Enis Inlagd Augusti 10, 2017 Dela Inlagd Augusti 10, 2017 1 timme sedan, skrev kalasbullen: Haha, ja självklart. Skickat från min E2303 via Tapatalk Tur att du är raketforskare så du fick in bilden tillslut enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Augusti 10, 2017 Dela Inlagd Augusti 10, 2017 Precis nyss, skrev Enis: Thai är tammefan som tryffelsvin vad det gäller gula kantareller och höstisar enis Mja, jag har nog plockat närmare hälften. Men så är man ju ett svin också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 (ändrad) Tvättdag ser ut att bli en fin dag morgonkoppen avklarad i Nerike Ändrades Augusti 11, 2017 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 Pinkepaus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 Prova Schnitzeln på Motell Vätterleden nästa gång . Om du gillar schnitzel förståss men det gör väll alla Göteborgre Den var god förra året på väg hem från Göteborg “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 Är på ett riktigt sunkhak. 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 En cykelrunda råkade halka in på Boa på hemvägen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 Middagen satt som en smäck! Thank God for sms-lån! 😁 Hem och duscha. Frugan är sugen på nest. Då blir det så! Kanske avslutar vi på insanity!? 😈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 Middagen satt som en smäck! Thank God for sms-lån! 😁 Vad fick du för ränta? jag själv fick kanonbra sist, bara 148% effektiv(förra veckan fick jag 255%......inte kul.....) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 1 minut sedan, skrev Cavemannen: Middagen satt som en smäck! Thank God for sms-lån! 😁 Vad fick du för ränta? jag själv fick kanonbra sist, bara 148% effektiv(förra veckan fick jag 255%......inte kul.....) Kan säga att du fick jävligt bra ränta! 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 Precis nyss, skrev wUThai: Kan säga att du fick jävligt bra ränta! 😁 Jag kan rekommendera där jag tog det sista, isaanmaffia.th de är jävligt bra att göra med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 Vissa lever på sin lön andra på smslån... o där emellan lever man på ris o nudlar.... jaja,, Vad e en vacker sommarkväll i sverige mot en takbar i Bkk,,,, Inget C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 5 minuter sedan, skrev C-dude: Vissa lever på sin lön andra på smslån... o där emellan lever man på ris o nudlar.... jaja,, Vad e en vacker sommarkväll i sverige mot en takbar i Bkk,,,, Inget C;D Och vissa har ingen humor alls och lever på att suga på tummen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 Precis nyss, skrev Cavemannen: Och vissa har ingen humor alls och lever på att suga på tummen O tydligen nån som e totalt avsaknad av förståelsen av ordet självironi...... C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 8 minuter sedan, skrev C-dude: Vissa lever på sin lön andra på smslån... o där emellan lever man på ris o nudlar.... jaja,, Vad e en vacker sommarkväll i sverige mot en takbar i Bkk,,,, Inget C;D Livet i yxbyn har sin charm med! Hahaha! Whoop! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 Insanity, nästa! 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 Tillbaka till verkligheten... Svampen snart färdig... De små sparas! Frugan fixar till mojito... Fantastiskt gott! Och precis just nu, en kombinerad majs och sockerrärtsbomb.. Dags att starta grillen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 Yeah baby! Nu är det over and out! 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 On 2017-08-03 at 10:14, skrev Nemo: Förbereder mig mentalt för vad som ser ut att bli ett byte av packbox höger bak. Eller en hjulcylinder. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 Ute med jobbet och tanterna släpper loss till No Tjafs ;-)Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 11, 2017 Dela Inlagd Augusti 11, 2017 Checkat in på hotellet i Stockholm , grabben älskar badrummet med jacuzzi och bastu. Jag smög iväg till receptionen och inhandlade 2 bira, nu skall jag också ta mig en bastu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 6 timmar sedan, skrev UglyFarang: Eller en hjulcylinder. Ja, det vore ju som en lotterivinst om det skulle vara den. Dessvärre (i det här fallet) så har bromsvätskenivån inte minskat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 Jissus vilken kväll igår! Lädret fick jävla jobba igår! 😁 Sitter just nu på Australian och släcker törsten! 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 2 minuter sedan, skrev wUThai: Jissus vilken kväll igår! Lädret fick jävla jobba igår! 😁 Foreskin? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 12, 2017 Dela Inlagd Augusti 12, 2017 Håller på med Lördagsmaten Kyckling Lis & Cully Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu