt under behandlingen. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd December 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 5, 2023 Dags att låta lockarna falla. 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 5, 2023 Här igen. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 5, 2023 Nöjd med dagen, njaa 12 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 5, 2023 Dela Inlagd December 5, 2023 Mekar och pyntar..😎 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 6, 2023 Dela Inlagd December 6, 2023 Montering av dragkrok 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 6, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 6, 2023 Intyg från ambassaden idag sen blir det att gå till immigrationen nästa vecka. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd December 7, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 7, 2023 Fick lite dörrar och fönster igår. Så städning idag. 29 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 8, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 8, 2023 På väg mot Nakhon Nayok. 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd December 8, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd December 8, 2023 Hamnade på Phuntara resort, stort område med bungalows och hotell. 23 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd December 8, 2023 Dela Inlagd December 8, 2023 5 timmar sedan, skrev MickeN: På väg mot Nakhon Nayok. Ja denna väg har man åkt ett par 100ggr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu