audirs2 Inlagd Oktober 23, 2023 Dela Inlagd Oktober 23, 2023 On 2023-10-20 at 19:04, skrev apknug: Häng med nu @audirs2 tala om hur illa du tycker om andra hur dåliga de är! Jag bryr min inte, dom e som dom är!😪 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd Oktober 23, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 23, 2023 Kvällspromenad med hundarna! 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... mrsurin Inlagd Oktober 23, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 23, 2023 Gör ett par matlådor, stekt lax, potatis, ärtor och en senapssås. 23 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 23, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 23, 2023 Teamregistrering och kaptensmöte inför kommande säsong. Ser ut att bli 32 lag så det blir två serier. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 23, 2023 Dela Inlagd Oktober 23, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Teamregistrering och kaptensmöte inför kommande säsong. Ser ut att bli 32 lag så det blir två serier. Är du "fordward" eller back?😉 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 23, 2023 Dela Inlagd Oktober 23, 2023 1 timme sedan, skrev audirs2: Är du "fordward" eller back?😉 Tung center. 😎 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 24, 2023 Dela Inlagd Oktober 24, 2023 Ölar i Gamla stan inför invigning utav skylten på Engelen 1700 inkl. AW med Härjedalsföreningen. Man har ju semester tills 3/11. 7 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 25, 2023 Dela Inlagd Oktober 25, 2023 Väntar på käftis 7 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Luke the Drifter Inlagd Oktober 25, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 25, 2023 Just nu sitter jag i Mangobaren och njuter av livet. Jag har varit ute med trampcykeln och plågat mig själv i närmare tre timmar. Då har man banne mig gjort sig förtjänt av en iskall !!! 25 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Oktober 25, 2023 Dela Inlagd Oktober 25, 2023 1 timme sedan, skrev Luke the Drifter: Just nu sitter jag i Mangobaren och njuter av livet. Jag har varit ute med trampcykeln och plågat mig själv i närmare tre timmar. Då har man banne mig gjort sig förtjänt av en iskall !!! @apknug 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 25, 2023 Dela Inlagd Oktober 25, 2023 Dyrt med tandläkare😉 1 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Oktober 25, 2023 Dela Inlagd Oktober 25, 2023 On 2023-10-17 at 19:58, skrev dooks: Släng i pelletsarna löst i kärlet stället så får du bättre utbyte av det goda😀 Det blir så mycket bös i drickat då. Vill inte köra med klarningsmedel. Tycker om ofiltrerat fast det får inte vara så mycket bös som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 26, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 26, 2023 Ut och handlar lite smått och gott. 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 26, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 26, 2023 Lyssnar på pladdrande kineser. 10 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 26, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 26, 2023 Kom ett kinesgäng till så jag drog till en granne för lite barhäng. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 27, 2023 Firar med en iskaffe i gråvädret. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Oktober 27, 2023 Dela Inlagd Oktober 27, 2023 Läser att Niclas Wahlgren blivit tagen med fingrarna i kakburken https://stoppapressarna.se/svenskt/polisens-spaning-pa-niclas-wahlgrens-sexkop/ 1 6 Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Oktober 27, 2023 Dela Inlagd Oktober 27, 2023 (ändrad) 44 minuter sedan, skrev Dempa: Läser att Niclas Wahlgren blivit tagen med fingrarna i kakburken https://stoppapressarna.se/svenskt/polisens-spaning-pa-niclas-wahlgrens-sexkop/ Niclas, Paolo, och säkert ett gäng till. Bra att polisen lägger resurser på saker som förbättrar medborgarnas säkerhet. Ändrades Oktober 27, 2023 av ThailandNovise 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 27, 2023 Dela Inlagd Oktober 27, 2023 39 minuter sedan, skrev Dempa: Läser att Niclas Wahlgren blivit tagen med fingrarna i kakburken https://stoppapressarna.se/svenskt/polisens-spaning-pa-niclas-wahlgrens-sexkop/ åtalas för sexköp vid Stockholms tingsrätt Man kan tydligen köpa sex nästan var som helst 3 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 27, 2023 Dela Inlagd Oktober 27, 2023 3 timmar sedan, skrev Dempa: Läser att Niclas Wahlgren blivit tagen med fingrarna i kakburken https://stoppapressarna.se/svenskt/polisens-spaning-pa-niclas-wahlgrens-sexkop/ Känns inte som feministmaffian i morgonsofforna är lika på hugget här som i Paolos fall😁 Blir intressant att se hur maktsfären runt Wahlgren/Ingrosso ska hantera det här. Min gissning är att det kommer tigas ihjäl.... 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 27, 2023 Gofika och en stänkare för att balansera upp sötman.. fantastiskt gott och trevligt! 💕 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 27, 2023 Dela Inlagd Oktober 27, 2023 (ändrad) 9 timmar sedan, skrev rolba: åtalas för sexköp vid Stockholms tingsrätt Man kan tydligen köpa sex nästan var som helst Lite humor att syster Pernilla's nya show heter Happy Ending 😁 Ändrades Oktober 27, 2023 av Kenneth4618 2 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd Oktober 27, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 27, 2023 Jihaaaaa. 14 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 28, 2023 Lugnet på soien lördag förmiddag. 22 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 28, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 28, 2023 Shopping på Imperial Samrong. Blev mutad för att inte följa med. 22 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu