wavis Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 Hmm Åker den 11jan med Qatar ,,,🤔, Skulle kanske göra en uppgradering... 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 1 minut sedan, skrev wavis: Hmm Åker den 11jan med Qatar ,,,🤔, Skulle kanske göra en uppgradering... Kan rekomenderas! 3 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 8 minuter sedan, skrev BOM: Fins ingen bättre vad JAG tror... Har varit där 1gång när vi blev uppgraderade..FANTASTISK lounge...Njut o ha de bra. Drick några glas Krug åt mig🍾 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 3 minuter sedan, skrev BOM: Drick några glas Krug åt mig🍾 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 Precis nyss, skrev BOM: Jag är inte så haj på det här men Jag ber Kenneth att dricka en flaska Kruug chamagne åt mig🍾 1 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 52 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Köpt in mig på detta ställe också Al Safwa First Lounge, ska visst vara en av de bästa i världen Vad kostade o köpa in sig på Al Safwa nu? MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 (ändrad) 24 minuter sedan, skrev BOM: Vad kostade o köpa in sig på Al Safwa nu? 1522:- tog morgonflyget för att slippa Finnair och får ett stopp på ca 8 timmar 🙂 Ändrades Oktober 21, 2023 av Kenneth4618 4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 43 minuter sedan, skrev Kenneth4618: 1522:- tog morgonflyget för att slippa Finnair och får ett stopp på ca 8 timmar 🙂 👍 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 1 timme sedan, skrev BOM: 👍Bra beslut. 1 timme sedan, skrev BOM: 👍 Bra beslut. MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 22, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 22, 2023 Ser ut att bli regn ikväll. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 22, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 22, 2023 Väntar på lite mellanmål. 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Oktober 22, 2023 Dela Inlagd Oktober 22, 2023 On 2023-09-23 at 17:26, skrev Tallviking: Fortsätter skruva på hobbyhörnan i garaget i nya huset Åt första lunchen och första fikan också idag i nya huset Ska ni lämna Tågarp? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd Oktober 22, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 22, 2023 1 minut sedan, skrev UglyFarang: Ska ni lämna Tågarp? Ja. Sitter just nu i nya huset och funderar på vad jag ska fixa innan vi flyttar hit till sommaren nästa år 10 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Oktober 22, 2023 Dela Inlagd Oktober 22, 2023 5 minuter sedan, skrev Tallviking: Ja. Sitter just nu i nya huset och funderar på vad jag ska fixa innan vi flyttar hit till sommaren nästa år Är detta också Skåne? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 22, 2023 Dela Inlagd Oktober 22, 2023 12 minuter sedan, skrev UglyFarang: Är detta också Skåne? Ja bara en liten bit norrut 2 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Oktober 22, 2023 Dela Inlagd Oktober 22, 2023 Precis nyss, skrev Tallviking: Ja bara en liten bit norrut Aha, då kan jag gissa vart, en mycket trevlig ort med ett bra uteliv. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Oktober 22, 2023 Dela Inlagd Oktober 22, 2023 On 2023-10-20 at 18:56, skrev ellim63: Frugan som jobbat hårt hela veckan var sugen på nåt sött till kaffet och jag vågar ju inte säga emot 😛...äppelmaräng tillsammans med en sipp lagrad rom och kaffe... underbart, Tack för att vi finns! 💕 Om jag minns detta på fredag så får det bli denna kombon på kvällen! 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd Oktober 22, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 22, 2023 Trimmat två tujahäckar runt tomten 13 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 22, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 22, 2023 Spanar ut från balkongen på hotell the Sala. 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 22, 2023 Dela Inlagd Oktober 22, 2023 17 timmar sedan, skrev wavis: Hmm Åker den 11jan med Qatar ,,,🤔, Skulle kanske göra en Japp ..för faan passa på och besök en av dom bästa loungerna.Enda gången man vill ha ett långt stopp efter halva vägen🍾 1 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 22, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 22, 2023 Gjorde gott med ett dopp I poolen. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 22, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 22, 2023 Nu börjar det ordna till sig..😎 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 22, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 22, 2023 Första koppen intogs på balkongen idag. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 23, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 23, 2023 Nu har vi hamnat bland det fina folket. Och jag känner mig precis som jag ser ut. 27 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... svampen Inlagd Oktober 23, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 23, 2023 On The Move 🤪 Pink Traveller 25 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu