Benriach Inlagd Augusti 13, 2017 Dela Inlagd Augusti 13, 2017 39 minuter sedan, skrev wUThai: Var fan är jag??? Marriot, Octave rooftop-bar... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 13, 2017 Dela Inlagd Augusti 13, 2017 40 minuter sedan, skrev M33: Continent? 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 13, 2017 Dela Inlagd Augusti 13, 2017 13 minuter sedan, skrev Benriach: Marriot, Octave rooftop-bar... Stekare där! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 13, 2017 Dela Inlagd Augusti 13, 2017 4 minuter sedan, skrev wUThai: 😊 Borde jag ju ha haft koll på Men Benriach hade bra koll istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 13, 2017 Dela Inlagd Augusti 13, 2017 (ändrad) 21 minuter sedan, skrev M33: Borde jag ju ha haft koll på Men Benriach hade bra koll istället Nästan lite pinsamt! Nästan lika pinsamt som när du får hålla hamnoi I handen när ni ska gå över vägen till Australien från mercure! 😁 Ändrades Augusti 13, 2017 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 13, 2017 Dela Inlagd Augusti 13, 2017 1 timme sedan, skrev rolba: Åsså är det ju live. Inge jävla fejk. Vad är det som skulle vara fejk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 13, 2017 Dela Inlagd Augusti 13, 2017 6 minuter sedan, skrev wUThai: Vad är det som skulle vara fejk? Inte dina chipspattar ivf Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 13 timmar sedan, skrev hamnoi: Fantastiska bilder! Vad kör du för kamera, objektiv och slutartid? #världsklass Han har lånat svampens kamera Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 11 timmar sedan, skrev wUThai: Vad är det som skulle vara fejk? Inget photoshop eller så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 Alla har vi en Svampkamera liggande någonstans “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 Sista kvällen i Bangkok imorgon natt åker vi hem! Fan vad skönt det ska bli att komma hem! 😊 Sitter och ta första ölen idag i väntan på frugan och grabben. Vi ska käka Tom Yam idag igen. Sen får vi se vad som händer ikväll?! 😊 Australian live n direct! Just det ja! Vi besökte en takbar innan Marriott igår! Mackan, vilken takbar är detta? 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 På väg till Tom Yam haket! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 Precis nyss, skrev wUThai: På väg till Tom Yam haket! Vart ligger det? man kanske skulle göra ett besök där, det skulle passa bra denna vecka när jag har besök från Rayong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 (ändrad) 33 minuter sedan, skrev Cavemannen: Vart ligger det? man kanske skulle göra ett besök där, det skulle passa bra denna vecka när jag har besök från Rayong Ta bts till Phaya Thai. Sök på Pee Aor Tom Yum i Google map. Tror du inte stället var stängt idag!! Tydligen stängt måndagar!! 😠 Ändrades Augusti 14, 2017 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 1 timme sedan, skrev wUThai: Sista kvällen i Bangkok imorgon natt åker vi hem! Fan vad skönt det ska bli att komma hem! 😊 Sitter och ta första ölen idag i väntan på frugan och grabben. Vi ska käka Tom Yam idag igen. Sen får vi se vad som händer ikväll?! 😊 Australian live n direct! Just det ja! Vi besökte en takbar innan Marriott igår! Mackan, vilken takbar är detta? 😀 Wanderlust kanske...? Var ni på väg till Seenspace eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 drgit igång en chiligryta enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 Wanderlust kanske...? Var ni på väg till Seenspace eller?Nej, vi skulle till wanderlust. Inget höjdarställe direkt! Vi drog till Marriott efter det. Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 Drog till Monsoon på Soi 8. Blev en Carbonara, riktigt god. Frugan tog bara en drink då hon precis käkat thaislafs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 On 8/12/2017 at 23:29, skrev wUThai: Snuskgubben kommer in överallt med sitt platinum-kort med eller utan Crocs! 😁 Det var fullbokat när vi var där innan semestern. Drog en snyft historia om att vi var nygifta och kort 40 mil enbart for att få sitta på er fina takbar någongång i livet. Vi fick vänta i 5 min. Sen fick vi hornbordet på andra våning. En Boråsare loser det mesta...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 On 2017-08-10 at 17:08, skrev ellim63: Dessa fantastiskt fina färdigrensade kantareller skulle jag tagit hand om idag... Men det är ju en dag i morgon också! Härligt Elim men varför har ni Svampen i typ chipsstrutar jag trodde det var chips Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 5 minuter sedan, skrev thomas001: Det var fullbokat när vi var där innan semestern. Drog en snyft historia om att vi var nygifta och kort 40 mil enbart for att få sitta på er fina takbar någongång i livet. Vi fick vänta i 5 min. Sen fick vi hornbordet på andra våning. En Boråsare loser det mesta...... Imponerande att du kom in i "hawaiikallingarna" du glider omkring i Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 1 timme sedan, skrev wUThai: Drog till Monsoon på Soi 8. Blev en Carbonara, riktigt god. Frugan tog bara en drink då hon precis käkat thaislafs. Wutan de va la ingen pissa .Rester av nåt men drinken var snygg sen om den smaka är en annan sak .Men grattar dig att du fick en 10 dars resa många kommer inte dit per år 8Gäring ungar mormor etc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 1 minut sedan, skrev hamnoi: Imponerande att du kom in i "hawaiikallingarna" du glider omkring i Varför håller du på och gör bort dig ?? Jag har skickat PM till Kurre å blocka dig på Tunnan mm På grund att du hela tiden letar efter fel och vill göra dig rolig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 3 minuter sedan, skrev clion: Varför håller du på och gör bort dig ?? Jag har skickat PM till Kurre å blocka dig på Tunnan mm På grund att du hela tiden letar efter fel och vill göra dig rolig Du kanske bör ställa den frågan till dig själv clirre Blockad, hjälp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Augusti 14, 2017 Dela Inlagd Augusti 14, 2017 14 minuter sedan, skrev hamnoi: Imponerande att du kom in i "hawaiikallingarna" du glider omkring i Den gången var ett undantag. Långbyxor samt nya Levispjuck. Annars är inte 100-Baht shorts och pissetofflor att forakta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu