Tallviking Inlagd Februari 18 Dela Inlagd Februari 18 https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/polisen-tog-korkort-av-tre-rallyforare 1 1 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 26 Trådstartare Dela Inlagd Mars 26 (ändrad) Enligt rykten så kan Lancia vara på väg tillbaka till värsting klassen! I helgen är det rally i Afrika! Ändrades Mars 26 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 26 Dela Inlagd Mars 26 Dagens bild från Solberg 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 28 Trådstartare Dela Inlagd Mars 28 Då är Kenya i gång! Vem tar årets mästerskap tor ni? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Mars 28 Dela Inlagd Mars 28 Tim har fått in en fot bland rallyfolket i Thailand....kanske en rallyskola på G ttps://www.youtube.com/watch?v=NDJNV_u9aag 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Mars 28 Dela Inlagd Mars 28 1 minut sedan, skrev Naam jai: Tim har fått in en fot bland rallyfolket i Thailand....kanske en rallyskola på G ttps://www.youtube.com/watch?v=NDJNV_u9aag 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 28 Trådstartare Dela Inlagd Mars 28 9 minuter sedan, skrev Naam jai: Tim har fått in en fot bland rallyfolket i Thailand....kanske en rallyskola på G ttps://www.youtube.com/watch?v=NDJNV_u9aag Jäkla snyggt förnamn han har, he he!🤠 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 29 Trådstartare Dela Inlagd Mars 29 Verkar om det inte är någon svensk med i år? https://svenska.yle.fi/a/7-10054022 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 29 Dela Inlagd Mars 29 1 timme sedan, skrev audirs2: Verkar om det inte är någon svensk med i år? https://svenska.yle.fi/a/7-10054022 Solberg kör men har redan fått 2 punkteringar 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 30 Dela Inlagd Mars 30 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Mars 31 Dela Inlagd Mars 31 Så gick det i Kenia / Safari iår. Man borde lära det nya poängsystemet. Mycket strul för de flesta. 1 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 10 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10 Rally Portugal! En japan i täten med en japan bil! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 10 Dela Inlagd Maj 10 En finne i täten efter 9 ss: 1 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 10 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10 1 minut sedan, skrev Amigo: En finne i täten efter 9 ss: Då fick Kalle upp farten till slut! Solberg leder i WRC 2! Bra jobbat! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 11 Dela Inlagd Maj 11 (ändrad) Det var det, Kalle och Solberg välte på samma sträcka, nästan samma ställe också, ss11 Ändrades Maj 11 av Amigo 2 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 11 Dela Inlagd Maj 11 Ogier leder med ca 13 sec, otur för två i Toyota stallet. Rovanperä välte bilen och Takamoto körde sönder drivaxeln och fick avbryta. 1 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 12 Dela Inlagd Maj 12 (ändrad) Ogier tog hem det, andra i rad och sjätte totalt, Toyota hade otur hela helgen. Rovanperä och Tatsuta körde av, Evans fick fel i kylsystemet söndag och haltade i mål i en ss. Dessutom straff pga tjuvstart. Lauri Joona trea i WRC2 Ändrades Maj 12 av Amigo 1 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 1 Dela Inlagd Juni 1 Det är rally i Italien, Sardegena men inga finnar med i WRC1 och inga svenskar heller varken i WRC1 eller WRC2 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 1 Trådstartare Dela Inlagd Juni 1 1 timme sedan, skrev Amigo: Det är rally i Italien, Sardegena men inga finnar med i WRC1 och inga svenskar heller varken i WRC1 eller WRC2 Så det är inte finska flaggan men ser mitt i bilden!!!!😆 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 1 Dela Inlagd Juni 1 5 minuter sedan, skrev audirs2: Så det är inte finska flaggan men ser mitt i bilden!!!!😆 Men om Du tittar i mitten så kör han wrc2 1 1 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 2 Dela Inlagd Juni 2 Slut för denna gång, Tänak, Ogier, Sordo 1 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 10 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10 Kalli i farten. https://svenska.yle.fi/a/7-10058576 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 28 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28 Går bra för Solberg i Polen rallyt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juni 28 Dela Inlagd Juni 28 21 minuter sedan, skrev audirs2: Går bra för Solberg i Polen rallyt! Mindre bra för Tänak, igen..... desto bättre för nya Lettiska killen. 1 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 28 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28 2 timmar sedan, skrev Amigo: Mindre bra för Tänak, igen..... desto bättre för nya Lettiska killen. Gillar inte *Tanakki alls! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu