Guest wUThai Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 11 minuter sedan, skrev clion: Wutan de va la ingen pissa .Rester av nåt men drinken var snygg sen om den smaka är en annan sak .Men grattar dig att du fick en 10 dars resa många kommer inte dit per år 8Gäring ungar mormor etc Nej, det var ingen som pissat i tallriken. Utan det är en spagetti carbonara. 10 dagars resa? Hahaha! Kortaste resan hittills till Thailand denna gången, endast 26 dagar denna gången! När drar du själv iväg på lite semester? 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 17 minuter sedan, skrev hamnoi: Du kanske bör ställa den frågan till dig själv clirre Blockad, hjälp Vad knäckt du måste bli om du bli blockad på tunnan! 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 4 minuter sedan, skrev wUThai: Vad knäckt du måste bli om du bli blockad på tunnan! 😁 Absolut, ska nog själv börja skicka runt förfrågningar om folk kan blocka andra... Eller sånt la man nog av med i mellanstadiet, men vid en viss ålder så går vi ju tillbaka till barnstadiet så vem vet. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 1 minut sedan, skrev hamnoi: Absolut, ska nog själv börja skicka runt förfrågningar om folk kan blocka andra... Eller sånt la man nog av med i mellanstadiet, men vid en viss ålder så går vi ju tillbaka till barnstadiet så vem vet. Jag har precis blockat stekarn på A11! 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 1 minut sedan, skrev wUThai: Jag har precis blockat stekarn på A11! 😁 Förmodar att du använde bilden jag skickade till dig? Visa vid immigration och han får 10-års ban från Los Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 7 minuter sedan, skrev hamnoi: Förmodar att du använde bilden jag skickade till dig? Visa vid immigration och han får 10-års ban från Los Självklart! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 51 minuter sedan, skrev clion: Härligt Elim men varför har ni Svampen i typ chipsstrutar jag trodde det var chips Det är komposteringspåsar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 On 2017-08-10 at 15:30, skrev kalasbullen: . Skickat från min E2303 via Tapatalk Förklara gärna lite mera för en teknik intresserad, tack! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 Kommer precis hem från Soi 7 efter några öl och biljard med grabben. Såklart var frugan hungrig igen och köpte en grillad fisk. Då drog jag till Villa market och köpte cola och muggar då jag har lite bacardi på rummet. Av princip dricker jag aldrig ur glasen på hotellrummet oavsett om det är 1-5 stjärnigt hotell. 😖 Bacardi cola på rummet och lite musik! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 1 timme sedan, skrev ellim63: Det är komposteringspåsar! Men varför har du chips i komposteringspåsar? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 1 timme sedan, skrev wUThai: Jag har precis blockat stekarn på A11! 😁 Haha, hur har ni tänkt att ta er dit utan chefen nästa gång då? Du klarar ju inte att fixa bord och Hamnoi hittar ju inte utanför hotellet har jag läst. Tur ni har badtunnan, om inte Clirre blockar er där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 3 timmar sedan, skrev wUThai: Drog till Monsoon på Soi 8. Blev en Carbonara, riktigt god. Frugan tog bara en drink då hon precis käkat thaislafs. Jag bor brevid och tänke att jag skall överraska dig, så vi drog till soi11 och letade, jag avslutade nyss på Nest utan att ha sett skymten av dig........ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Jag bor brevid och tänke att jag skall överraska dig, så vi drog till soi11 och letade, jag avslutade nyss på Nest utan att ha sett skymten av dig........ Sitter och dricker bacardi på rummet just nu. Inväntar svågern om han nu bemöda sig att dyka upp?! Var är du nu då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 1 minut sedan, skrev wUThai: Sitter och dricker bacardi på rummet just nu. Inväntar svågern om han nu bemöda sig att dyka upp?! Var är du nu då? Tillbaks på rummet med en kall chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 Valbo i just detta nu / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 Citat Scrollar på trådarna herregud hur många som helst Ok alla har väll nåt å säga Jag hinner inte kolla alla så jag slappar med lite musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 Precis nyss, skrev Cavemannen: Tillbaks på rummet med en kall chang Vilket hotell bor du på då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 Bor på citadenes soi8, det var fullt på Paradiso när jag skulle boka fler nätter efter att ha bott där i 6n Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 6 minuter sedan, skrev wUThai: Sitter och dricker bacardi på rummet just nu. Inväntar svågern om han nu bemöda sig att dyka upp?! Var är du nu då? 4 minuter sedan, skrev Cavemannen: Tillbaks på rummet med en kall chang Haha, en misslyckad MPR-träff i Bankan, där bägge inblandade sitter på varsitt hotelrum och super själva, och lik förbannat är bägge dessa ensamsupares träff större än alla BTT:s träffar hittills... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 7 minuter sedan, skrev Cavemannen: Bor på citadenes soi8, det var fullt på Paradiso när jag skulle boka fler nätter efter att ha bott där i 6n Jävla amatör! Man ska bo på 11:an! Det har stekarn sagt! 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 2 minuter sedan, skrev wUThai: Jävla amatör! Man ska bo på 11:an! Det har stekarn sagt! 😁 Hahaha... här har jag 2rum ett sovrum o ett vardagsrum + kök. Nu har hon tagit fram strykbrädan och strykjärnet, och börjat rensa upp min resväska, skäller gör hon också.......har tydligen ingen ordning alls....... Du får väl se till och inte lämna mig ensam då för då blir det oordning, svarade jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 4 minuter sedan, skrev Cavemannen: Hahaha... här har jag 2rum ett sovrum o ett vardagsrum + kök. Nu har hon tagit fram strykbrädan och strykjärnet, och börjat rensa upp min resväska, skäller gör hon också.......har tydligen ingen ordning alls....... Du får väl se till och inte lämna mig ensam då för då blir det oordning, svarade jag Ta med dig kärringen så möts vi upp på the Kiwi på soi8 din sopa! Kl 00:00? Passar det grottis? 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 Precis nyss, skrev wUThai: Ta med dig kärringen så möts vi upp på the Kiwi på soi8 din sopa! Kl 00:00? Passar det grottis? 😁 Jag skulle gärna, men hon är trött(har åkt nattbuss från Surin i natt) och vill snart sova säger hon, nästa gång....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Jag skulle gärna, men hon är trött(har åkt nattbuss från Surin i natt) och vill snart sova säger hon, nästa gång....... Det var ju synd! Vafan du skulle ju hojtat till lite tidigare! Aja, till nästa gång då! Om du inte kan övertala kärringen att hon kan äta lite gott och snacka khmer med frugan?! Skärpning nu! 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 (ändrad) Är på hamnois safe place nu och ta ett bloss och inväntar svågern. Satan vad det börjar röra på sig på Soi 11! Ändrades Augusti 14, 2017 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu