Kötthandlarn Inlagd April 19, 2020 Dela Inlagd April 19, 2020 Så gött att bo i denna staden...........🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 19, 2020 Dela Inlagd April 19, 2020 Snappar upp lite gyminspiration från Isan //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd April 20, 2020 Dela Inlagd April 20, 2020 Åker tåg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd April 20, 2020 Dela Inlagd April 20, 2020 Far prova denna idag i dessa torra tider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 20, 2020 Dela Inlagd April 20, 2020 Kollar gårdagens och dagens Glenn.........🤣 Han é fan inte riktigt klok..........🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 20, 2020 Dela Inlagd April 20, 2020 12 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Kollar gårdagens och dagens Glenn.........🤣 Han é fan inte riktigt klok..........🤣 kan väl inte vara Glenn Hysen som skrivit detta , han är en av mina favoriter även om han är från Göteborg. tror du ljuger som vanligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 20, 2020 Dela Inlagd April 20, 2020 4 minuter sedan, skrev Boa52: kan väl inte vara Glenn Hysen som skrivit detta , han är en av mina favoriter även om han är från Göteborg. tror du ljuger som vanligt Du är för rolig, Boa! Nästan lika kul som Glenn😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 20, 2020 Dela Inlagd April 20, 2020 9 minuter sedan, skrev frogfish: Du är för rolig, Boa! Nästan lika kul som Glenn😁 Var väl inte dej jag svarade eller hur🤨 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 20, 2020 Dela Inlagd April 20, 2020 3 minuter sedan, skrev Boa52: Var väl inte dej jag svarade eller hur🤨 Nä, det har du rätt i. Visste inte att det fanns en regel mot att citera ers nåd. Tycker dock att du är så skönt positiv när du skriver. Och du är alltid i ton med ämnet. Näst intill oslagbart. Ville bara säga det. Krama varandra mera så blir det trevligare stämning (om du inte är sådär norrländskt homofobisk)✌️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 Parkerat i Pärnu, man blir bara så glad sånna här fina morgnar... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 Årets första frukost på altan Så jäkla underbart “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 Krigar i gropen Bara invänta MPR-expertisens idi*tförklaringar om hur fel man gör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 7 minuter sedan, skrev Knasen: Krigar i gropen Bara invänta MPR-expertisens idi*tförklaringar om hur fel man gör Minns dina avloppsproblem i förra kåken. (fniss) Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 21 timmar sedan, skrev Boa52: kan väl inte vara Glenn Hysen som skrivit detta , han är en av mina favoriter även om han är från Göteborg. tror du ljuger som vanligt Hej Boa!...... Hänger inte riktigt med här....... När brukar jag ljuga? Tror inte jag skrivit ett osant ord under mina år på MPR men du kanske har facit på det? Delge mig gärna, så jag får veta om jag gjort det du skriver........ Ha en underbar dag....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 22 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Hej Boa!...... Hänger inte riktigt med här....... När brukar jag ljuga? Tror inte jag skrivit ett osant ord under mina år på MPR men du kanske har facit på det? Delge mig gärna, så jag får veta om jag gjort det du skriver........ Ha en underbar dag....... Har Glenn Hysen skrivit det du lägger in här så är han, blah för mej men jag ska kolla med han först Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 6 minuter sedan, skrev Boa52: Har Glenn Hysen skrivit det du lägger in här så är han, blah för mej men jag ska kolla med han först Inte lätt att vara totalt frånvarande och inte hänga med i samhällsdebatten. Ibland är det bättre att hålla käft, då man ändå inte är med i matchen, tänk på det Boa, ett gott råd faktiskt! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 3 minuter sedan, skrev Boa52: Har Glenn Hysen skrivit det du lägger in här så är han, blah för mej men jag ska kolla med han först Hej Boa! Ja, du kan väl kontakta honom och fråga om det är sant, då du verkar vara bästa kompis med honom men detta kom direkt från hans Twitterkonto, så jag är tämligen säker på att det är äkta men det var ju inte det som var min egentliga fråga....... Du skrev att "tror du ljuger som vanligt" (citerat från din kommentar), så min fråga är till dig är, när brukar jag ljuga som vanligt?........ Har svårt att se att jag gör det som vanligt, för att inte säga aldrig...... Ha en underbar dag......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd April 21, 2020 Dela Inlagd April 21, 2020 37 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Du skrev att "tror du ljuger som vanligt" (citerat från din kommentar), så min fråga är till dig är, när brukar jag ljuga som vanligt?........ Har svårt att se att jag gör det som vanligt, för att inte säga aldrig...... Eller är det @Boa52 som ljuger? Vi väntar alla på ormens belägg för sitt påstående. Men det kanske finns i några gamla raderade trådar, den har ju använts förr......😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 22, 2020 Dela Inlagd April 22, 2020 Tar en liten bensträckare på väg till jobbet idag igen..... Trevligt morgonväder.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd April 22, 2020 Dela Inlagd April 22, 2020 12 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Hej Boa! Ja, du kan väl kontakta honom och fråga om det är sant, då du verkar vara bästa kompis med honom men detta kom direkt från hans Twitterkonto, så jag är tämligen säker på att det är äkta men det var ju inte det som var min egentliga fråga....... Du skrev att "tror du ljuger som vanligt" (citerat från din kommentar), så min fråga är till dig är, när brukar jag ljuga som vanligt?........ Har svårt att se att jag gör det som vanligt, för att inte säga aldrig...... Ha en underbar dag......... När du säger att IFK Göteborg är bästa laget i fotboll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 22, 2020 Dela Inlagd April 22, 2020 Hämtat pensionärsbilen, snart dags för en utflykt. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd April 22, 2020 Dela Inlagd April 22, 2020 Blev 2st mumsiga räkmackor till frukost på den Thailändska landsbygden idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 22, 2020 Dela Inlagd April 22, 2020 (ändrad) Pantar burkar som frugan samlat i länsstyrelsens krishanteringsbunker. Jäkligt smidigt med de nya pantstationerna. Bara att tömma säckarna i maskinen så sorterar den själv 👍 Och kulorna kan man få in på sitt PayPal konto Ändrades April 22, 2020 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd April 22, 2020 Dela Inlagd April 22, 2020 Lyssnar pa hur snall jag ar 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 22, 2020 Dela Inlagd April 22, 2020 Marinerat några fina kotletter i en färdig påse med honey and smoke som kryddades med en finhackad spansk peppar... 🌶 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu