Jump to content
IGNORERAD

Svenske Ferry dömd till döden

Nack Laeng

Recommended Posts

Scandinaviancorner

Ja man får väll passa på, så inte näsgänget blir förnärmade

Dela på andra sajter

• Svar 443
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• andrejsdenruskige

45

• Kollba

33

• pensionaren

17

• Scandinaviancorner

16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Oregistrerad
Huga Huga  !!  Nu blir du snart bannlyst och avstangd...Sadan fakta ,kan orsaka rasistiska strommningar :crazy: mvh pensionaren

Bodde inte du i Thailand kamrat pensionär? Då är det ju du som är den kriminelle invandraren.

Ändrades av Oregistrerad
Dela på andra sajter

Og hvem leverer køber til alt det lort der sælges, det gør vi fordi vi ikke har en skid styr på vore unger.

Nåh nej det er kun naboens børn. :crazy:

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
Bodde inte du i Thailand kamrat pensionär? Då är det ju du som är den kriminelle invandraren.

Skulle tro att han har nog med pengar utan att han behöver slå ihjäl folk för att få fler

Dela på andra sajter

Oregistrerad
Skulle tro att han har nog med pengar utan att han behöver slå ihjäl folk för att få fler

Skulle tro att det är rätt få som skulle mörda någon för att få tag på på lite mer pengar.

Dela på andra sajter

Varför trigga igång en sådan här diskussion igen?...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
Skulle tro att det är rätt få som skulle mörda någon för att få tag på på lite mer pengar.

Det är nog en hel del som mördar för pengar skulle jag tro!!

Dela på andra sajter

Oregistrerad
Varför trigga igång en sådan här diskussion igen?...

Vilken diskussion är det? Ferry, brott och straff eller rasism-spåret?

Vad gäller brott och straff så tycker jag att det är fascinerande, vad gäller rasism så blir jag provocerad.

Dela på andra sajter

Sabbat? Det var ju polisen och åklagaren som ville att han skulle vara skyldig. Utredningarna skulle aldrig gått så långt om polis och åklagare hade skött sina jobb. Hela Qvick-fallet är en fars utan dess like.

Så polisen brydde sig alltså inte om han var skyldig eller inte, utan ville bara hitta en syndabock för morden för att förbättra sin statistik?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Oregistrerad
Det är nog en hel del som mördar för pengar skulle jag tro!!

Ok, om vi skall sluta dansa kring ämnet så kan vi bara konstatera att invandrare inte är mer brottsbenägna än svenskar. Det finns fler fina och snälla invandrare än dåliga och vi borde bara alla kramas med varandra. Om ni dessutom emigrerat så har ni minst utrymme av alla att kasta sten i glashus på.

Dela på andra sajter

Vilken diskussion är det? Ferry, brott och straff eller rasism-spåret?

Vad gäller brott och straff så tycker jag att det är fascinerande, vad gäller rasism så blir jag provocerad.

En jävla tjafs, där du är del i att dra igång tjafset...har inte nått med topic att göra.

Det är bara du som nämnt ordet rasism!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Utvandrare?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Oregistrerad
En jävla tjafs, där du är del i att dra igång tjafset...har inte nått med topic att göra.

Det är bara du som nämnt ordet rasism!

Ordet är inte problemet och som sagt, jag är medveten om att jag inte förbättrar situationen genom att bli provocerad. Men jag tycker att jag lyckas hålla en ganska lugn och sansad ton.

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

90% av alla kriminella som sitter i svenskt fängelse har utländsk härkomst

Dela på andra sajter

pensionaren

Jo ! Jag far val erkanna att jag kort utan hjalm vid ett par tillfallen..men med din forlatande syn pa oss kriminella ..kanner jag mig ganska lugn..Att jag kommit snett har i livet beror pa en misslyckad pottraning fran borjan..mvh pensionaren

Dela på andra sajter

Ok, om vi skall sluta dansa kring ämnet så kan vi bara konstatera att invandrare inte är mer brottsbenägna än svenskar. Det finns fler fina och snälla invandrare än dåliga och vi borde bara alla kramas med varandra. Om ni dessutom emigrerat så har ni minst utrymme av alla att kasta sten i glashus på.

Vad har du fått detta korkade påstående ifrån?

Ser du ingen skillnad på invandringen till sverige och svenskar som flyttar till Thailand?

Dela på andra sajter

Oregistrerad
Vad har du fått detta korkade påstående ifrån?

Ser du ingen skillnad på invandringen till sverige och svenskar som flyttar till Thailand?

Nej, det gör jag inte.

Dela på andra sajter

Oregistrerad
Jo ! Jag far val erkanna att jag kort utan hjalm vid ett par tillfallen..men med din forlatande syn pa oss kriminella ..kanner jag mig ganska lugn..Att jag kommit snett har i livet beror pa en misslyckad pottraning fran borjan..mvh pensionaren

Det betvivlar jag inte.

Dela på andra sajter

Oregistrerad
90% av alla kriminella som sitter i svenskt fängelse har utländsk härkomst

Källa på det?

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
Källa på det?

Rikspolis styrelsens protokoll 463h senaste upplagan om fångar i svenska fängelser runt om i hela riket.

Inkluderat Öland & Gotland samt Härjedalen

Dela på andra sajter

Oregistrerad
Rikspolis styrelsens protokoll 463h senaste upplagan om fångar i svenska fängelser runt om i hela riket.

Inkluderat Öland & Gotland samt Härjedalen

Kan inte hitta något 463h, kan du länka in det?

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Leta

Jag har boken och protokollen på mitt kontor eller sänd ett mail till polisen

Ändrades av Scandinaviancorner
Dela på andra sajter

pensionaren
Då är du ta mig fan dum på riktigt!

Jo ! sa e det nog, men passa dig nu sa du inte blir avstangd igen :crazy: mvh pensionaren

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...