rolba Inlagd November 18, 2023 Dela Inlagd November 18, 2023 8 timmar sedan, skrev Enis: Tänk om …. Tänk om man skulle satsat på löpningen i stället. enis Då hade du hunnit en bit nu. 3 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 18, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 18, 2023 En glass på Swensen's Central Village ut mot Suvarnabhumi. Stort shopping område som inte många har upptäckt ännu. 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 18, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 18, 2023 49 minuter sedan, skrev MickeN: En glass på Swensen's Central Village ut mot Suvarnabhumi. Stort shopping område som inte många har upptäckt ännu. Lite mer från området. 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 18, 2023 Dela Inlagd November 18, 2023 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev apknug: Jäkligt kul att sitta just nu i Thailand och hålla detta Thai forum levande med just bilder från Thailand just nu. Lätt att välja vilken sida man ska ha upp är det också.... Ja är man ett fyllo så krävs det inte mer av en thailandsresa. Själv är jag i Thailand när du sitter på din parkbänk i Sverige med dina minnesluckor 😁 Ändrades November 18, 2023 av Kenneth4618 3 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 18, 2023 Dela Inlagd November 18, 2023 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev apknug: Och så kom forumets trivsel farfar med sina förolämpningar, skymfer smädelser och förtal. Ingen kan fortfarande undra varför det blir dålig stämning på forumet och det håller på att dö ut. Jösses!!! Hört talas om självinsikt? Du är ju mer än lovligt korkad, tappat många hjärnceller på grund av drickat? Ändrades November 18, 2023 av Kenneth4618 2 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd November 18, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 18, 2023 (ändrad) Njuter av att ha lämnat Bangkok och hamnat i HH igen, men att traffa några mycket trevliga Rävar igår kväll var inte tråkigt alls 💯 Resten av helgen är det musik och videoproduktion i studion som gäller. Lite smakprov från dagens, med inriktning på syster i familjen, men sista på min Aich. Ändrades November 18, 2023 av Vaxet older version 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 18, 2023 Dela Inlagd November 18, 2023 2 minuter sedan, skrev apknug: Jasså? Vilka har jag förolämpat och förtalat? Hur och när? Jag försöker så gott det går att hålla mig till sakfrågan. 1 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... goli006 Inlagd November 18, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 18, 2023 Skulle haft geväret med hade man kunna gjort en Runar 😄 VID_20231118_154437.mp4 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 18, 2023 Dela Inlagd November 18, 2023 Min farbro från byn.. (Vemdalen) ringde och skällde ut mig ang. att jag var på väg till Tallin i Nyår. Fick bli en omgruppering till byn. Blir bra ändå att träffa släktingar samt se byn uppe ifrån åsen. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 18, 2023 Dela Inlagd November 18, 2023 4 minuter sedan, skrev 65Selander: Min farbro från byn.. (Vemdalen) ringde och skällde ut mig ang. att jag var på väg till Tallin i Nyår. Fick bli en omgruppering till byn. Blir bra ändå att träffa släktingar samt se byn uppe ifrån åsen. Jag vet inte vart jag befinner mig i nyår är jag i Vemdalen är det bara att kika förbi. Alla som kommer till Vemdalen är välkommna om jag är på plats 😄 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 18, 2023 Dela Inlagd November 18, 2023 (ändrad) 8 minuter sedan, skrev 65Selander: @goli006 Ändrades November 18, 2023 av 65Selander Fick svar innan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 18, 2023 Dela Inlagd November 18, 2023 1 minut sedan, skrev 65Selander: @goli006 Är du i byn då? Vet inte jag har ju förmånen att ta dagen som den kommer. Bor för tillfället på 2 ställen Vemdalen och Sundsvall 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd November 18, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 18, 2023 Blandat till en Jamaicanskt kaffe 11 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 18, 2023 Dela Inlagd November 18, 2023 1 timme sedan, skrev 65Selander: Min farbro från byn.. (Vemdalen) ringde och skällde ut mig ang. att jag var på väg till Tallin i Nyår. Fick bli en omgruppering till byn. Blir bra ändå att träffa släktingar samt se byn uppe ifrån åsen. Är på andra sidan av byn på väg mot Björnrike Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 18, 2023 Dela Inlagd November 18, 2023 17 minuter sedan, skrev goli006: Är på andra sidan av byn på väg mot Björnrike Bodde inte på Åsen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 18, 2023 Dela Inlagd November 18, 2023 Precis nyss, skrev 65Selander: Bodde inte på Åsen? Nä sista fastigheten i byn på väg mot Björnrike 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 18, 2023 Dela Inlagd November 18, 2023 36 minuter sedan, skrev goli006: Nä sista fastigheten i byn på väg mot Björnrike Förklar varför utsikten inte funkade för mig. Seriöst om du är i byn då så hör av dig vi pm. Ikväll tänder byn upp Nova. En faster har gjort sitt från 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 18, 2023 Dela Inlagd November 18, 2023 7 minuter sedan, skrev 65Selander: Förklar varför utsikten inte funkade för mig. Seriöst om du är i byn då så hör av dig vi pm. Ikväll tänder byn upp Nova. En faster har gjort sitt från Självklart samma om du är här annan tid 👍🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 18, 2023 Dela Inlagd November 18, 2023 13 minuter sedan, skrev 65Selander: Förklar varför utsikten inte funkade för mig. Seriöst om du är i byn då så hör av dig vi pm. Ikväll tänder byn upp Nova. En faster har gjort sitt från En MPR träff i Vemdalen vore något 😄 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 18, 2023 Dela Inlagd November 18, 2023 1 minut sedan, skrev goli006: En MPR träff i Vemdalen vore något 😄 Ja Uppsala är den nordligaste hittills 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 18, 2023 Dela Inlagd November 18, 2023 38 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Ja Uppsala är den nordligaste hittills Nja sista april i Gävle (Valbo) Sedan har Soixisten haft några tillställningar i denna ädla stad /ENis 2 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 18, 2023 Dela Inlagd November 18, 2023 42 minuter sedan, skrev Enis: Nja sista april i Gävle (Valbo) Sedan har Soixisten haft några tillställningar i denna ädla stad /ENis Nja Soi Sixten är ju inte MPR, men vid Valbomötet var ju gräddan av de som håller forumet levande där 😀 2 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd November 18, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 18, 2023 Va,fan,sitta hemma å sura.😛 13 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd November 19, 2023 Dela Inlagd November 19, 2023 6 timmar sedan, skrev Enis: Nja sista april i Gävle (Valbo) Sedan har Soixisten haft några tillställningar i denna ädla stad /ENis oh...Soisixten...det missade jag, var det förra veckan Enis 😇🫠 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd November 20, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 20, 2023 (ändrad) Monterar lite innertak. Ändrades November 20, 2023 av Surin P3 23 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu