Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

En rejäl frukost efter en lång sovmorgon, sov till 12,39!:big_smile:
20170805_122910.thumb.jpg.2de3a854754ed1c28f513a999e1c6aa9.jpg

Slapptask hehe

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Dela på andra sajter

Har ju Joel den här helgen  Med körningar till sina vänner i Älvängen  mm  Just nu är han med sina kompisar  i Älvängen och leker mm

Jag lyssnar på en gym snubbe CCR John Fogerty med en symfoniorkester  mm  Hörlurar ska man ha så man hör alla instrument mm

Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev clion:

Har ju Joel den här helgen  Med körningar till sina vänner i Älvängen  mm  Just nu är han med sina kompisar  i Älvängen och leker mm

Jag lyssnar på en gym snubbe CCR John Fogerty med en symfoniorkester  mm  Hörlurar ska man ha så man hör alla instrument mm

Skulle du inte till MPR-träffen idag?

Fogerty kan du väl lyssna på nån annan dag ;)

Sen tror jag inte Fogerty springer på gym det är M33 som gör det :D

//Broskan

Ändrades av Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Broskan:

Skulle du inte till MPR-träffen idag?

Fogerty kan du väl lyssna på nån annan dag ;)

Sen tror jag inte Fogerty springer på gym det är M33 som gör det :D

//Broskan

På grund av en vän som gjorde bort sig

Kuppari gnällde han dotter skulle komma  och hann  vile ha sin lägenhet städad Jag städade som fan han sket ner toan m m så jag nästan spydde 

Jag trodde han skulle bjuda på 2 öl  5.2 er Nä   rör inte min öl  Då drog jag Jag vet att han kommer på V träffen och får gratis mat Så därför går jag inte dir jag spyr

Dela på andra sajter

Tar en kaffe och en whiskey för att få upp värmen efter att ha rantat runt dyngsur i skogen ett par timmar. Men det blev lite skörd iallafall :)

IMG_20170805_145341.thumb.jpg.0ab816bf8808c2f678e5fc5f243f6205.jpg

Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev clion:

På grund av en vän som gjorde bort sig

Kuppari gnällde han dotter skulle komma  och hann  vile ha sin lägenhet städad Jag städade som fan han sket ner toan m m så jag nästan spydde 

Jag trodde han skulle bjuda på 2 öl  5.2 er Nä   rör inte min öl  Då drog jag Jag vet att han kommer på V träffen och får gratis mat Så därför går jag inte dir jag spyr

Ja du skulle krävt minst tre 7,2:or och fyra skapliga Jäger i förskott! 

Ändrades av Fredman
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev MickeN:

Besökte Tavex idag och gjorde en liten investering.DSC_0452.thumb.JPG.9a7adcd99401121405bc68c8d6377888.JPG

Finfint! Du tror på kraftigt stigande guldpriset. 

Finns det bättre ställen att sälja på sedan än Tavex? Spreaden var ju enorm! :waaaht:

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev samet:

Finfint! Du tror på kraftigt stigande guldpriset. 

Finns det bättre ställen att sälja på sedan än Tavex? Spreaden var ju enorm! :waaaht:

När det är dags får jag titta på det. 

Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev MickeN:

När det är dags får jag titta på det. 

Du får säkert en näve bitcoins om du säljer till Mr ATM...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎08‎-‎03 at 14:50, skrev Tallviking:

Tycker hon är väldigt snygg

Jag tycker också att hon är riktigt fin. Det vara bara lite fylleinlägg från min sida, iofs så ser hon inte så bra på bilden jag länkade till.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Dela på andra sajter

64D71A58-22FE-4BED-874A-20C35450043D.thumb.JPG.5ff33e4a9955e2c7d4031e08b2a35e7c.JPG

njuter av månljuset över Bråviken

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Sitter och funderar vad denna dagen har att erbjuda, har regnat hela morgonen men det är ju regnperiod.

Dom närmaste dagarna har varit minst sagt omtumlande, igår blev det klart att Gulve fruit wine har vunnit den högsta utmärkelsen som går att vinna i Thailand, frun har hamnat i det absoluta toppen med hennes vin, 27 olika instanser i dommar kåren, government och privat, 2400 produkter från början som sållades ner till 1200 bidrag som sedermera blev 314 bidrag där hon hamnade i topp, amazing, vad  säger ni nu alla belackare på MPR s.s L64 och Jive m.fl, stor pris ceremoni i Bkk 11/8, passar bra då vi ställer ut på JJ mall 8-14/8, hemma 15/8, 16/8-20/8 Thai product expo, Phnom Penh, Cambodia.

Härom natten satt jag på pass för en ny förbannad Pyton, har haft ihjäl en massa av mina fjäderfä dom senaste veckorna, tillslut avgick jag som segrare, verktyg hagel pump kaliber 12.

Chan201420170806_075748.thumb.jpg.75abbbd73b69fc7c4191bf8e2266f681.jpg20170806_084945.thumb.jpg.c683b7d5514f20b96f7476a977acedfa.jpg

Ändrades av Chan2014
stavning
Dela på andra sajter

Kul för er att ni får sådan uppskattning för ert vin här i vinkännarlandet Thailand.:big_smile:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Jive:

Kul för er att ni får sådan uppskattning för ert vin här i vinkännarlandet Thailand.:big_smile:

Tyvärr gör du dej ännu en gång löjlig i din patetiska misslyckade tillvaro, det är min fru ska ha all kredit för sina framgångar, tror inte du är rätt person att bedöma vin när du höjer Mont Clair vin till skyarna, men som jag nämnt tidigare smaken är som baken...........och bevisligen tycker vinkännarlandet landet Thailand om fruns vin och det är det absolut viktigaste för hennes räkning, tror hon skiter fullständigt i vad du och andra tycker eftersom hon fokuserar på den Asiatiska marknaden.

Chan2014

Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Chan2014:

Tyvärr gör du dej ännu en gång löjlig i din patetiska misslyckade tillvaro, det är min fru ska ha all kredit för sina framgångar, tror inte du är rätt person att bedöma vin när du höjer Mont Clair vin till skyarna, men som jag nämnt tidigare smaken är som baken...........och bevisligen tycker vinkännarlandet landet Thailand om fruns vin och det är det absolut viktigaste för hennes räkning, tror hon skiter fullständigt i vad du och andra tycker eftersom hon fokuserar på den Asiatiska marknaden.

Chan2014

"patetiskt misslyckade tillvaro".  He he :blind:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Njuter av tillvaron och kolla in alla keson som passerar och ser hur flitigt polisen sättet fast turister. Suttit här en halvtimme nu. 100% turister stoppade! Passa på och ta en time lapse, kan vara kul o se spektaklet sen. 😊

Whoop! 

IMAG1383.jpg

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Precis avnjutit en underbart god middag på Beefeater. Njuter av en cigg och ett glas rött nu. 

Whoop! 

IMAG1391.jpg

IMAG1392.jpg

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Sitter på Harrys och har precis kollat på motogp och sett Skithögen Marquez vinna! 🙁

Aja, lite GT och några turkar får upp humöret igen. 😊

Whoop! 

IMAG1394.jpg

IMAG1396.jpg

Dela på andra sajter

IKollar final & äter Melonas:haha:

Heja Danmark:clapping:

IMG_20170806_163710.jpg

IMG_20170806_163321.jpg

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

IMG_0755.thumb.JPG.1196f6ec713de47ea2b0fe1eb3f0d9e5.JPG

Hade hoppats på en whiskey på bryggan

men det ser mörkt ut

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...