Odin Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 32 minuter sedan, skrev Enis: Hade hoppats på en whiskey på bryggan men det ser mörkt ut enis Syrran ska sälja sin fastighet som ligger typ granne med er... Ere nån som e sugen? så hör av er... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 Och efter en halvtimmes massage.. Så är frugan och jag redo för gå all in! Lite förkrök på beergarden sen blir det nattklubb! 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 On 2017-08-05 at 12:42, skrev audirs2: En rejäl frukost efter en lång sovmorgon, sov till 12,39! Ja, jag säger då det - dagens ungdom.... Jag har varit en barmhärtig samarit idag Men nu hem och gräva fram något smarrigt i gömmorna..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 23 minuter sedan, skrev wUThai: Och efter en halvtimmes massage.. Så är frugan och jag redo för gå all in! Lite förkrök på beergarden sen blir det nattklubb! 😁 Kul, vilken gayklubb får äran idag :-)) ? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 22 minuter sedan, skrev hamnoi: Kul, vilken gayklubb får äran idag :-)) ? Det blir mackans favorit." Kör han så lång han är kvistad" ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 28 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Ja, jag säger då det - dagens ungdom.... Jag har varit en barmhärtig samarit idag Men nu hem och gräva fram något smarrigt i gömmorna..... Whuuuua, en rasta häst! Reggie man rasta,,,,buffalo solidier! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 Vi fick fika upp på altanen istället enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 Yeah baby! Nu kör vi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 2 timmar sedan, skrev Enis: Vi fick fika upp på altanen istället enis Trevlig variant av fika - helt klart! Jag plockade fram en gammal svensk klassiker. Inte Göstas eller Jannes bästa, men en hel drös med andra roliga svenska skådisar. Gösta Ekman - Gary Janne Loffe Carlsson - Lasse Lena Olin - Nina Mona Seilitz - Inga-Lill Lis Nilheim - Lilian Peter Harryson - Göran Lennart R. Svensson - Rune Sten Johan Hedman - Åke Svante Grundberg - Staffan Lena Nyman - Maggan Marika Lindström - Viveka Börje Nyberg - Brogren Stig Ossian Ericson - Hypnotisören Johannes Brost - Bankrånaren Claire Wikholm - Sekreterare Roland Janson - Polis Michael Segerström - Polis Peter Schildt - Polis Ann-Sofie Kylin - Anki Kim Anderzon - Dam på Gröna Lund Marvin Yxner - Man på Gröna Lund Åsa Bjerkerot - Mia Nils Eklund - Mias far Gregor Dahlman - Taxichaufför Christina Lindberg - Strippa Palle Granditsky - Borgarråd Joel Fänge - August Carlsson Gunwer Bergkvist - Dam med barnvagn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Augusti 7, 2017 Dela Inlagd Augusti 7, 2017 Kollar på chefens gura Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JanGranis Inlagd Augusti 7, 2017 Dela Inlagd Augusti 7, 2017 Inväntar buss från lom sak phetchabun till Bangkok 6-7timmar sedan bts till suvarnabhumi typ en halvtimme sedan minibus till Koh Chang 5-6 timmar. Sedan egna baren One Redlight bar, och kolla om det finns några slantar. Har varit i lom sak lite mer än en vecka!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 7, 2017 Dela Inlagd Augusti 7, 2017 Sen frukost idag runt 14:00. 😊 Riktigt röj på Lucifur inatt! 👊 Nu sitter jag och väntar på frugan som köper smink. Passa på och klämmer första biran idag. 💪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 7, 2017 Dela Inlagd Augusti 7, 2017 (ändrad) Ja men dåså... Sent from my SM-N910C using Tapatalk Ändrades Augusti 7, 2017 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 7, 2017 Dela Inlagd Augusti 7, 2017 Vilat en halvtimme på maten nu upp på hojen för en runda på milen! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 7, 2017 Dela Inlagd Augusti 7, 2017 (ändrad) 1 timme sedan, skrev svampen: Vilat en halvtimme på maten nu upp på hojen för en runda på milen! Fan det är ju din tur att klippt gräset😨 Ändrades Augusti 7, 2017 av Issanbonde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 7, 2017 Dela Inlagd Augusti 7, 2017 Snart orkar du cykla hit på en fika! Öl får du ej för då måste Mille hämta dig 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 7, 2017 Dela Inlagd Augusti 7, 2017 Funderar på om jag skall ta mig ett dopp i hotellpoolen nu när skitungarna äntligen försvunnit....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Augusti 7, 2017 Dela Inlagd Augusti 7, 2017 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Funderar på om jag skall ta mig ett dopp i hotellpoolen nu när skitungarna äntligen försvunnit....... Ta en selfie när du gör ett magplask Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 7, 2017 Dela Inlagd Augusti 7, 2017 1 minut sedan, skrev HuaHindinnge: Ta en selfie när du gör ett magplask Jag skulle kunna göra det men jag glömde min vattentäta kamera hemma........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 7, 2017 Dela Inlagd Augusti 7, 2017 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Jag skulle kunna göra det men jag glömde min vattentäta kamera hemma........ Och just det tackar vi speciellt för... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 8, 2017 Dela Inlagd Augusti 8, 2017 On 2017-08-06 at 23:59, skrev wUThai: Yeah baby! Nu kör vi! Var ligger Mackie bar. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 8, 2017 Dela Inlagd Augusti 8, 2017 1 timme sedan, skrev stefan5300: Var ligger Mackie bar. Är en nattklubb som heter Lucifur på Walking street. Förmodar att Mackie är namnet på Dj:n? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 8, 2017 Dela Inlagd Augusti 8, 2017 Stockholm i morgonskrud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 8, 2017 Dela Inlagd Augusti 8, 2017 Soi buakaow marknad. Där inne sätter jag inte foten! Rena jävla bastun! 😨 Tar en bira istället! 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 8, 2017 Dela Inlagd Augusti 8, 2017 Bygga om en biogasmack i Järfälla står på schemat idag. Sedan blir det en sväng till Tyresö till kusinerna ikväll... Kanske skulle man stanna till hos @audirs2 på vägen och kontrollera att han sköter sig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu