sarne Inlagd 8 timmar sedan Trådstartare Dela Inlagd 8 timmar sedan Börjar lacka mot jul. Hur många här på MPR planerar att delta vid lunch Annandagsträffen 2024 i Udon Thani? Som vanligt blir det redovisning av insamlingen, ett "varv med hatten" runt bordet. 5 Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan Om inget oväntat inträffar så är jag på plats. Vår forumvän @matz kanske närvarar och sedan kommer det två noviser som aldrig har varit med till Udon. Jag återkommer när jag har fått klara besked. Just det, mannen med insamlingshatten kommer nog också. Mvh Luke 4 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oskarnord Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan 4 timmar sedan, skrev sarne: Har skickat en gåva! Oskarnord 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu