Tallviking Inlagd Oktober 15, 2023 Dela Inlagd Oktober 15, 2023 19 minuter sedan, skrev FF: Ska du börja spela golf? FF Moderatbandy.... 2 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 15, 2023 Dela Inlagd Oktober 15, 2023 Precis nyss, skrev Tallviking: Moderatbandy.... Det passar dig perfekt. FF 7 www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 15, 2023 Dela Inlagd Oktober 15, 2023 1 timme sedan, skrev FF: Ska du börja spela golf? FF Börja? Det finns väl ingenting på den här jorden som @Tallviking inte redan gjort... 2 6 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 15, 2023 Dela Inlagd Oktober 15, 2023 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Benriach: Börja? Det finns väl ingenting på den här jorden som @Tallviking inte redan gjort... Jo. "Bitterfitta" väntar jag med tills efter jag fyllt 100 år..... Ändrades Oktober 15, 2023 av Tallviking 3 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 15, 2023 Dela Inlagd Oktober 15, 2023 Bokat och klart😎 3 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 15, 2023 Skärbrädan live and direct.. Riktigt små fina Cheriepotatisar, skjuts in i ugnen! 😋 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 16, 2023 4 mils omväg för en iskaffe, gäller att tänka ekonomiskt. Typ av salt upptagning vid coffe shoppen. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Oktober 16, 2023 Dela Inlagd Oktober 16, 2023 Är ju Oktober så. Är ju måndag också, så har knappast jobbat heller. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 17, 2023 Dela Inlagd Oktober 17, 2023 Ac börja strula igår kväll, sovit med fläkt inatt. Svettigt värre, var fortfarande +28 klockan 10 på kvällen. Ingen bild på eländet. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 17, 2023 Dela Inlagd Oktober 17, 2023 4 minuter sedan, skrev MickeN: Ac börja strula igår kväll, sovit med fläkt inatt. Svettigt värre, var fortfarande +28 klockan 10 på kvällen. Ingen bild på eländet. 28° kör vi på vår ac. Tycker det är lagom temp att sova i. 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 17, 2023 Dela Inlagd Oktober 17, 2023 8 minuter sedan, skrev rolba: 28° kör vi på vår ac. Tycker det är lagom temp att sova i. Men det var varmare än 28 när jag gick och la mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd Oktober 17, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 17, 2023 En comp klar för lev till kund. 10 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Oktober 17, 2023 Dela Inlagd Oktober 17, 2023 Igår var mycket att stå i. Det här blev kvar efter tömning. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Oktober 17, 2023 Dela Inlagd Oktober 17, 2023 Nu passerar vi detta välkända landmärke. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 17, 2023 Dela Inlagd Oktober 17, 2023 16 minuter sedan, skrev Wangthong: Nu passerar vi detta välkända landmärke. När jag var växlingsledare på järnvägen hette det Gränges Aluminium. Jävla område att böka runt i 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Oktober 17, 2023 Dela Inlagd Oktober 17, 2023 16 minuter sedan, skrev 65Selander: När jag var växlingsledare på järnvägen hette det Gränges Aluminium. Jävla område att böka runt i Numera ryska Kubal. Mycket aluminium idag i marken däromkring. Bodde i Svall 1989, lämnade man bilen ute en vecka bytte den färg från blå till röd. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 17, 2023 Dela Inlagd Oktober 17, 2023 54 minuter sedan, skrev Wangthong: Nu passerar vi detta välkända landmärke. Birkenau? 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 17, 2023 Dela Inlagd Oktober 17, 2023 1 timme sedan, skrev Wangthong: Nu passerar vi detta välkända landmärke. Det var eller är Sveriges längsta industribyggnad. Där har jag passerat många ggr på gamla E4. 1 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 17, 2023 Dela Inlagd Oktober 17, 2023 2 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Det var eller är Sveriges längsta industribyggnad. Där har jag passerat många ggr på gamla E4. Körde du upp råsprit till Boa 52?😉 1 4 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 17, 2023 Dela Inlagd Oktober 17, 2023 42 minuter sedan, skrev audirs2: Körde du upp råsprit till Boa 52?😉 Sprit har jag transporterat. Men det var Smirnoff till vin o sprits lager i Ortviken/Sundsvall. Sen var det mkt malt till Pripps i Sundsvall. 5 Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd Oktober 17, 2023 Dela Inlagd Oktober 17, 2023 8 timmar sedan, skrev Wangthong: Igår var mycket att stå i. Det här blev kvar efter tömning. Släng i pelletsarna löst i kärlet stället så får du bättre utbyte av det goda😀 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 19, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 19, 2023 Väntar på maten Fönsterbord idag 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 20, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 20, 2023 Nya jaktmarker, finns mycket att upptäcka runt om Bangkok. 23 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 @MickeN Har du varit på galoppen i Bangkok? 28 oktober nästa gång. https://www.rbsc.org/racing/ 2 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 20, 2023 Dela Inlagd Oktober 20, 2023 36 minuter sedan, skrev Lucky: @MickeN Har du varit på galoppen i Bangkok? 28 oktober nästa gång. https://www.rbsc.org/racing/ Galopp är inget för mig, det ska va trav. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu