65Selander Inlagd Oktober 12, 2023 Dela Inlagd Oktober 12, 2023 20231012_174725.mp4 Filmade min transport hem... något skakigt :-)) 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 12, 2023 Dela Inlagd Oktober 12, 2023 16 minuter sedan, skrev 65Selander: 20231012_174725.mp4 Filmade min transport hem... något skakigt :-)) Funkar tyvärr inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 13, 2023 Dela Inlagd Oktober 13, 2023 Fan vad lungt på forumet det är nu, undrar varför?😂👍 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Oktober 13, 2023 Dela Inlagd Oktober 13, 2023 Imponeras av att den sveriges innovationsförmåga tar sig ny uttryck och hävdar sig på världsscenen: I samband med en internationell jämställdhetskonferens i Umeå 2022 lanserades Machoindex på engelska. Det kan användas av både flerspråkiga organisationer inom Sverige och verksamheter i andra länder: The macho index. Eller kompisen kärring är barnmorska så då gäller det att höja kompetensen: Kurs i HBTQIPA+ Nu ska de inte säga könet på barnet (son/dotter) utan bara grattis till barnet. Sen såklart inte Mamma och pappa utan livmoderförälder eller vad fan det var. Inget som vet varken in eller ut, kursmaterialet var 1 månad gammalt, så det hade tillkommit en bokstav på den tiden. A för Asexuell tror jag. Men att citera okänd från allt från siten Allt för föräldrar: Om en kvinna ska kunna välja bland de allra bästa männen så måste hon kunna suga k*k, annars blir hon utkonkurrerad av andra kvinnor. Tänk på att minst var tionde kvinna är riktigt bra på att suga! Så det finns dom står upp på barrikaderna 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Oktober 13, 2023 Dela Inlagd Oktober 13, 2023 Bra att du redan tagit ställning 49 minuter sedan, skrev navion hispania: Imponeras av att den sveriges innovationsförmåga tar sig ny uttryck och hävdar sig på världsscenen: I samband med en internationell jämställdhetskonferens i Umeå 2022 lanserades Machoindex på engelska. Det kan användas av både flerspråkiga organisationer inom Sverige och verksamheter i andra länder: The macho index. Eller kompisen kärring är barnmorska så då gäller det att höja kompetensen: Kurs i HBTQIPA+ Nu ska de inte säga könet på barnet (son/dotter) utan bara grattis till barnet. Sen såklart inte Mamma och pappa utan livmoderförälder eller vad fan det var. Inget som vet varken in eller ut, kursmaterialet var 1 månad gammalt, så det hade tillkommit en bokstav på den tiden. A för Asexuell tror jag. Men att citera okänd från allt från siten Allt för föräldrar: Om en kvinna ska kunna välja bland de allra bästa männen så måste hon kunna suga k*k, annars blir hon utkonkurrerad av andra kvinnor. Tänk på att minst var tionde kvinna är riktigt bra på att suga! Så det finns dom står upp på barrikaderna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 13, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 13, 2023 Google lura in oss på all världens småvägar men nu är vi framme. Life Garden resort Phetchaburi. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 13, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 13, 2023 (ändrad) Tvingar i mig lite gratis snacks till ölen. Ändrades Oktober 13, 2023 av rolba 11 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Oktober 13, 2023 Dela Inlagd Oktober 13, 2023 tar vara på första snön😀 8 3 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 13, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 13, 2023 Väntar tåligt på min tur. 17 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 13, 2023 Dela Inlagd Oktober 13, 2023 1 timme sedan, skrev rolba: Väntar tåligt på min tur. Rolba bli inte förbannad nu men din käresta fick min inloggning :-)) 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 13, 2023 Dela Inlagd Oktober 13, 2023 (ändrad) Kollade runt lite på tuben och hittade detta. Ett tips https://youtube.com/watch?v=KDHeYSwt7RU&si=hitIRUn8iQWkPHEl 😉 Ändrades Oktober 13, 2023 av Stoneys Text 3 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 14, 2023 Dela Inlagd Oktober 14, 2023 9 timmar sedan, skrev 65Selander: Rolba bli inte förbannad nu men din käresta fick min inloggning :-)) Se men inte röra har hon sagt till mig. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 14, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 14, 2023 Efter frukosten gick vi runt och mata djuren. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 14, 2023 Dela Inlagd Oktober 14, 2023 8 timmar sedan, skrev rolba: Se men inte röra har hon sagt till mig. Då har du många chanser än då hon var så otydligt @rolba Blir påkommen: Jaha.... jag trodde du menade inte röra med händerna .... 🤣 Enis 2 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 14, 2023 Dela Inlagd Oktober 14, 2023 7 minuter sedan, skrev Enis: Då har du många chanser än då hon var så otydligt @rolba Blir påkommen: Jaha.... jag trodde du menade inte röra med händerna .... 🤣 Enis Jag måste ju ha mycket upp på henne. Hon knådar ju vältränade thaiboxare dagarna i ände så om jag skulle råka klämma lite på en rumpa måste ju vara som en fis i rymden. 😇 1 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 14, 2023 Dela Inlagd Oktober 14, 2023 Lika bra å dra till en metropol.😛 8 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd Oktober 14, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 14, 2023 Nu förstår jag inte riktigt om hon vill boka taxi till mig eller följa med hem. 14 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd Oktober 14, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 14, 2023 På G..😋 12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 14, 2023 Dela Inlagd Oktober 14, 2023 (ändrad) Läser lite om oerfarna personer somhttps://www.expressen.se/nyheter/felicia-25-ligger-i-koma-i--Thailand-familjens-kamp/ reser.https://www.expressen.se/nyheter/felicia-25-ligger-i-koma-i--Thailand-familjens-kamp/ Ändrades Oktober 14, 2023 av Stoneys 4 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd Oktober 14, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 14, 2023 55 minuter sedan, skrev Stoneys: Läser lite om oerfarna personer somhttps://www.expressen.se/nyheter/felicia-25-ligger-i-koma-i--Thailand-familjens-kamp/ reser.https://www.expressen.se/nyheter/felicia-25-ligger-i-koma-i--Thailand-familjens-kamp/ Tragiskt Men att se till att man har försäkring ligger på individen och inte samhället Enis 13 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 15, 2023 Hälsokost, coconut cake. 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... MickeN Inlagd Oktober 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 15, 2023 Dopp i poolen idag igen. 25 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd Oktober 15, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Oktober 15, 2023 Shopping på golfmeckat Dormy Outlet i Ängelholm 12 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 15, 2023 Dela Inlagd Oktober 15, 2023 18 minuter sedan, skrev Tallviking: Shopping på golfmeckat Dormy Outlet i Ängelholm Ska du börja spela golf? FF 3 www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 15, 2023 Dela Inlagd Oktober 15, 2023 6 timmar sedan, skrev MickeN: Hälsokost, coconut cake. Är det "smoke on the water"? 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu