uptoyou Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 57 minuter sedan, skrev Boa52: N'det handlar väl inte om nån enskild men ena gossen har gnälliga in lägg på nästan alla här väntar nu bara på men du då gnäller på alla. skrev så han inte behöver skriva men gubben hittar säkert nåt annat att gnälla över. måste ha ett taskigt liv, utan vänner skulle jag tro för har man samma attityd mot dom drar dom snabbt Herregud vilket jobbigt inlägg. Kan inte din fru hjälpa dig skriva så det blir förståeligt? 6 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 4 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 24 minuter sedan, skrev uptoyou: Herregud vilket jobbigt inlägg. Kan inte din fru hjälpa dig skriva så det blir förståeligt? Läs sakta så förstår nog till och med du😉 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd September 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 16, 2023 Hällt upp en klosteröl som jag personligen hämtat på klostret 😉 16 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 (ändrad) Hällt upp en öl till, som jag personligen hämtat på bryggeriet 🙂 Ändrades September 16, 2023 av Kenneth4618 8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 16, 2023 Firar Sveriges konungs femtio år på tronen med gofika och en stänkare!❤️🇸🇪❤️ 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 16, 2023 Dela Inlagd September 16, 2023 Skjuts in i ugnen..😛 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 16, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 16, 2023 Gött att ha köttfärslimpa i kylen till frugans matlåda på måndag och även lunch till mig! 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd September 17, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 17, 2023 Inte just nu men sent blev det in på natta när vi firade Jinattas 18 års dag! Hemma efter 03,00, inte lika kul som förut med sena nätter! ( vadå, 68 bast e väl inget?) 16 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 17, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 17, 2023 Frugan plockar björnbär och jag mekade ihop nya gräsklipparen, visserligen var det bara två skruvar fast jag känner mig väldigt teknisk..😜 Hoppas Bosse gräsklippare blir nöjd när han kommer imorgon, denna är det drivning på så det blir lite lättare att köra i slänten! 27 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 17, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 17, 2023 Rensar svamp och fyller på dom röda blodkropparna..😛 Och frugan plockade även amerikanska blåbär så det får bli att koka sylt imorgon!🙏 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 18, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 18, 2023 Å här sitter jag och pysslar..😃 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... mrsurin Inlagd September 18, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 18, 2023 Rensar. 11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd September 19, 2023 Dela Inlagd September 19, 2023 (ändrad) Mitten på 60-talet så var jag ofta och hälsade på tant Anna och farbror Rudolf. Var roligt där, de hade kanonkula för att göra senap och den gillade jag att snurra på. Vad dom gjorde med all senap jag producerade vet jag inte. Men, där gjordes också syltgurka som jag kom att tänka på efter nästan 60 år. Så det blev några burkar. Ändrades September 19, 2023 av gorjos 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 20, 2023 Dela Inlagd September 20, 2023 Svampastrof? Varför skulle du vara hemma i går och vila gubbskrälle, ser du nu en massa svamp som hunnit bli dålig enis 6 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Da_Ling_Boy Inlagd September 20, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 20, 2023 Halloj på er alla "Gubbar", förlåt ett inlägg off-topic, men ändå aktuellt.. Måste säga att det är enormt tråkigt att läsa alla dessa gnäll/påhopps -inlägg från båda enklaverna, kan man ödmjukas önska att postnings-gänget inte nämner, indikerar, andas på något sätt mot det andra gänget i era fina poster, så finns det inte något för andra gänget att reta upp sig på... jag dömmer eller föredrar ingen av gängen, men kan vi få ett slut på detta... "ja alltså, det är alltså det som svenska barn vill ha mest av allt, fred på jorden!" https://www.google.com/search?q=fred+på+jorden+sven+melander&rlz=1C1GCEA_enSE947SE948&oq=fred+på+joden+&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqCQgCEAAYDRiABDIGCAAQRRg5MgkIARAAGA0YgAQyCQgCEAAYDRiABDIJCAMQABgNGIAEMgkIBBAAGA0YgAQyCQgFEAAYDRiABDIJCAYQABgNGIAEMgkIBxAAGA0YgAQyCAgIEAAYDRgeMggICRAAGBYYHtIBCjEwODk0ajBqMTWoAgCwAgA&sourceid=chrome&ie=UTF-8#fpstate=ive&vld=cid:6ae9c6ca,vid:hcxwTgEC7IM,st:0 10 *************************************************************************** Född Söderkis, Alltid Söderkis, Forca Bajen! "Det vi inte gör idag slipper vi göra om i morgon" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd September 21, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 21, 2023 Leker lite med lilla katten. 13 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 21, 2023 Dela Inlagd September 21, 2023 44 minuter sedan, skrev Surin P3: Leker lite med lilla katten. Titta Boa, han har inget riktigt jobb!😅 1 4 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 21, 2023 Dela Inlagd September 21, 2023 3 timmar sedan, skrev Surin P3: Leker lite med lilla katten. Jaha... Inte en helväg lr. ett öga torrt i Surin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 21, 2023 Dela Inlagd September 21, 2023 Däckbyte kanske kan vara bra. 4 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Tallviking Inlagd September 21, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 21, 2023 Kollar in vinodlingen på tomten 20 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 21, 2023 Dela Inlagd September 21, 2023 7 timmar sedan, skrev audirs2: Titta Boa, han har inget riktigt jobb!😅 Leker man gör man inte på ett jobb, men intresant att se hur han fixar leksaken 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd September 22, 2023 Dela Inlagd September 22, 2023 19 timmar sedan, skrev Tallviking: Kollar in vinodlingen på tomten Skall du göra eget vin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 22, 2023 Dela Inlagd September 22, 2023 1 timme sedan, skrev mooton: Skall du göra eget vin? Blir nog för liten mängd. Gjorde saft av det förra året som blev kanon 9 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 22, 2023 Dela Inlagd September 22, 2023 On 2023-09-17 at 18:13, skrev ellim63: Frugan plockar björnbär och jag mekade ihop nya gräsklipparen, visserligen var det bara två skruvar fast jag känner mig väldigt teknisk..😜 Hoppas Bosse gräsklippare blir nöjd när han kommer imorgon, denna är det drivning på så det blir lite lättare att köra i slänten! Du är praktisk du 1 1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu