Kenneth4618 Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 Inte är det snårigt och kurvit heller, mest raksträckor. Rena rama E4:an 😁😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 57 minuter sedan, skrev Boa52: Fel av Amogo kl 14,00 på tv 2. Här åker det mycke hellikopp runt nu dom filmar och rika gubbae åker runt och tittar Sorry, det blev fel, men bättre så än att det skulle ha börjat 12 och jag skrivit 14 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 Hur går det för Oliver? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 11, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Februari 11, 2023 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Inte är det snårigt och kurvit heller, mest raksträckor. Rena rama E4:an 😁😁 Lär va folkfest i alla fall enligt en bekant företagare (rik) som e där! Boa en rik, det du! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 11, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Februari 11, 2023 10 minuter sedan, skrev Naam jai: Hur går det för Oliver? Tro han går ganska bra! Inte sist men 12a typ. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 20 minuter sedan, skrev Naam jai: Hur går det för Oliver? #7. efter 13 sträckor. Leder WRC2 +5:21.7 efter C. BREEN Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 4 timmar sedan, skrev Boa52: Fel av Amogo kl 14,00 på tv 2. Här åker det mycke hellikopp runt nu dom filmar och rika gubbae åker runt och tittar Är det Amogo dom filmar? Jag tror inte han är speciellt rik men vem fan vet. Sjukpensionen i era trakter kanske inte är den samma som i Stockholm. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 Oliver efter lördagens sträckor är han totalt 7:a, men leder sin klass med ca 40 sekunder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evert 1 Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 Efter lördagens etapper. 1. Tanak O. M-Sport Ford WRT 1:54:45.4 2. Breen C. Hyundai Shell Mobis WRT +8.6 3. Neuville T. Hyundai Shell Mobis WRT +23.7 4. Rovanpera K. Toyota Gazoo Racing WRT +27.5 5. Evans E. Toyota Gazoo Racing WRT +57.7 6. Loubet P-L. M-Sport Ford WRT +2:28.1 7. Solberg O. Solberg O. +5:55.0 8. Veiby O.CH. Veiby O.CH. +6:46.6 9. Pajari S. Toksport WRT +7:08.9 10. Gryazin N. Toksport WRT 2 +7:20.0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 Svenska rallyt 2023 final result: Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 Dom har jort ett dj-la bra jobb umeå, inte lätt med samer med tusen renar som är här och markägare som inte vill ha nånting Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 För jävla bra av Oliver... hoppas det håller hela vägen 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 13, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Februari 13, 2023 Jävla galningar asså!😁 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 14, 2023 Dela Inlagd Februari 14, 2023 Skrev tidigare att jag tror Oliver har fått den sits han för närvarande är kapabel att bli en vinnare i, det visade han redan i monte och befäste nu. Nya Skodan verkar bli ett vinnarconsept just nu och med några race till i den under skjortan och en bunt med pengar i handen är det nog inte otroligt att vi snart har en svensk i wrc 1 igen. Det ska hur som helst bli intressant att se Oliver i Erc på hemmavägarna i sommar...om han får rätt bil vill säga. För övrigt kan man konstatera att svenska SM eliten inte är mil men ändå en bra bit efter wrc 2 toppen men dom är inte många som kan utmana när det kommer till VM status med de förutsättningar som ska till både ekonomiskt och kvalitetsmässigt. PG, Flodin Tom K och Tideman, möjligtvis någon till som kan aspirerar på top 10. Jag var lite tveksam tidigare när det gäller Oliver men det har jag käkat upp.... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 25, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Februari 25, 2023 Kul läsning på en lördag! https://teknikensvarld.expressen.se/test-provkorningar/prov/vi-kor-rally-grupp-b-ikonerna-fran-1980-talet-215604/ Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 1, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 1, 2023 Denna var ju en ny video om Henri! Inte ens Stig the mäster kunde slå honom! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 16, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 16, 2023 I mon kör vi Rally "Mehico"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Mars 18, 2023 Dela Inlagd Mars 18, 2023 Stage 11 Interrupted. Esa Pekka Lappi, från ledningen. Kalle är fyra för tillfället. Mexico 2023 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Mars 19, 2023 Dela Inlagd Mars 19, 2023 Mexico slutresultat. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 20, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Mars 20, 2023 12 timmar sedan, skrev Amigo: Mexico slutresultat. Går bra för oss nordbor! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 2, 2023 Trådstartare Dela Inlagd April 2, 2023 Rally på riktigt! Hikko Mirvonen är tydligen med åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 13, 2023 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2023 RIP! https://svenska.yle.fi/a/7-10032493 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 13, 2023 Dela Inlagd April 13, 2023 19 minuter sedan, skrev audirs2: RIP! https://svenska.yle.fi/a/7-10032493 Rallyföraren Craig Breen död i olycka – den 33-årige irländaren testkörde inför Kroatiens VM-rally Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 13, 2023 Trådstartare Dela Inlagd April 13, 2023 16 minuter sedan, skrev Amigo: Rallyföraren Craig Breen död i olycka – den 33-årige irländaren testkörde inför Kroatiens VM-rally Jag sa ju det! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd April 13, 2023 Dela Inlagd April 13, 2023 23 minuter sedan, skrev audirs2: Jag sa ju det! Jaha, okej kanske fel i min webbläsare, ser bara en länk utan förklaring Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu