audirs2 Inlagd November 19, 2023 Trådstartare Dela Inlagd November 19, 2023 5 timmar sedan, skrev Amigo: Väntar redan til Jan 2024! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 19, 2023 Dela Inlagd November 19, 2023 1 timme sedan, skrev audirs2: Väntar redan til Jan 2024! Jag med, hoppas Solberg kan ta en plats i huvudklassen 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd November 20, 2023 Dela Inlagd November 20, 2023 Inga finländäre som kör hela serien 2024! 2 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 5, 2023 Trådstartare Dela Inlagd December 5, 2023 Så här såg det ut när Boa for omkring i lappmarken!😉 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 6, 2023 Dela Inlagd December 6, 2023 21 timmar sedan, skrev audirs2: Så här såg det ut när Boa for omkring i lappmarken!😉 Jag har vissa tvivel på att Boa har kört varesej högerstyrd rallybil eller ens med sekventiell växellåda, han kan möjligen har kört med dogbox men jag tvivlar även på det. 1 2 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 7, 2023 Dela Inlagd December 7, 2023 Elbilar var inget publiken ville se i rally tydligen. 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd December 21, 2023 Dela Inlagd December 21, 2023 Liljegren till Thailand för att köra rally .... 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 21, 2023 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2023 Solberg klar för Skoda WRC 2. Några läroår till blir det nog! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 1 Dela Inlagd Januari 1 En Volvo 760 med V8 ska visst bli rallybil i Thailand 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 1 Trådstartare Dela Inlagd Januari 1 26 minuter sedan, skrev Naam jai: En Volvo 760 med V8 ska visst bli rallybil i Thailand He he, jag hann före!😏Tråden bilgodis! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 1 Dela Inlagd Januari 1 Ska åka ner till Bangkok och stoppa in en fet intercooler i min commuter och en större turbo. Borde klara mig utan att byta spridare för jag tänkte nöja mig med 250 hk, och det är inte så mycket på en motor som original gör ca 200hk. I commuter är den dock nedtrimmad till 140 hk och det duger inte. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Januari 1 Dela Inlagd Januari 1 1 timme sedan, skrev Nicholas: Ska åka ner till Bangkok och stoppa in en fet intercooler i min commuter och en större turbo. Borde klara mig utan att byta spridare för jag tänkte nöja mig med 250 hk, och det är inte så mycket på en motor som original gör ca 200hk. I commuter är den dock nedtrimmad till 140 hk och det duger inte. Borde det inte funka att chippa den till 250hk om den i original har 200hk? Man har väl inte stoppat i mindre IC och turbo än originalet? Jag fick min 105hk VW 1,6TDI uppskrämd till 150hk utan att byta delar. 1 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 1 Dela Inlagd Januari 1 2 timmar sedan, skrev UglyFarang: Borde det inte funka att chippa den till 250hk om den i original har 200hk? Man har väl inte stoppat i mindre IC och turbo än originalet? Jag fick min 105hk VW 1,6TDI uppskrämd till 150hk utan att byta delar. Original är en definitions fråga. motorn sitter i en massa olika bilmodeller, på en massa marknader med olika krav på rening. Lyckligtvis har Thailand inga reningskgskrav vilket underlättar mycket. Helt säkert har 200hk varianten en större intercooler. säkerligen en annan turbo. blocket är samma, vevstakar, kammar etc, dvs själva motorn. Dessutom tycker jag om att vara snäll mot mina motorer, kall luft tycker dom om, Thailand är ett varmt land. Blir nytt avgassystem också så det inte är i vägen som en bromskloss. Möjligen måste kopplingen bytas. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 4 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4 En dag kvar så drar årets första rally igång! Dakar och sedan lite senare Monte Carlo 24 jan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 4 Trådstartare Dela Inlagd Januari 4 Så här ser det ut när Kenneth Uppsala drar iväg till jobbet!😅 Lite finski prati i början, sedan action! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 14 Trådstartare Dela Inlagd Januari 14 Ogge vill vinna sin tionde! Vi fård se! https://www.wrc.com/a/news/w27208_Revved-up-Ogier-wants-10th-Monte-Carlo-win Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 20 Trådstartare Dela Inlagd Januari 20 Sainz, spanjoren den gode vann årets Dakar Rally och Audi blev glada! Ekström är ju med i samma team! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 26 Trådstartare Dela Inlagd Januari 26 Då är Monte igång! Just nu leder Evans! Flera har kört ut på dom isiga sträckorna! 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 28 Trådstartare Dela Inlagd Januari 28 https://www.wrc.com/a/news/w27289_Masterful-Neuville-opens-2024-campaign-with-victory-in-Monte-Carlo Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 9 Trådstartare Dela Inlagd Februari 9 Senaste nytt inom motorsport är att Kalle Rovanperä skall börja köra även i Porsche Cup! F1 nästa? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 14 Dela Inlagd Februari 14 Nu får du rycka ut Ådi 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 15 Trådstartare Dela Inlagd Februari 15 Och Larry,,,,,menar Rally Sweden är igång! En viss finne var snabbast nu på kvällen! Hyundai var det i morse! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 16 Dela Inlagd Februari 16 (ändrad) Ändrades Februari 16 av Kenneth4618 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 16 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16 https://www.wrc.com/a/news/w27391_Rovanper-,-T-nak-strike-out-on-Friday-morning 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 17 Trådstartare Dela Inlagd Februari 17 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu