rolba Inlagd September 22, 2023 Dela Inlagd September 22, 2023 1 timme sedan, skrev Tallviking: Gjorde saft av det förra året och blev kanon Det är bra saft det. 😇 Sorry, justerade din text lite. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 22, 2023 Dela Inlagd September 22, 2023 2 timmar sedan, skrev rolba: Det är bra saft det. 😇 Sorry, justerade din text lite. "Vuxensaft" 🙂 2 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kötthandlarn Inlagd September 22, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 22, 2023 I ämnet "rensa dödsbo", så hittar man ibland goa grejer som går hett i skivsvarven idag😁..... Världsklass 👍❤🙏.... Kommer så väl ihåg mammas och pappas resor till Rhodos på 70-talet och hur lyriska de var över den grekiska kulturen när de kom hem med skivor, tavlor och andra saker de blivit lurade på 🤣. Man måste tänka på att det här med charterresor var nytt på den tiden och jag kan föreställa mig mamma och pappa promenera hand i hand genom Rhodos stad med all den spännande maten och musiken som luktade och hördes från tavernorna på den tiden innan allt blev överexploraterat. Nåväl, Demis har spelats flitigt i hemmet sedan barnsben tills man tröttnade 🤣...... Fast nu på medelålderns dagar börjar man bli sentimental igen 😁🙏. 26 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 22, 2023 Dela Inlagd September 22, 2023 Gofika och en stänkare, men bara en eller två så man inte blir som grabben på fotot under..🤣 7 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 22, 2023 Dela Inlagd September 22, 2023 On 2023-09-20 at 19:56, skrev Da_Ling_Boy: Halloj på er alla "Gubbar", förlåt ett inlägg off-topic, men ändå aktuellt.. Måste säga att det är enormt tråkigt att läsa alla dessa gnäll/påhopps -inlägg från båda enklaverna, kan man ödmjukas önska att postnings-gänget inte nämner, indikerar, andas på något sätt mot det andra gänget i era fina poster, så finns det inte något för andra gänget att reta upp sig på... jag dömmer eller föredrar ingen av gängen, men kan vi få ett slut på detta... "ja alltså, det är alltså det som svenska barn vill ha mest av allt, fred på jorden!" https://www.google.com/search?q=fred+på+jorden+sven+melander&rlz=1C1GCEA_enSE947SE948&oq=fred+på+joden+&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqCQgCEAAYDRiABDIGCAAQRRg5MgkIARAAGA0YgAQyCQgCEAAYDRiABDIJCAMQABgNGIAEMgkIBBAAGA0YgAQyCQgFEAAYDRiABDIJCAYQABgNGIAEMgkIBxAAGA0YgAQyCAgIEAAYDRgeMggICRAAGBYYHtIBCjEwODk0ajBqMTWoAgCwAgA&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:6ae9c6ca,vid:hcxwTgEC7IM,st:0 Bra skrivet, håller med till hundra procent!🙏 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... gorjos Inlagd September 22, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 22, 2023 Hyfsat snygg tapet i barnbarnets nya sovrum. 20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd September 23, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 23, 2023 Nu lyckades jag hitta en däckfirma som ville byta däcken. 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 23, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 23, 2023 (ändrad) Sitter vid ett fönsterbord. Ändrades September 23, 2023 av rolba 17 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd September 23, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 23, 2023 (ändrad) Fortsätter skruva på hobbyhörnan i garaget i nya huset Åt första lunchen och första fikan också idag i nya huset Ändrades September 23, 2023 av Tallviking 22 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd September 23, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 23, 2023 Medans andra är i "skoggen" så har jag vart här igen! 16 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 23, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 23, 2023 vackat lite förvällda kantareller enis 15 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 23, 2023 Dela Inlagd September 23, 2023 (ändrad) 32 minuter sedan, skrev Enis: Fel Ändrades September 23, 2023 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 23, 2023 Dela Inlagd September 23, 2023 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Tallviking: Fortsätter skruva på hobbyhörnan i garaget i nya huset Åt första lunchen och första fikan också idag i nya huset Har du pensionerat dig nu? 36 minuter sedan, skrev Enis: vackat lite förvällda kantareller enis Är du nöjd med den vacmaskinen ? Ändrades September 23, 2023 av ellim63 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 23, 2023 Dela Inlagd September 23, 2023 1 timme sedan, skrev ellim63: Har du pensionerat dig nu? Inte ännu. Jobbar oktober ut och sedan är det "arbetslös" som gäller fram tills jag är tillräckligt gammal att pensionera mig 4 1 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 23, 2023 Dela Inlagd September 23, 2023 2 timmar sedan, skrev ellim63: Har du pensionerat dig nu? Är du nöjd med den vacmaskinen ? Ja den uppfyller mina behov... har haft den många år Enis 3 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 23, 2023 Dela Inlagd September 23, 2023 3 timmar sedan, skrev audirs2: Medans andra är i "skoggen" så har jag vart här igen! Fård väl säga att det blev en sväng till Utö! Någon som kan gissa vilket sund vi åkte igenom? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 23, 2023 Dela Inlagd September 23, 2023 8 minuter sedan, skrev audirs2: Fård väl säga att det blev en sväng till Utö! Någon som kan gissa vilket sund vi åkte igenom? Järnholmssund med full gas misstänker jag 2 1 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 23, 2023 Dela Inlagd September 23, 2023 5 minuter sedan, skrev Tallviking: Järnholmssund med full gas misstänker jag Yes Sir.😛 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 23, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 23, 2023 Meningen var att vi skulle meka till nått gott tillsammans men frugan är fortfarande risig..😥 Så till mig blev det att knapersteka köpeköttbullar och lägga upp tillsammans med en slatt överbliven potatissallad som också var köpt.. faktiskt helt okej med feferoni på burk.. bukfylla blev det i alla fall 😉😂 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd September 24, 2023 Dela Inlagd September 24, 2023 15 timmar sedan, skrev audirs2: Medans andra är i "skoggen" så har jag vart här igen! Den där känner jag igen! 😄 Var där i Tisdags ock levererade 2000 liter B98 till gubbarna...Den låg på varvsidan på basen då. 1 BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 24, 2023 Dela Inlagd September 24, 2023 22 minuter sedan, skrev Nineteen68: Den där känner jag igen! 😄 Var där i Tisdags ock levererade 2000 liter B98 till gubbarna...Den låg på varvsidan på basen då. Det behövs nog, vi gör ju av 500 liter per timme ca! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 24, 2023 Live musik och party mitt på blanka eftermiddagen. Hur ska detta sluta? 25 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 24, 2023 Dela Inlagd September 24, 2023 Hmm bilden går inte att ladda upp står det. Trycker iväg inlägget ändå och plötsligt blir det 3 bilder. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 24, 2023 Kommer några regndroppar så vi flyttar upp på gubbhyllan. Ryggen fri och full uppsikt. 22 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 24, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 24, 2023 Skapligt bara 2 bilder denna gång fast det inte gick att ladda upp. Försöker igen. Drinkpinnar i Sangsomen nu. Undrar om priset går upp? 16 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu