Khonis Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 Dags att bege sig hemöver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 Just nu JJ Mall, Bkk. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 4 minuter sedan, skrev Chan2014: Just nu JJ Mall, Bkk. Chan2014 Lycka till. Mvh. SWED THAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 Inspekterar musselodlingen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 Nu är vi på chatuchack Park. Och tror ni inte att vi skulle cykla runt parkjävlen med!? 😁 Det var ganska skönt tidvis då det fläktar när man cyklar dock så var det 35+ så lite svettades man! Nu sitter vi på en restaurang i parken. Och dom har öl! 👍 Min fina cykel. Rätt ok Park. Lumpini är bättre dock. Satt som en smäck! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 På väg mot Zumen.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 Nyss hemkommen efter 3 dagar i Bangkok. Stable Lodge levererade som vanligt. Iskalla O.P funkar varje gång. Tyvärr en jävla trafik på hemvägen. Många ska tydligen hem och gratta morsan. Normalt ca 4 timmar...idag nästan 7 timmar. Tost Skagen. Sen lite olika sillsorter. Avslutade med en ostbricka..men kom inte med på bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 41 minuter sedan, skrev thomas001: Nyss hemkommen efter 3 dagar i Bangkok. Stable Lodge levererade som vanligt. Iskalla O.P funkar varje gång. Tyvärr en jävla trafik på hemvägen. Många ska tydligen hem och gratta morsan. Normalt ca 4 timmar...idag nästan 7 timmar. Tost Skagen. Sen lite olika sillsorter. Avslutade med en ostbricka..men kom inte med på bild. Varför fattar ingen i Thailand att kärnor tar man bort från lime & citron innan man stoppar dem i mat och drinkar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 Svågern bjöd på middag på terminal 21 på Peppar lunch. Glömde ta foto.. Men det var god mat! Efter det tog vi tuk tuk till Nest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 Sitter och väntar på frugan som är på anställningsintervju på Valbo Värdshus Hon fick en blänkare från sin fd jobbcoach att de hade annons få arbetsförmedlingen den var borta när vi tittade, åkte förbi i förrgår med en ansökan på papper. litet familjeföretag de hade blivit tvungna att ta bort annonserna efter en vecka. Mailkorgen sprängd med alla som måste skicka ansökningar och ett fåtal som som var intressanta. Mer än tvåhundrafemtio ansökningar på en vecka för tre tjänster / enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 Blev bara ett par drinkar på nest. Dj:n var totalt talanglös! Frugan sa till servitören att ni behöver inte byta låtar byt bara ut Dj:n! Han skrattade som fan. 😊 Så vi drog till Zaks istället. Above eleven är minst tre dagars förbokning på! https://media.giphy.com/media/R1zQT94yTOkiQ/giphy.gif Tar en Stella "pint". 😂😂😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 Firar mors dag med en kopp "Leotea" och tittar på V75 hos Jörgen på Matlådan/Foodbox Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 28 minuter sedan, skrev wUThai: Blev bara ett par drinkar på nest. Dj:n var totalt talanglös! Frugan sa till servitören att ni behöver inte byta låtar byt bara ut Dj:n! Han skrattade som fan. 😊 Så vi drog till Zaks istället. Above eleven är minst tre dagars förbokning på! https://media.giphy.com/media/R1zQT94yTOkiQ/giphy.gif Tar en Stella "pint". 😂😂😂 Åfan, stekarn bokade samma dag på A11, men så har han inte crocs o handväska heller.. Hoppas "pinten" smakade Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 1 minut sedan, skrev hamnoi: Åfan, stekarn bokade samma dag på A11, men så har han inte crocs o handväska heller.. Hoppas "pinten" smakade Det är ju en fördel att ha lite kontakter när det är fullbokat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 Precis nyss, skrev hamnoi: Åfan, stekarn bokade samma dag på A11, men så har han inte crocs o handväska heller.. Hoppas "pinten" smakade Snuskgubben kommer in överallt med sitt platinum-kort med eller utan Crocs! 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 Favoritdottern och jag har en liten Stoutprovning, och så fick jag en Fernet för matsmältningen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 5 minuter sedan, skrev M33: Det är ju en fördel att ha lite kontakter när det är fullbokat Så är det, skulle gissa att A11 har "fullbokat" varje dag för "pinten" Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 8 minuter sedan, skrev hamnoi: Så är det, skulle gissa att A11 har "fullbokat" varje dag för "pinten" Jaha.. Så Mr cock-blocker alias hittar_ingenstans utan guidning från stekarn uttala sig? Du kommer absolut inte in nånstans för du hittar inte ett skit utan att hänga på som en fästing! Ditt förbannade bihang! 😊😊😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 2 minuter sedan, skrev wUThai: Jaha.. Så Mr cock-blocker alias hittar_ingenstans utan guidning från stekarn uttala sig? Du kommer absolut inte in nånstans för du hittar inte ett skit utan att hänga på som en fästing! Ditt förbannade bihang! 😊😊😊 Cock blocker ? Juggen har aldrig fått så mycket fetta som nu, efter jag bet fast mig i röven på honom och agerade wingman så har ollat gått varmt. Du borde testa och se vad en snygg kompis kan göra för dig, men det blir nog en övermäktig uppgift om du inte polar med D.Beckham Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 1 minut sedan, skrev hamnoi: Cock blocker ? Juggen har aldrig fått så mycket fetta som nu, efter jag bet fast mig i röven på honom och agerade wingman så har ollat gått varmt. Du borde testa och se vad en snygg kompis kan göra för dig, men det blir nog en övermäktig uppgift om du inte polar med D.Beckham Ja, han har väl aldrig fått så mycket k*k när han hade dig som wingman!? Ända stället man såg dig på utan stekarn när vi träffades i Bangkok, var utanför hotellet bredvid askoppen! Tog du steget till Australien så var du ute och reste! 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 3 minuter sedan, skrev wUThai: Ja, han har väl aldrig fått så mycket k*k när han hade dig som wingman!? Ända stället man såg dig på utan stekarn när vi träffades i Bangkok, var utanför hotellet bredvid askoppen! Tog du steget till Australien så var du ute och reste! 😊 Hmm, enda gången du såg mig vid askoppen var väl dagen ni skull åka. Annars var det ju mat o sovklockan som ringde tätt när du inte simulerade sjukdom ,eller hade ett parti fia med knuff att slutföra. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 27 minuter sedan, skrev hamnoi: Hmm, enda gången du såg mig vid askoppen var väl dagen ni skull åka. Annars var det ju mat o sovklockan som ringde tätt när du inte simulerade sjukdom ,eller hade ett parti fia med knuff att slutföra. Sa han som tog två timmar på sig att suga i sig en öl på Hooters! Känner du igen detta stället? Hit men inte längre utan mackan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 10 minuter sedan, skrev wUThai: Sa han som tog två timmar på sig att suga i sig en öl på Hooters! Känner du igen detta stället? Hit men inte längre utan mackan! Tja, är väl ungefär lika långt som du tar dig utan fruns vakande öga, smakade kokosnöten hon köpt till dig gott? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 1 timme sedan, skrev ellim63: Favoritdottern och jag har en liten Stoutprovning, och så fick jag en Fernet för matsmältningen! Hoppas det är ofarlig medicin om den intas med alkohol, har ju läst en annan tråd här om nån som fick en sne tändning med alkohol och piller. Men jag vet du är en förnuftig man som njuter av god dryck. Lite skämt. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 I dag har vi tittat och hejat på dom som sprang Tavelsjö runt, många duktiga för det är 2,5 mil lite långt för en motionär Jag sprang jätte mycke när jag var 30 - 40 år milen på ca 40 - 42 min därför säger jag 2,5 är långt Fint väder va det hela dagen men nu regnar det igen Huva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu