Detta inlägg gillas... Kötthandlarn Inlagd Oktober 20, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Då vart man här igen 😀 10 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 20, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20, 2023 På Dilligaf och försöker dra in lite till hushållskassan. 😎 13 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kötthandlarn Inlagd Oktober 20, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Checkar in. En lyx utan dess like och som hade fått @M33 att bli grön av avund.🤣 Grandios placering av både skethustron och skethuspapper👍. Kristallkrona i duschen! Jo jag tackar😁..... Eget gym på rummet 😉..... Å så en majestätisk säng 🤣🤣🤣... Samt bästa utsikten 😁.... 14 7 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 5 timmar sedan, skrev MickeN: Galopp är inget för mig, det ska va trav. Hellre gokart än formel 1 ? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kötthandlarn Inlagd Oktober 20, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Tydligen champagnens dag idag sade bartendern 😉.... Förmodligen lurad men gött vart det 😄..... 15 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Kollar upplägget inför nästa skott. 9 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 37 minuter sedan, skrev rolba: Kollar upplägget inför nästa skott. Bra att det inte är fotoförbud på baren. Det är väl en av få saker som även är tillåtna på Marina Club men annars är det inte tillåtet med mycket där... 2 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 (ändrad) Tjingeling på er. Läste på ett grannforum där IQ52 påstår att jag brukar skriva inlägg här med ett nytt nick. Nu undrar jag vilket det är, för i så fall har jag skrivit det i sömnen och glömt det när jag vaknat. Kanske han bara svamlar som han brukar göra , ivrigt påhejad av sin förmyndare som förhoppningsvis varken har barn eller barnbarn🙂 En del bör inte sprida sina gener 😉 Det säger en hel del om den mentala hälsan hos en byfåne som går in i tråden "Vad åt ni idag" och klagar på att den handlar om mat och att det läggs in bilder på mat i den 🤣 Man kan ju läsa utan att logga in på en del forum. Tack å hej leverpastej Ändrades Oktober 20, 2023 av Kenneth4618 12 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 (ändrad) Glömde Bara för dig IQ52 Jag tvättade bilen själv, både betalade och körde in den 😉 Man är ju sörlänning och ingen fattiglapp 🙂 Sedan lämnade jag sommardäcken och hämtade vinterdäcken på däckhotellet Däcken har det jättebra där, istället för att ligga i en gammal vedbod Ändrades Oktober 20, 2023 av Kenneth4618 8 9 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 (ändrad) 21 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Tjingeling på er. Läste på ett grannforum där IQ52 påstår att jag brukar skriva inlägg här med ett nytt nick. Nu undrar jag vilket det är, för i så fall har jag skrivit det i sömnen och glömt det när jag vaknat. Kanske han bara svamlar som han brukar göra , ivrigt påhejad av sin förmyndare som förhoppningsvis varken har barn eller barnbarn🙂 En del bör inte sprida sina gener 😉 Det säger en hel del om den mentala hälsan hos en byfåne som går in i tråden "Vad åt ni idag" och klagar på att den handlar om mat och att det läggs in bilder på mat i det 🤣 Man kan ju läsa utan att logga in på en del forum. Tack å hej leverpastej Han ljuger och hittar på som vanligt. Just sanningen eller korrekt fakta har väl inte direkt varit hans signum. Ändrades Oktober 20, 2023 av Mankan 3 1 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 On 2023-10-14 at 05:01, skrev rolba: Se men inte röra har hon sagt till mig. Om man missa den röven, då behöver man hjälp från specsaver,, ( och efteråt oxå troligtvis ) C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 6 minuter sedan, skrev apknug: Ja ränderna går aldrig ur, har man bestämt sig för att vara otrevligast på forumet så har man. Då kan man alltid häckla nån på ett annat forum..... Själv satsar jag på en fredagsöl, tvättstugan bokar man inte på fredagkvällar. "Var det Raj di daj eller nåt det hette innan? Den där Legolas verkar ha bidragit till forumet rejält! Synd att han försv." Synd att att du inte kan göra det samma. Men kommentera och raljera över andras inlägg och bilder är du expert på. Patetiskt tamme fan 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 14 minuter sedan, skrev apknug: Ja ränderna går aldrig ur, har man bestämt sig för att vara otrevligast på forumet så har man. Då kan man alltid häckla nån på ett annat forum..... Skönt att även du har kommit till insikt när det gäller oraklet från Tavelsjö. 2 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 1 minut sedan, skrev apknug: Vilken Stalker vi har! Snart står han väl med bilen parkerad i Tavelsjö o glor genom vindrutan på ormen....... Han bor inte i Tavelsjö 🤣 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Nu blev det fart på Mpr igen, va skönt!🤣 1 6 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Precis nyss, skrev audirs2: Nu blev det fart på Mpr igen, va skönt!🤣 Tyckte det har varit lite dött 😉 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 8 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Tyckte det har varit lite dött 😉 Nu lär Boa slita sina hårtottar!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Precis nyss, skrev audirs2: Nu lär Boa slita sina hårtottar!😆 Han får gå ut och kolla om inte förmyndaren sitter i skogen och blinkar med billyktorna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 30 minuter sedan, skrev C-dude: Om man missa den röven, då behöver man hjälp från specsaver,, ( och efteråt oxå troligtvis ) C;D Hon är max 1,40 låmg så röven är inte så jäkla stor. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 20, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Frugan som jobbat hårt hela veckan var sugen på nåt sött till kaffet och jag vågar ju inte säga emot 😛...äppelmaräng tillsammans med en sipp lagrad rom och kaffe... underbart, Tack för att vi finns! 💕 26 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 3 minuter sedan, skrev ellim63: Frugan som jobbat hårt hela veckan var sugen på nåt sött till kaffet och jag vågar ju inte säga emot 😛...äppelmaräng tillsammans med en sipp lagrad rom och kaffe... underbart, Tack för att vi finns! 💕 Vill åxå ha!🍻 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Oskarudon Inlagd Oktober 20, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20, 2023 betalde en spottstyvär till ukrainskan i byn som samlar in pengar till familjen där hemma. hon fick städa min stuga. se vad fint bara lägga upp bilderna på hemnet 😄 16 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 32 minuter sedan, skrev apknug: Vilken Stalker vi har! Snart står han väl med bilen parkerad i Tavelsjö o glor genom vindrutan på ormen....... Jag bor på landet dit vågar gossen sej inte kan springa förbi nåt djur, Å glömde han kliver alldrig ur bilen så det sket sej 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 15 minuter sedan, skrev rolba: Hon är max 1,40 låmg så röven är inte så jäkla stor. Ha ha har längden med storleken på röven tror du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Precis nyss, skrev apknug: Du har ju spett, yxa, hagelsprakare o stutsare också. Även att du in behöver använda dem. Skulle inte slöa ned yxan för hans skull😁 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu