HuaHindinnge Inlagd Augusti 3, 2017 Dela Inlagd Augusti 3, 2017 Dags att åka hem. Inte samma bolag dom ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 3, 2017 Dela Inlagd Augusti 3, 2017 2 timmar sedan, skrev spooncreek: Rattat in allsång på Skansen här från byn i byn. Börjar kännas som ett program som överlevt sig själv? Dessutom verkar det lite fröset i Stockholm. Finskan ser mager ut! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 3, 2017 Dela Inlagd Augusti 3, 2017 Firar av min inneboende som flyttar tillbaka till sin lya efter 10 dagar i friggan i Verkligheten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 3, 2017 Dela Inlagd Augusti 3, 2017 33 minuter sedan, skrev Gorocco: Firar av min inneboende som flyttar tillbaka till sin lya efter 10 dagar i friggan i Verkligheten. Ja, ut med snyltaren........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 3, 2017 Dela Inlagd Augusti 3, 2017 Hittat en ny plats för tvätten nu när regnet kom. Man har ju inget badrum att hänga tvätten i... Det verkar som att regnet gör att min inneboende tvekar på att åka hem ikväll så det får bli några öl till i Verkligheten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 3, 2017 Dela Inlagd Augusti 3, 2017 1 timme sedan, skrev Gorocco: Firar av min inneboende som flyttar tillbaka till sin lya efter 10 dagar i friggan i Verkligheten. Det är kvalitétsällskap det vill jag lova... en del har det bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 3, 2017 Dela Inlagd Augusti 3, 2017 2 timmar sedan, skrev Gorocco: Firar av min inneboende som flyttar tillbaka till sin lya efter 10 dagar i friggan i Verkligheten. Ack ja, ibland är det hårt att vara en arm luffargubbe skall ni veta. Jag kom till Sverige med mitt bagage och kunde bara konstatera att jag var hemlös, medellös, arbetslös men som tur var så var jag inte rådlös eller menlös ( hoppas jag ). Jag ringde min goda vän Gorocco och förklarade läget och han sade direkt, - Jag kan inte hjälpa att du är medellös och arbetslös men hemlös skall du inte behöva vara ! Du får bo i den bästa friggan i Verkligheten och det får du göra så länge du behöver. Tänka sig vilka vänner man har Jag har nu bott här tio dagar men nu är det dags att flytta hem till mitt eget boende i skärgården ! Vilken känsla ! Nu ligger jag här i friggeboden och bara väntar på morgondagen och flytten hem till lyan och att åter få plocka fram motorcykeln och sparka liv i den och få köra den gamla knarren igen. Snart är jag ute på vägarna igen ! // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 3, 2017 Dela Inlagd Augusti 3, 2017 Matte Matte Matte.................. Just nu? Nu käkar jag middag, lite grillat med tillbehör och kikar på nya Alien. Gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 3, 2017 Dela Inlagd Augusti 3, 2017 Semester i snart två veckor men spänningarna i nacke och rygg vill inte släppa.......... Kanske ett riktigt varmt bad kan lätta lite på det......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 3, 2017 Dela Inlagd Augusti 3, 2017 16 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Semester i snart två veckor men spänningarna i nacke och rygg vill inte släppa.......... Kanske ett riktigt varmt bad kan lätta lite på det......... Oj det där badrummet måste vara med i den senaste modetidningen för badrum riktat mot kvinnor... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 3, 2017 Dela Inlagd Augusti 3, 2017 Hej Just nu vaknat tidigt så började med att gå ut och känna på den gott varma fuktiga luften efter regnet, och gjort mitt kaffe klockan 02:46. Funderar på om jag skall gå och lägga mig igen men är pigg som en mört, läxa.. gå aldrig och lägg dig tidigt då vaknar man tidigt. Rykande hett och gott BonCafe. Bara jag som är vaken, gott fuktigt efter regnet. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 13 timmar sedan, skrev Enis: Oj det där badrummet måste vara med i den senaste modetidningen för badrum riktat mot kvinnor... /Enis Nja, snarare en badrumstidning från 1957........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 Inte ett skit, slappar på soffan med gott samvete medan regnet smattrar mot fönsterbrädan, efter 1 mån med +30 grader och mestadels fint väder så gör det inte ett smack. Sovit ok för första natten hemma, äntligen fått städa , käkat frukost och duschat.. Projektet för dagen är att promenera ner till feskebodarna för att köpa kräftor och räkor, men det får vänta en stund. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 17 timmar sedan, skrev Gorocco: Firar av min inneboende som flyttar tillbaka till sin lya efter 10 dagar i friggan i Verkligheten. Ah Kungen af Thailand! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 On 2014-01-24 at 18:00, skrev M33: Blir det kalsongfylla idag? Är själv sugen på det men vet inte om jag orkar med bakfyllan hehe Anders Borg verkar ha tagit en redig en och lär ha en skaplig ångest nu Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 1 minut sedan, skrev Enis: Anders Borg verkar ha tagit en redig en och lär ha en skaplig ångest nu Enis Gött att se att även han är mänsklig... visat snoppen och varit allmänt odräglig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 2 timmar sedan, skrev hamnoi: Sovit ok för första natten hemma, äntligen fått städa , käkat frukost och duschat.. Om du känner dig extra sugen och alert, så finns det en 3:a i Majorna som skulle behöva en omgång......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 On 2017-08-03 at 14:50, skrev Tallviking: Tycker hon är väldigt snygg Hon har varit jöttesöt, snygg i hela hennes uppväxt, några av er dj oförskämda mot henne, jätte trevlig kvinna Men några av er vet nada skriver bara skit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Augusti 4, 2017 Dela Inlagd Augusti 4, 2017 Kollar in the ice cream truck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 Först på gymmet Läser på anslagstavlan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 22 minuter sedan, skrev M33: Först på gymmet Läser på anslagstavlan... Skicka in dvärgen som dörrvakt! We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 En rejäl frukost efter en lång sovmorgon, sov till 12,39! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 2 minuter sedan, skrev audirs2: En rejäl frukost efter en lång sovmorgon, sov till 12,39! 12.39-12.42! Löskokta ägg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 Precis nyss, skrev Issanbonde: 12.39-12.42! Löskokta ägg? He he, man har väl markservice! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Augusti 5, 2017 Dela Inlagd Augusti 5, 2017 Såg en tråd om Caveman fråga lever lill snorren sen kom det en länk från Aftonslaskan om nån som dog när han skulle förstora apparaten Men forumet är ju så dåligt nu så jag hittar inte tråden igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu