Jump to content
IGNORERAD

Visum till Sverige utan inbjudan.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Om en Thai söker visum till Sverige utan bokat hotell och utan inbjudan hur mycket pengar måste man visa upp? Är det 300 SEK per dag? Hur visar man det? Bankutdrag? Om den sökande är studerande räcker det med att visa föräldrars bankutdrag? Det gäller en resa på 16 dagar. Bakgrund är att varje gång jag skriver "Min sambos fasters dotter" eller dyligt på inbjudan måste dom jag bjuder in fixa fram en massa papper på att släktrelationen stämmer. Kanske enklare administration att dom söker utan inbjudan. Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Hittade info på migrationsverket.se. 450 SEK per dag verkar det vara. Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

thaikonsult

Om du läser här så framgår det vad som krävs vid ansökan om turistvisum:

http://www.swedenabroad.com/sv-SE/Ambassader/Bangkok/Besoka-Sverige/Soka-visum-till-Sverige/Dokument-som-kravs/

 

Med vänlig hälsning Thaikonsult

http://www.thaikonsult.se hjälper till med ansökningshandlingar för visum, besöksförlängningar, uppehållstillstånd, arbetstillstånd, studietillstånd, medborgarskap, överklaganden och civilrättsliga ärenden. Thaikonsult är även registrerat ombud hos Migrationsverket.
Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...