Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Fan vad lungt på forumet det är nu, undrar varför?😂👍

• Ge karma 1

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

navion hispania

Imponeras av att den sveriges  innovationsförmåga tar sig ny uttryck och hävdar sig på världsscenen: I samband med en internationell jämställdhetskonferens i Umeå 2022 lanserades Machoindex på engelska. Det kan användas av både flerspråkiga organisationer inom Sverige och verksamheter i andra länder: The macho index. 

Eller kompisen kärring är barnmorska  så då gäller det  att höja kompetensen: Kurs i HBTQIPA+  Nu ska de inte  säga könet på barnet (son/dotter) utan bara grattis till barnet. Sen såklart inte Mamma och pappa utan livmoderförälder eller vad fan det var. Inget som vet varken in eller ut, kursmaterialet var 1 månad gammalt, så det hade tillkommit en bokstav på den tiden. A för Asexuell tror jag.  

Men att citera okänd från allt från  siten Allt  för föräldrar:  Om en kvinna ska kunna välja bland de allra bästa männen så måste hon kunna suga k*k, annars blir hon utkonkurrerad av andra kvinnor. Tänk på att minst var tionde kvinna är riktigt bra på att suga! 

Så det finns dom står  upp på barrikaderna 

• Ge karma 1
  • Haha 6
Dela på andra sajter

kolla min fot

Bra att du redan tagit ställning

49 minuter sedan, skrev navion hispania:

Imponeras av att den sveriges  innovationsförmåga tar sig ny uttryck och hävdar sig på världsscenen: I samband med en internationell jämställdhetskonferens i Umeå 2022 lanserades Machoindex på engelska. Det kan användas av både flerspråkiga organisationer inom Sverige och verksamheter i andra länder: The macho index. 

Eller kompisen kärring är barnmorska  så då gäller det  att höja kompetensen: Kurs i HBTQIPA+  Nu ska de inte  säga könet på barnet (son/dotter) utan bara grattis till barnet. Sen såklart inte Mamma och pappa utan livmoderförälder eller vad fan det var. Inget som vet varken in eller ut, kursmaterialet var 1 månad gammalt, så det hade tillkommit en bokstav på den tiden. A för Asexuell tror jag.  

Men att citera okänd från allt från  siten Allt  för föräldrar:  Om en kvinna ska kunna välja bland de allra bästa männen så måste hon kunna suga k*k, annars blir hon utkonkurrerad av andra kvinnor. Tänk på att minst var tionde kvinna är riktigt bra på att suga! 

Så det finns dom står  upp på barrikaderna 

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev rolba:

Väntar tåligt på min tur.

20231013_203618.thumb.jpg.04f92e2fe32225f3099d9194ce9d9650.jpg

20231013_203631.thumb.jpg.4d02b40b210f5c6e01be1ff1edae8f20.jpg

Rolba bli inte förbannad nu men din käresta fick min inloggning :-))

• Haha 2
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev 65Selander:

Rolba bli inte förbannad nu men din käresta fick min inloggning :-))

Se men inte röra har hon sagt till mig.

• Ge karma 2
  • Haha 1
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev rolba:

Se men inte röra har hon sagt till mig.

Då har du många chanser än då hon var så otydligt

@rolba Blir påkommen: Jaha.... jag trodde du menade inte röra med händerna .... 🤣

Enis

• Ge karma 2

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Enis:

Då har du många chanser än då hon var så otydligt

@rolba Blir påkommen: Jaha.... jag trodde du menade inte röra med händerna .... 🤣

Enis

Jag måste ju ha mycket upp på henne. Hon knådar ju vältränade thaiboxare dagarna i ände så om jag skulle råka klämma lite på en rumpa måste ju vara som en fis i rymden. 😇

• Ge karma 1
  • Haha 8
Dela på andra sajter

Lika bra å dra till en metropol.😛

DSC_0085.JPG

• Ge karma 8
  • Haha 1

Dela på andra sajter

Läser lite om oerfarna personer somhttps://www.expressen.se/nyheter/felicia-25-ligger-i-koma-i--Thailand-familjens-kamp/ reser.https://www.expressen.se/nyheter/felicia-25-ligger-i-koma-i--Thailand-familjens-kamp/Screenshot_20231014_201547_SamsungInternet.thumb.jpg.30789006d33541e9ebf5ee2a165cc6ab.jpg

Ändrades av Stoneys
  • Ge karma 4

Pattaya

Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Tallviking:

Shopping på golfmeckat Dormy Outlet i Ängelholm

IMG_20231015_113257.jpg

IMG_20231015_113226.jpg

Ska du börja spela golf?

FF

• Ge karma 3

www.easi.nu

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev MickeN:

Hälsokost, coconut cake.20231015_104726.thumb.jpg.1c942cc71adc41af07dc5417bdad9454.jpgScreenshot_20231015_104518_LINE.thumb.jpg.db500c063580dc47e28f8fe94d32f175.jpg

Är det "smoke on the water"?

• Haha 1

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...