ellim63 Inlagd Augusti 9, 2017 Dela Inlagd Augusti 9, 2017 Frugan planterar om blomster.. Och jag kokar blåbärssylt.. Skönt med en fläkt när man har kökstjänst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 9, 2017 Dela Inlagd Augusti 9, 2017 Varit på Hilton och sen skulle frugan klippa sig. Grabben och jag drog till megabreak för lite biljard. Imorgon dra vi till Bangkok! [emoji106]Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 9, 2017 Dela Inlagd Augusti 9, 2017 Precis nyss, skrev wUThai: Varit på Hilton och sen skulle frugan klippa sig. Grabben och jag drog till megabreak för lite biljard. Imorgon dra vi till Bangkok! Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Megabreak är ett mycket trervligt ställe.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 9, 2017 Dela Inlagd Augusti 9, 2017 3 timmar sedan, skrev clion: nu har mamman åkt på malaria så jag hjälpte till lite grann Kan det månne vara som så att malaria är ghananska för "sick buffalo"... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 9, 2017 Dela Inlagd Augusti 9, 2017 Hjälper Putin att förbättra statsekonomin.......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 9, 2017 Dela Inlagd Augusti 9, 2017 Blåbärssylten färdig... Dags för rensning och förvällning av kantareller! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 9, 2017 Dela Inlagd Augusti 9, 2017 Kopplar av lite tillsammans med fyrbentingen efter dagens renoveringsslit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 9, 2017 Dela Inlagd Augusti 9, 2017 Fick en tanke till en människa som jag anser vara en mycket god vän och som jag tycker om väldigt mycket........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 9, 2017 Dela Inlagd Augusti 9, 2017 Nu har TV-apparaterna bytt plats........ Den i köket som tidigare visade svensk TV visar numera finsk TV........ Ur led är tiden......... Fast Dolph Lundgren var ju med på ett hörn, så det tar vi med oss....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 9, 2017 Dela Inlagd Augusti 9, 2017 3 timmar sedan, skrev ellim63: Blåbärssylten färdig... Dags för rensning och förvällning av kantareller! Botten upp Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 9, 2017 Dela Inlagd Augusti 9, 2017 165 meter under jorden i en 700 år gammal saltgruva Wieliczka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Augusti 10, 2017 Dela Inlagd Augusti 10, 2017 11 timmar sedan, skrev clion: Har presis hjälpt familjen Mamman och pappan arbetar i Kamerum just nu de arbetade tidigare i Nigeria men Boko Harem skrämmer dem Så de flyttade till Kamerum Pappan är möbelsnickare han gör dörrar skåpsluckor mm Mamman säljer kläder på marknader OK nu har mamman åkt på malaria så jag hjälpte till lite grann jag älskar den familjen så hemma igen och lite musik https://youtu.be/JDvAQl2sKU4?list=RDJDvAQl2sKU4 Är det där bilderna på mamman efter att pengarna satt på kontot tro? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 10, 2017 Dela Inlagd Augusti 10, 2017 Tio dagar i Pattis fick räcka för denna gången. På väg till Bangkok nu. Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 10, 2017 Dela Inlagd Augusti 10, 2017 Tar en brunch på Australian 20m från hotellet. Bra ställe med bra mat. Grabben tog en chili burgare. Jag tog en chili con carne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 10, 2017 Dela Inlagd Augusti 10, 2017 Fullbokat på Above Eleven. Så vi drog till Ambar takbar på Soi 15 som får duga. Ingen supertakbar dock lite småmysig och så fläktar det gott här. Grabben är dyr i drift! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Augusti 10, 2017 Dela Inlagd Augusti 10, 2017 Bygger en "raket"Skickat från min E2303 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Augusti 10, 2017 Dela Inlagd Augusti 10, 2017 Bygger en "raket"Skickat från min E2303 via Tapatalk Missade bilden Skickat från min E2303 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Augusti 10, 2017 Dela Inlagd Augusti 10, 2017 Missade bilden Skickat från min E2303 via Tapatalk .Skickat från min E2303 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 10, 2017 Dela Inlagd Augusti 10, 2017 22 timmar sedan, skrev ellim63: Frugan planterar om blomster.. Och jag kokar blåbärssylt.. Skönt med en fläkt när man har kökstjänst! Hälsa frugan Ja ni har alltid kul för er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 10, 2017 Dela Inlagd Augusti 10, 2017 14 timmar sedan, skrev Cavemannen: Är det där bilderna på mamman efter att pengarna satt på kontot tro? Den va bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 10, 2017 Dela Inlagd Augusti 10, 2017 48 minuter sedan, skrev kalasbullen: . Skickat från min E2303 via Tapatalk Åt den store ledaren Kimpan i NK ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Augusti 10, 2017 Dela Inlagd Augusti 10, 2017 Åt den store ledaren Kimpan i NK ? [emoji6] Haha, ja självklart. Skickat från min E2303 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 10, 2017 Dela Inlagd Augusti 10, 2017 Dessa fantastiskt fina färdigrensade kantareller skulle jag tagit hand om idag... Men det är ju en dag i morgon också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Augusti 10, 2017 Dela Inlagd Augusti 10, 2017 Ligger raklång på soffan och grymtar som nam na med jämna mellanrum till tanten som har lite svamp att ta hand om. Men glad är hon iallafall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 10, 2017 Dela Inlagd Augusti 10, 2017 25 minuter sedan, skrev Knasen: Ligger raklång på soffan och grymtar som nam na med jämna mellanrum till tanten som har lite svamp att ta hand om. Men glad är hon iallafall Thai är tammefan som tryffelsvin vad det gäller gula kantareller och höstisar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu