Detta inlägg gillas... BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21, 2023 Att ni bara orkar BOA,Kenneth, apknug o några till,Har ni inget annat o göra JUST NU kan ni ju FÖRSÖKA skaffa er ett normalt liv i stället för att förgifta o vara otrevliga mot varandra i var o varsnnan tråd där ni träffar på varandra 21 1 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 20 minuter sedan, skrev BOM: Att ni bara orkar BOA,Kenneth, apknug o några till,Har ni inget annat o göra JUST NU kan ni ju FÖRSÖKA skaffa er ett normalt liv i stället för att förgifta o vara otrevliga mot varandra i var o varsnnan tråd där ni träffar på varandra Tror vi har ett normalt liv åtminstone jag men lite tjafs på ett forum är väl inte fel, Vad tänker du att ett forum med olika gubbar ska innehålla. Har alla lika åsikter behövs inget forum. tål man inte det inläggena hoppa över, skit enkelt 1 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 3 minuter sedan, skrev Boa52: Tror vi har ett normalt liv åtminstone jag men lite tjafs på ett forum är väl inte fel, Vad tänker du att ett forum med olika gubbar ska innehålla. Har alla lika åsikter behövs inget forum. tål man inte det inläggena hoppa över, skit enkelt Starta en ny tråd där ni kan hålla på med erat gnabb och otrevigheter i stället. 6 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev BOM: Starta en ny tråd där ni kan hålla på med erat gnabb och otrevigheter i stället. Ojdå🤨 Har vi fått en ny forumpolis på MPR 😁 Passande nick också, Poliskonstapel Bom Har dessutom skrivit 36 inlägg på 14 år, bra jobbat 💪 Ändrades Oktober 21, 2023 av Kenneth4618 1 4 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 Undrar om Köttis sir är på väg till Tigern, jag är det! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21, 2023 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Ojdå🤨 Har vi fått en ny forumpolis på MPR 😁 Passande nick också, Poliskonstapel Bom Har dessutom skrivit 36 inlägg på 14 år, bra jobbat 💪 Bara så less på att var o varannan tråd man läser(ok jag läser ,och skriver mindre)Men jag har varken tid eller lust och sitta och gnabba och o få otrevliga svar på ett forum..Men jag läser järna för man får mycket hjälp på många sett. 14 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Ojdå🤨 Har vi fått en ny forumpolis på MPR 😁 Passande nick också, Poliskonstapel Bom Har dessutom skrivit 36 inlägg på 14 år, bra jobbat 💪 Vad har 36 inlägg på 14 år med saken o göra. 5 1 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 (ändrad) 6 minuter sedan, skrev BOM: Vad har 36 inlägg på 14 år med saken o göra. Det är väll grunden med ett forum för att hålla det levande att man bidrar med inlägg, foton med mera. Annars blir det ett rätt dött forum. Inga egna inlägg men att gnälla på andras ilägg är ok tycker du tydligen Tyvärr är du inte ensam om detta Ändrades Oktober 21, 2023 av Kenneth4618 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Det är väll grunden med ett forum att man bidrar med inlägg, foton med mera. Annars blir det rätt dött. Inga bidrag men att gnälla på andras bidrag är ok tycker du tydligen Nää. Men ni ältar ju samma sak i var o varannan tråd.. 4 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 1 minut sedan, skrev BOM: Nää. Men ni ältar ju samma sak i var o varannan tråd.. Där har du fel. Jag har lagt in tusentals med bilder och berättelser från Thailand och andra länder samt många träffar både här och där. 6 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Där har du fel. Jag har lagt in tusentals med bilder och berättelser från Thailand och andra länder samt många träffar både här och där. Japp jag vet och jag har kollat och snappat upp mycket av dom berättelserna ,Det är ju sånt som jag tycker är intresant. 9 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 3 minuter sedan, skrev BOM: Japp jag vet och jag har kollat och snappat upp mycket av dom berättelserna ,Det är ju sånt som jag tycker är intresant. Det kanske blir fler snart då vi åker till Palma över julen. Ska även prova Qtars bizzklass till Thailand i april 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Det kanske blir fler snart då vi åker till Palma över julen. Ska även prova Qtars bizzklass till Thailand i april 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Det kanske blir fler snart då vi åker till Palma över julen. Ska även prova Qtars bizzklass till Thailand i april Qatar..Bizz då kommer ni att få en kanon resa👍 Vi åkte Bizz med dom förra året, Helt suveränt.Underbar mat o dryck. 4 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21, 2023 11 minuter sedan, skrev BOM: Qatar..Bizz då kommer ni att få en kanon resa👍 Vi åkte Bizz med dom förra året, Helt suveränt.Underbar mat o dryck. 9 16 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 1 minut sedan, skrev BOM: Så där ja ...då kanske jag lyckas få in en bild...Så nån blir lite nöjd. 1 6 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 Precis nyss, skrev BOM: Blev ett gammalt foto, det var nya kabinen förra vintern..bilder kommer senare. 3 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 21, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 21, 2023 Det lönar sig att vara stamkund, vi köpte två boxar äppelmust och fick en gratis som var datum sista oktober.. Åsså köpte vi en clubsteak och fick den andra på köpet eftersom dom såg lite torra ut på ytan.. Tack och bock! 🙏 15 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 3 minuter sedan, skrev ellim63: Det lönar sig att vara stamkund, vi köpte två boxar äppelmust och fick en gratis som var datum sista oktober.. Åsså köpte vi en clubsteak och fick den andra på köpet eftersom dom såg lite torra ut på ytan.. Tack och bock! 🙏 Vart köpte ni dom spräckliga fina bitarna??? 2 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 Har åkt Qatar bizz dom senaste 8 åren och har inte blivit besviken en enda gång. 6 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Det är väll grunden med ett forum för att hålla det levande att man bidrar med inlägg, foton med mera. Annars blir det ett rätt dött forum. Inga egna inlägg men att gnälla på andras ilägg är ok tycker du tydligen Tyvärr är du inte ensam Gnäller bara på skit inlägg som ältas o ältas om o om igen. 7 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 20 minuter sedan, skrev BOM: Vart köpte ni dom spräckliga fina bitarna??? Robertsons Hamnmagasinet Örebro. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 1 minut sedan, skrev ellim63: Robertsons Hamnmagasinet Örebro. Fint,promenadavstånd från oss🙏🥩 4 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Det är väll grunden med ett forum för att hålla det levande att man bidrar med inlägg, foton med mera. Annars blir det ett rätt dött forum. Inga egna inlägg men att gnälla på andras ilägg är ok tycker du tydligen Tyvärr är du inte ensam Jag tror även att o trevliga inlägg kan förstöra ett forum. 4 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 51 minuter sedan, skrev BOM: Har åkt Qatar bizz dom senaste 8 åren och har inte blivit besviken en enda gång. Köpt in mig på detta ställe också Al Safwa First Lounge, ska visst vara en av de bästa i världen 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BOM Inlagd Oktober 21, 2023 Dela Inlagd Oktober 21, 2023 5 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Köpt in mig på detta ställe också Al Safwa First Lounge, ska visst vara en av de bästa i världen Fins ingen bättre vad JAG tror... Har varit där 1gång när vi blev uppgraderade..FANTASTISK lounge...Njut o ha de bra. 4 MVH Micke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu