Kenneth4618 Inlagd September 4, 2023 Dela Inlagd September 4, 2023 (ändrad) 45 minuter sedan, skrev rolba: Föga förvånande 😄 Tror jag slipper denna vecka, för nu tillverkas godis m m till kulturnatten på lördag 🙂 Ändrades September 4, 2023 av Kenneth4618 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd September 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 4, 2023 12 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Tror jag slipper denna vecka, för nu tillverkas godis m m till kulturnatten på lördag 🙂 Hon gav upp efter 20 minuter Om det berodde på myggen eller att hon bara tog med en liten korg vet jag ej Nu fick jag erbjudande att rensa. 11 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Dolemon Inlagd September 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 4, 2023 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Solar 😎 Dom går hem överallt lurar bort dottern i badminton Mvh.Dolemon 14 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd September 4, 2023 Dela Inlagd September 4, 2023 Äter snacks 9 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... goli006 Inlagd September 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 4, 2023 Nu ska det frossas 😄 16 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kötthandlarn Inlagd September 4, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 4, 2023 23 timmar sedan, skrev Tallviking: Nej. Det är turkar och kurder i respektive familj men alla glada och festar tillsammans trots allt Nej. Inte syrran 23 timmar sedan, skrev Tallviking: Lite fler bilder från festen. Tror det var ca 350 gäster och ett satans drag fram till småtimmarna VID_20230902_231626.mp4 Turkar/Kurder/Syrianer, spelar ingen som helst roll för mig, bara det är kärlek med i bilden, så är det fantastiskt❤️..... Detta bröllopet verkar vara fullt av den varan 🙏..... Det enda jag vill se i dagens eländiga värld är kärlek mellan gränser och förståelse....... Verkar som ni hade en bra fest i kärlekens tecken och så skall det vara 🙏...... Kul att du delade med dig av denna händelse ❤️...... 14 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 4, 2023 Dela Inlagd September 4, 2023 Idag hjälper frugan till.. ❤️ 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 20230905_105056.mp4 20230905_110239.mp4 Landar i Bkk. 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd September 5, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 5, 2023 Njuter av mitt underbara liv och en skön kväll9 10 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 2 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Njuter av mitt underbara liv och en skön kväll9 Här var det kanonväder. Sen i tvåtiden slog det om totalt och temperaturen sjönk 7 grader. 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 18 minuter sedan, skrev rolba: Här var det kanonväder. Sen i tvåtiden slog det om totalt och temperaturen sjönk 7 grader. 16 grader här, men värmarna gör gott. För första gången på många många år har vi tyvärr lite mygg också 😡 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 5, 2023 Dela Inlagd September 5, 2023 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: 16 grader här, men värmarna gör gott. För första gången på många många år har vi tyvärr lite mygg också 😡 Släpp en rökare så dör dom!😏👍 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 7, 2023 Dela Inlagd September 7, 2023 Nytt fika ställe öppnade i Jakan centrum igår. 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 7, 2023 Dela Inlagd September 7, 2023 10 minuter sedan, skrev MickeN: Nytt fika ställe öppnade i Jakan centrum igår. Var det i din port som det sprängdes igår :-) i Jakan. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 7, 2023 Dela Inlagd September 7, 2023 6 minuter sedan, skrev Peolito: Var det i din port som det sprängdes igår 🙂 i Jakan. Jag vet inte var det var, inget man reagerar på här i Jakan. 1 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 8, 2023 Dela Inlagd September 8, 2023 Fortfarande behagligt i uterummet En tum varmt typ. 😉 6 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 8, 2023 Dela Inlagd September 8, 2023 Kippar efter luft. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd September 8, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 8, 2023 En stor stark korv från Robertsons och en stor stark i form av en Oktoberfestöl från södra Tyskland .. fantastiskt gott! 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 8, 2023 Dela Inlagd September 8, 2023 23 minuter sedan, skrev ellim63: En stor stark korv från Robertsons och en stor stark i form av en Oktoberfestöl från södra Tyskland .. fantastiskt gott! Precis vad en stor stark gubbe behöver. 😉 5 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... navion hispania Inlagd September 8, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 8, 2023 Kylar byte/ byten lika bra att ta 2 då man är igång. Men mycket vatten i oljan till bogpropelleren. Till PTO tog jag förebyggande. 18 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 8, 2023 Dela Inlagd September 8, 2023 2 timmar sedan, skrev rolba: Precis vad en stor stark gubbe behöver. 😉 Önskar att jag kunde svara "Ajjemen" på det.😳 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kötthandlarn Inlagd September 8, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 8, 2023 Troligen på väg att sova lite i furudrömmen 🤣🤣🤣🤣 Planerar utflyckt med "yachten" i mon.....🙏 11 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 8, 2023 Dela Inlagd September 8, 2023 58 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Troligen på väg att sova lite i furudrömmen 🤣🤣🤣🤣 Planerar utflyckt med "yachten" i mon.....🙏 Låter underbart!💕 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Enis Inlagd September 9, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 9, 2023 Fotoshoppar enis 10 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 9, 2023 Dela Inlagd September 9, 2023 43 minuter sedan, skrev Enis: Fotoshoppar enis Vadå försöker du ta bort vildsvins skiten?? 2 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu