Peolito Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 En rejäl frukost efter en lång sovmorgon, sov till 12,39! Slapptask heheSkickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 Har ju Joel den här helgen Med körningar till sina vänner i Älvängen mm Just nu är han med sina kompisar i Älvängen och leker mm Jag lyssnar på en gym snubbe CCR John Fogerty med en symfoniorkester mm Hörlurar ska man ha så man hör alla instrument mm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 (ändrad) 23 minuter sedan, skrev clion: Har ju Joel den här helgen Med körningar till sina vänner i Älvängen mm Just nu är han med sina kompisar i Älvängen och leker mm Jag lyssnar på en gym snubbe CCR John Fogerty med en symfoniorkester mm Hörlurar ska man ha så man hör alla instrument mm Skulle du inte till MPR-träffen idag? Fogerty kan du väl lyssna på nån annan dag Sen tror jag inte Fogerty springer på gym det är M33 som gör det //Broskan Ändrades Augusti 5, 2017 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 17 minuter sedan, skrev Broskan: Skulle du inte till MPR-träffen idag? Fogerty kan du väl lyssna på nån annan dag Sen tror jag inte Fogerty springer på gym det är M33 som gör det //Broskan På grund av en vän som gjorde bort sig Kuppari gnällde han dotter skulle komma och hann vile ha sin lägenhet städad Jag städade som fan han sket ner toan m m så jag nästan spydde Jag trodde han skulle bjuda på 2 öl 5.2 er Nä rör inte min öl Då drog jag Jag vet att han kommer på V träffen och får gratis mat Så därför går jag inte dir jag spyr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Knasen Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 Tar en kaffe och en whiskey för att få upp värmen efter att ha rantat runt dyngsur i skogen ett par timmar. Men det blev lite skörd iallafall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 Besökte Tavex idag och gjorde en liten investering. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 (ändrad) 1 timme sedan, skrev clion: På grund av en vän som gjorde bort sig Kuppari gnällde han dotter skulle komma och hann vile ha sin lägenhet städad Jag städade som fan han sket ner toan m m så jag nästan spydde Jag trodde han skulle bjuda på 2 öl 5.2 er Nä rör inte min öl Då drog jag Jag vet att han kommer på V träffen och får gratis mat Så därför går jag inte dir jag spyr Ja du skulle krävt minst tre 7,2:or och fyra skapliga Jäger i förskott! Ändrades Augusti 5, 2017 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 11 minuter sedan, skrev MickeN: Besökte Tavex idag och gjorde en liten investering. Finfint! Du tror på kraftigt stigande guldpriset. Finns det bättre ställen att sälja på sedan än Tavex? Spreaden var ju enorm! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bimmer Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 18 timmar sedan, skrev Khonis: Kollar in the ice cream truck Daytona beach? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 3 minuter sedan, skrev samet: Finfint! Du tror på kraftigt stigande guldpriset. Finns det bättre ställen att sälja på sedan än Tavex? Spreaden var ju enorm! När det är dags får jag titta på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 13 minuter sedan, skrev MickeN: När det är dags får jag titta på det. Du får säkert en näve bitcoins om du säljer till Mr ATM... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 5 timmar sedan, skrev bimmer: Daytona beach? Korrekt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 On 2017-08-03 at 14:50, skrev Tallviking: Tycker hon är väldigt snygg Jag tycker också att hon är riktigt fin. Det vara bara lite fylleinlägg från min sida, iofs så ser hon inte så bra på bilden jag länkade till. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 njuter av månljuset över Bråviken enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 (ändrad) Sitter och funderar vad denna dagen har att erbjuda, har regnat hela morgonen men det är ju regnperiod. Dom närmaste dagarna har varit minst sagt omtumlande, igår blev det klart att Gulve fruit wine har vunnit den högsta utmärkelsen som går att vinna i Thailand, frun har hamnat i det absoluta toppen med hennes vin, 27 olika instanser i dommar kåren, government och privat, 2400 produkter från början som sållades ner till 1200 bidrag som sedermera blev 314 bidrag där hon hamnade i topp, amazing, vad säger ni nu alla belackare på MPR s.s L64 och Jive m.fl, stor pris ceremoni i Bkk 11/8, passar bra då vi ställer ut på JJ mall 8-14/8, hemma 15/8, 16/8-20/8 Thai product expo, Phnom Penh, Cambodia. Härom natten satt jag på pass för en ny förbannad Pyton, har haft ihjäl en massa av mina fjäderfä dom senaste veckorna, tillslut avgick jag som segrare, verktyg hagel pump kaliber 12. Chan2014 Ändrades Augusti 6, 2017 av Chan2014 stavning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 Kul för er att ni får sådan uppskattning för ert vin här i vinkännarlandet Thailand. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 19 minuter sedan, skrev Jive: Kul för er att ni får sådan uppskattning för ert vin här i vinkännarlandet Thailand. Tyvärr gör du dej ännu en gång löjlig i din patetiska misslyckade tillvaro, det är min fru ska ha all kredit för sina framgångar, tror inte du är rätt person att bedöma vin när du höjer Mont Clair vin till skyarna, men som jag nämnt tidigare smaken är som baken...........och bevisligen tycker vinkännarlandet landet Thailand om fruns vin och det är det absolut viktigaste för hennes räkning, tror hon skiter fullständigt i vad du och andra tycker eftersom hon fokuserar på den Asiatiska marknaden. Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 38 minuter sedan, skrev Chan2014: Tyvärr gör du dej ännu en gång löjlig i din patetiska misslyckade tillvaro, det är min fru ska ha all kredit för sina framgångar, tror inte du är rätt person att bedöma vin när du höjer Mont Clair vin till skyarna, men som jag nämnt tidigare smaken är som baken...........och bevisligen tycker vinkännarlandet landet Thailand om fruns vin och det är det absolut viktigaste för hennes räkning, tror hon skiter fullständigt i vad du och andra tycker eftersom hon fokuserar på den Asiatiska marknaden. Chan2014 "patetiskt misslyckade tillvaro". He he Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 Njuter av tillvaron och kolla in alla keson som passerar och ser hur flitigt polisen sättet fast turister. Suttit här en halvtimme nu. 100% turister stoppade! Passa på och ta en time lapse, kan vara kul o se spektaklet sen. 😊 Whoop! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 arbetsleder / enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 1 timme sedan, skrev Enis: arbetsleder / enis Hittar de nå svamp? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 Precis avnjutit en underbart god middag på Beefeater. Njuter av en cigg och ett glas rött nu. Whoop! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 Sitter på Harrys och har precis kollat på motogp och sett Skithögen Marquez vinna! 🙁 Aja, lite GT och några turkar får upp humöret igen. 😊 Whoop! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 (ändrad) IKollar final & äter Melonas Heja Danmark Ändrades Augusti 6, 2017 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 6, 2017 Dela Inlagd Augusti 6, 2017 Hade hoppats på en whiskey på bryggan men det ser mörkt ut enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu