Borgmästarens Son Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Gör det slipper ni släpa på väskorna mer än från bandet till utgången, sedan fixar dom allt! Låter bra de...ska ha ett litet telefon möte med Dahlin idag så vi få ta tag i de då Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Hej Jag ser ut att missa Annandagsträffen i år eftersom en kompis till mig fyller 50 år och ska ha sitt kalas den 26 i Pattaya. Med vänlig hälsning isan Lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd September 22, 2013 Trådstartare Dela Inlagd September 22, 2013 (ändrad) Vi tar det en gång till (saknas någon säg till så kompletterar vi): Kommer Clas391 Sarne, Chawee Baa Kenneth 4618 + 3 Benzmansåklart Gorocco,Lillkrabban,Kevin Borgmästarens Son Thainenne Peter Dahlin Björn o Pau Leifen o Naree J666 Heno Chryaliz o Puy Thure o Tuk Tennek Virrpannan Gusings med icke förrymd flickvän eller nybliven fru! Kanske kommer Clion ev dam Kongo m fam. Kenneth 073 m fru o son Ändrades September 22, 2013 av Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Lamai, fixar du flyget iår också? Tyvärr får jag passa, är på lite sydligare nejder vid den tidpunkten Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Man behöver ju inte gå och sova mellan den 25:e och 26:e så slipper man tänka på att man ska upp tidigt. Kom lite sent förr-förra året men lite sent är också i tid. Av döma av informationen från bilden så var man tydligen ute och valsade runt 03:33 men jag tror kameran ljuger och jag sov nog snällt klockan 20:30, direkt efter fragglarna på TV. Glenn-Glenn.JPG Konstigt att barerna bommar så tidigt som 20:30, det förstås, måste bero på att juldagen är röd i Siddharthas almanacka. hallå! blir de något poolparty i år eller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 hallå! blir de något poolparty i år eller. Nu får du ta och lugna ner festlökarna....detta fixar Gorocco när han kommer till Risbyn i oktober, vi är HELT OSKYLDIGA till dylika attraktioner! Glen Glen har redan börjat spana in om det finns badbrudar någonstans! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 hallå! blir de något poolparty i år eller. Ja det är tanken. Ska kolla upp det när jag kommer på plats, vilket är snart. Glöm inte badbyxorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 1 februari, blir det poolparty, i Udon, men det återkommer vi till senare Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Eftersom vi nu kommer ner till Thailand redan den 12/12 är risken stor att vi dyker upp på träffen i år. Har ju kommit ner för sent tidigare. Tyvärr lite krångligt att ta sig från Ubon till Udon , men vi får väl mellanlanda i Pattaya några dagar kanske Sätt mig och min fru på kanske-listan så länge, så återkommer jag med definitivt besked lite senare. Vi har inte hunnit planera så mycket ännu, beställde biljertterna i går. /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd September 25, 2013 Trådstartare Dela Inlagd September 25, 2013 Eftersom vi nu kommer ner till Thailand redan den 12/12 är risken stor att vi dyker upp på träffen i år. Har ju kommit ner för sent tidigare. Tyvärr lite krångligt att ta sig från Ubon till Udon , men vi får väl mellanlanda i Pattaya några dagar kanske Sätt mig och min fru på kanske-listan så länge, så återkommer jag med definitivt besked lite senare. Vi har inte hunnit planera så mycket ännu, beställde biljertterna i går. /GSt Välkomna. Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Är det någon som har förslag på lämpligt hotell när vi kommer upp? Har absolut ingen kunskap om Udon, så det vore vänligt att få förslag på lämpligt hotell som inte ligger alltför långt ifrån där vi ska hålla till Räknar med att åka upp den 25:e och bli kvar till 27:e. /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Gst du kan bo på NB . Där är träffen. Billigt och helt OK. Men träffen fortsätter väl in till stan . Då är Pannaria ett allternativ. Inte billigt men väldigt bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Jag bor på centra hotel & convention centre Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Är det någon som har förslag på lämpligt hotell när vi kommer upp? Har absolut ingen kunskap om Udon, så det vore vänligt att få förslag på lämpligt hotell som inte ligger alltför långt ifrån där vi ska hålla till Räknar med att åka upp den 25:e och bli kvar till 27:e. /GSt Finns ganska mycket, behov av pool, har ni med er barn, vill ni sljppa nattlivets klackar i korridoren, prislage e.t.c. Mitt i nojet finns ett antal hotell av hygglig kvalitet i prislaget 5-800 THB samt nagra riktiga parlor for 1300--1700/natt Enkla t.ex, Top Mansion, @home, UD residens Lite snyggare Pannarai o Centara lite vid sidan av men med pool Charoen, Paradise och NB (liten pool och till traffen ar det ju 0 meter, TucTuc hem max 100 THB) Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 (ändrad) Finns ganska mycket, behov av pool, har ni med er barn, vill ni sljppa nattlivets klackar i korridoren, prislage e.t.c. Mitt i nojet finns ett antal hotell av hygglig kvalitet i prislaget 5-800 THB samt nagra riktiga parlor for 1300--1700/natt Enkla t.ex, Top Mansion, @home, UD residens Lite snyggare Pannarai o Centara lite vid sidan av men med pool Charoen, Paradise och NB (liten pool och till traffen ar det ju 0 meter, TucTuc hem max 100 THB) Vi ska bo på Paradise Finns rum lediga http://www.booking.com/hotel/th/paradise.sv.html?aid=310018;label=Booking-SE-pnfuByBjtNpHt3v0UO8QQwS35937220510%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2352.000%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=054470678d654ef1fe604422033da64b;dcid=1;checkin=2013-12-25;checkout=2013-12-27;srfid=eebbfc3053710d06555516f94b38005003229513X3 Ändrades Oktober 6, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Har bokat på Paradise nu enligt Kenneths förslag, så nu är det i alla fall mycket troliget att vi kommer /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 6, 2013 Dela Inlagd Oktober 6, 2013 Har bokat på Paradise nu enligt Kenneths förslag, så nu är det i alla fall mycket troliget att vi kommer /GSt Kul “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 (ändrad) Även flyg bokat nu, så nu är det ett definitivt: "Ja, vi kommer " /GSt Ändrades Oktober 7, 2013 av gst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 vi kommer förmodligen fira tjugondag knut i udonthani.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 (ändrad) Inlagd 12 september 2013 - 11:57 Kommer Clas391 Sarne Baa Kenneth 4618 + 3 Benzmansåklart Gorocco,Lillkrabban,Kevin Borgmästarens Son Thainenne Peter Dahlin Björn o Pau Leifen o Naree J666 Heno Chryaliz o Puy Thure o Tuc Tennek Virrpannan Gusings med icke förrymd flickvän eller nybliven fru! GSt m fam. Kanske kommer Clion ev dam Kongo m fam. Kenneth 073 m fru o son Ändrades Oktober 7, 2013 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 vi kommer förmodligen fira tjugondag knut i udonthani. Trevligt, hoppas annandagsligan sparat ett par bira! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 GSt m fam. Familjen är inte så stor, bara en fru /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Ändra oss tre till kommer, hotell är bokat. Ska bli skoj att träffa alla Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Det är väl dags att anmäla sig nu då. Jag och frugan. Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Farbror Baa har jag anmält mig lr hur var det Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu