Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 14, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 14, 2023 maler enis 16 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 14, 2023 Dela Inlagd November 14, 2023 13 minuter sedan, skrev Enis: maler enis Burgare på g 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd November 15, 2023 Dela Inlagd November 15, 2023 Firade min förlängning av mitt Th körkort 5år i Pranburi tog 30 min,men att få alla papper,det tar för mycket att skriva om fy 18 ha det gött alla 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd November 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 15, 2023 Leker med katten. 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 15, 2023 Dela Inlagd November 15, 2023 18 timmar sedan, skrev Enis: maler enis Har en jättebra k.kvarn, men jag har börjat fuska för jag har en bra kompis åxå å han har ett slakteri... 2 3 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 15, 2023 Dela Inlagd November 15, 2023 Försöker hitta var @Boa52 sitter… 4 6 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd November 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 15, 2023 monterar enis 16 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 15, 2023 Dela Inlagd November 15, 2023 5 timmar sedan, skrev Enis: monterar enis Raggarballe med... Min djupt religiösa tro förbjuder mej att yppa resten... Men det ser ut som om ni kört hårt... 3 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd November 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 16, 2023 Köpte några öl idag, Tawandang veteöl hoppas jag smakar. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd November 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 16, 2023 Bygger om gamla garaget till boende... 31 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 16, 2023 Dela Inlagd November 16, 2023 1 timme sedan, skrev apknug: Ja här nere i Thailand så drömmer vi oss inte tillbaka utan ser naturligtvis den Landskampen som går mellan Thailänd och China just nu, 1-1 China kvitterade nyss till Thailändarna förtret... Är nog rätt svårt för dig att minnas någonting som åker till Thailand för att sitta och kröka 24/7 utanför någon minibutik 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... goli006 Inlagd November 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 16, 2023 Nu är det fan bistert tror jag går in å tar en rhum å en cigarr istället 😄 Får bli snö städning någon dag när det är varmare. 23 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 17, 2023 Dela Inlagd November 17, 2023 5 minuter sedan, skrev apknug: Ja vad passar inte bättre än att starta denna härligt soliga och varma eftermiddag 17 November 2024 i Thailand nere på stranden. Slår ett november grått kallt o ruggigt Sverige. Du kanske inte ska dricka så mycket, det är faktiskt 2023 nu 😁 2 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 17, 2023 Dela Inlagd November 17, 2023 (ändrad) "Ja vad passar inte bättre än att starta denna härligt soliga och varma eftermiddag 17 November 2024 i Thailand nere på stranden." Full redan, så otippat 😆 Ändrades November 17, 2023 av Kenneth4618 4 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 17, 2023 Dela Inlagd November 17, 2023 Bör va 2566 🤓 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 17, 2023 Dela Inlagd November 17, 2023 (ändrad) 47 minuter sedan, skrev apknug: Snabb va. Redan påpekat ovan i tråden. Det är 2024 inte 2007 nu häng med lite, ner till Thailand rekommenderas. Ja i april 2024 blir det bizz ner till Thailand, man vill ju inte åka apklass 😉 Dessutom åker jag inte dit för att sitta på en stol 24/7 och kröka. Ändrades November 17, 2023 av Kenneth4618 5 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd November 17, 2023 Dela Inlagd November 17, 2023 2 timmar sedan, skrev apknug: Ja vad passar inte bättre än att starta denna härligt soliga och varma eftermiddag 17 November 2024 i Thailand nere på stranden. Slår ett november grått kallt o ruggigt Sverige. Att du är förvirrad har vi nog fattat redan, men skön thaistyle att slänga både tid & datum bakom sig och bara njuta. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd November 17, 2023 Dela Inlagd November 17, 2023 1 minut sedan, skrev apknug: Helt rätt att dra ner till Thailand i Maj när solen våren o sommaren kommer i Sverige. Motivera sig att man har härdat ut hela vintern hemma i Sverige. Själv tycker jag det är mer nice med Thailändsk vinter....... På stranden..... Kan finnas anledning man åker då,jag åker oxå april/maj 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd November 17, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 17, 2023 Köper bil 16 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 17, 2023 Dela Inlagd November 17, 2023 (ändrad) Finns andra resmål än Thailand, om man inte bara intresserad av billigt kröka och att sitta och svamla på några forum på internet Thailand lockar inte lika mycket som förr. Och har frun ett bra jobb att sköta och jag ett företag. Ändrades November 17, 2023 av Kenneth4618 7 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd November 17, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 17, 2023 En granne fyller år. 20231117_224511.mp4 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Vaxet older version Inlagd November 17, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 17, 2023 ok, några har lämnat, men ni som var med redan på TT......💥🙃 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 17, 2023 Dela Inlagd November 17, 2023 26 minuter sedan, skrev Vaxet older version: ok, några har lämnat, men ni som var med redan på TT......💥🙃 Nä,, men gissar vilt, Du, en avhoppad kinesjobbare och någon annan ( slut på gissningar ) C;D 1 Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 17, 2023 Dela Inlagd November 17, 2023 Tänk om …. Tänk om man skulle satsat på löpningen i stället. enis 8 6 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet older version Inlagd November 17, 2023 Dela Inlagd November 17, 2023 2 timmar sedan, skrev Enis: Tänk om …. Tänk om man skulle satsat på löpningen i stället. enis ok, var träffas vi? 9 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu