smaland Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Hoppas på ett litet poolparty i år nu när lekledaren "aka" Gorocco är på plats Kan du simma??? BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Thure och Tuk har också planer på att komma då vi tyvärr inte kunde närvara i Uppsala den gånga helgen... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Kan du simma??? Icke. Men jag tar med mig flytväst Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Icke. Men jag tar med mig flytväst Gorocco har faktiskt nastan lovat att det blir poolsideparty i jul! Gummi eller plastanka duger dock som hjalpmedel! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Kommer Clas391 Sarne Baa Kenneth 4618 + 3 Benzmansåklart Gorocco,Lillkrabban,Kevin Borgmästarens Son Thainenne Peter Dahlin Björn o Pau Leifen o Naree J666 Heno Chryaliz o Puy Thure o Tuc Kanske kommer Clion ev dam Kongo m fam. Kenneth 073 m fru o son Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Gorocco har faktiskt nastan lovat att det blir poolsideparty i jul! Gummi eller plastanka duger dock som hjalpmedel! Låter magiskt!!!!! Vi landar vid 12:00 den 25:e Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 hej ! jag kommer även på förfest och gärna poolpartyt med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Vill komma men kan inte fören den 30/12. Men efter det blir det golf med sir Baa. Ha de. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Vill komma men kan inte fören den 30/12. Men efter det blir det golf med sir Baa. Ha de. Vi får köra nåt eget i slutet på Januari, när vi också kommer Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Till mina herrar och damer som inte kommer BOKA OM BILJETTEN GENAST “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Kommer Clas391 Sarne Baa Kenneth 4618 + 3 Benzmansåklart Gorocco,Lillkrabban,Kevin Borgmästarens Son Thainenne Peter Dahlin Björn o Pau Leifen o Naree J666 Heno Chryaliz o Puy Thure o Tuc Tennek Kanske kommer Clion ev dam Kongo m fam. Kenneth 073 m fru o son Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 hej ! jag kommer även på förfest och gärna poolpartyt med Är du i Norge nu? När landar du i Thailand? Kanske dyker upp med ett gäng svenskar pa träffen med respektive. Har inte bestämt mig än. En person med flera nicknamn hur ställer du dig där? Hoppas min magkänsla har fel denna gang. Mvh. SWED THAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Virrpannan kanske kommer! Ev frugan också om hon inte . Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 rymt !? Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Virrpannan kanske kommer! Ev frugan också om hon inte . ?? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 ?? Flickvän! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Kommer Clas391 Sarne Baa Kenneth 4618 + 3 Benzmansåklart Gorocco,Lillkrabban,Kevin Borgmästarens Son Thainenne Peter Dahlin Björn o Pau Leifen o Naree J666 Heno Chryaliz o Puy Thure o Tuc Tennek Virrpannan Gusings med icke förrymd flickvän eller nybliven fru! Kanske kommer Clion ev dam Kongo m fam. Kenneth 073 m fru o son Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Är du i Norge nu? När landar du i Thailand? Kanske dyker upp med ett gäng svenskar pa träffen med respektive. Har inte bestämt mig än. En person med flera nicknamn hur ställer du dig där? Hoppas min magkänsla har fel denna gang. Mvh. SWED THAI hej! nu förstår jag inte vad du menar . en person med flera nickname?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 hej! nu förstår jag inte vad du menar . en person med flera nickname?? Ok. Vi tar det en gang till. Är du i Norge nu? Isafall när landar du i Thailand? Kanske dyker upp pa träffen med ett gäng Svenskar med respektive. Men har inte bestämt mig än. Sista fragan. Ex. Herr tennek skriver nagot som kanske 75% av dom som läser detta haller med om. Men sa helt plötsligt dyker BJÖRKEN, TALLEN, GRANEN och LÖNNEN upp och motstrider allt vad du skrivit och vänder pa dina svar till nagot helt annat än vad du svarat. BJÖRKEN, TALLEN, GRANEN och LÖNNEN är egentligen en och samma person. Detta är nu bara pahittade namn för exemplet. Magkänsla men hoppas jag har fel. Har tänkt pa detta länge men tänkt sa jävla dum kan väl ingen vara. Men sa i början av veckan läser jag lite referenser och tycker att dom verkar lite manipulerade och da kommer tanken igen. Även här? Referenserna kan vi ta upp i en annan trad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 ok jag har snappat upp det nu och förstår hehehe.. nu sitter jag i ubon ratchatani.. ja bara en vecka här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWED THAI Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 ok jag har snappat upp det nu och förstår hehehe.. nu sitter jag i ubon ratchatani.. ja bara en vecka här Da är du bara här a tittar till riset sa allt är okey. Risstödet täcker väl inte biljettkostnader eller? Da är du i Khmerland eller? Dom pratar khmer eller sohai där vet inte hur det stavas. Ska försöka fa med mig 5-10 andra Svenskar pa träffen med respektive. Tva tror jag du känner fran Ban Dung. Hur är Ubon som plats da? Förstar du vill inte dö nyfiken. Life is Life. Mvh. SWED THAI Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 14, 2013 Dela Inlagd September 14, 2013 (ändrad) Da är du bara här a tittar till riset sa allt är okey. Risstödet täcker väl inte biljettkostnader eller? Da är du i Khmerland eller? Dom pratar khmer eller sohai där vet inte hur det stavas. Ska försöka fa med mig 5-10 andra Svenskar pa träffen med respektive. Tva tror jag du känner fran Ban Dung. Hur är Ubon som plats da? Förstar du vill inte dö nyfiken. Life is Life. Mvh. SWED THAI Nä, nu får ni ta detta på PM eller en annan tråd så vi kan få liiite ordning på deltagarna på annandagen, när ni bestämmt hur många det blir så är ni välkomna men 10 oanmälda kan vi inte härbärgera då de skall beställas käk o.s.v.! Ändrades September 14, 2013 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Nä, nu får ni ta detta på PM eller en annan tråd så vi kan få liiite ordning på deltagarna på annandagen, när ni bestämmt hur många det blir så är ni välkomna men 10 oanmälda kan vi inte härbärgera då de skall beställas käk o.s.v.! ja jag förstår det med, men de blev lite fel ok Baa. jag bara svarade, vi tar det via pm. sorry Baa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 Nä, nu får ni ta detta på PM eller en annan tråd så vi kan få liiite ordning på deltagarna på annandagen, när ni bestämmt hur många det blir så är ni välkomna men 10 oanmälda kan vi inte härbärgera då de skall beställas käk o.s.v.! ok tennek kommer med dam..bättre nu hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 15, 2013 Dela Inlagd September 15, 2013 (ändrad) Trevligt Då skålar vi igen Hälsningar 8164htenneK Ändrades September 15, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu