Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

  • 3 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Köpte mig en Sony Z2 för två veckor sen... GRYM lur, bästa jag ägt hittills om man bortser från HTC Desiren när det begav sig.

 

Vattensäker, nära revolutionerande batteritid för en smartphone och härlig premiumkänsla. Dock kostade den en en ordentlig slant.

Gillar smartbandet som kom med speciellt funktionen där armbandet vibrerar och väcker dig på morgonen när man sover som lättast så man alltid vaknar pigg, funkar klockrent.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Sitter med min Samsung s4 och är lite irriterad,jag har haft tele2 abonnemang med 1gb surf till per månad rätt länge och det har alltid räckt för mig men efter att ha gjort en fabriksåterställning går det helt plutsligt en massa extra datatrafik.

Den 17:e fick jag mess från tele 2 att jag redan använt min kvot för månaden och jag fick köpa till 500mb för 39kr,två dagar senare var det dags igen och igår en tredje gång :-(

Använder den mest till fb och läsa här typ så det är ingen Youtube eller streamingtjänster jag låst det på.

Kollade så att alla uppdateringar bara sker när jag är uppkopplad på wifi,någon som har nån aning om vad det kan vara som ställer till det?

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter med min Samsung s4 och är lite irriterad,jag har haft tele2 abonnemang med 1gb surf till per månad rätt länge och det har alltid räckt för mig men efter att ha gjort en fabriksåterställning går det helt plutsligt en massa extra datatrafik.

Den 17:e fick jag mess från tele 2 att jag redan använt min kvot för månaden och jag fick köpa till 500mb för 39kr,två dagar senare var det dags igen och igår en tredje gång :-(

Använder den mest till fb och läsa här typ så det är ingen Youtube eller streamingtjänster jag låst det på.

Kollade så att alla uppdateringar bara sker när jag är uppkopplad på wifi,någon som har nån aning om vad det kan vara som ställer till det?

 

Kolla vilket program som använt datatrafiken.

Inställningar/mobila data Är dock inte säker att det heter likadant i Samsung men nått liknande borde det vara.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

70+Gb surf 1 månad via mobilen, det är nog mitt rekord (det högsta jag sett, men jag bryr mej väldigt lite), har ett gammalt abonnemang med riktigt fri surf, ingen begränsning.

Berodde på att vi var emellan hem bredband och 3 barn (inkluderar frugan) som "tubar" på datorer och surfplattor, och jag med en del filmladdningar...

 

Så Youtube och annan skit kostar Gb, speciellt om du kollar HD, det är väl trevlig, men inte helt nödvändigt?

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som testat/har oneplus one?

 

CM11 och 2500:- för 16gb versionen och hela 2850:- för 64gb låter som kross, just köpt en Z2 men vaffasen man kan väl varva. :)

Vibrerar i nördtarmen och att CyanogenMod som man joxat med sen starten är "operativ" är ju bara förjävla ballt!

 

composition-main.jpg

 

http://oneplus.net/se

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som testat/har oneplus one?

 

Nope, men känner en som fick sin idag, han lät lycklig minst sagt. Han sade upp sig från jobbet för att få var ensam med sin nya älskling ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nope, men känner en som fick sin idag, han lät lycklig minst sagt. Han sade upp sig från jobbet för att få var ensam med sin nya älskling :wink:

HC?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Han har inge jobb :fie:

 

Alla har ett jobb, men han kanske inte är löneslav, det är en annan sak :heat:

 

PS. Inte fan köper HC Android(är du helt j***la humorlös?) DS.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla har ett jobb, men han kanske inte är löneslav, det är en annan sak :heat:

 

PS. Inte fan köper HC Android(är du helt j***la humorlös?) DS.

Inte fan vet jag,,han  har ju en NOKIA när han behöver en säker kontakt med de sina??

Link to comment
Dela på andra sajter

Nope, men känner en som fick sin idag, han lät lycklig minst sagt. Han sade upp sig från jobbet för att få var ensam med sin nya älskling :wink:

Då kan han få skicka en invite till mig. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kan han få skicka en invite till mig. :)

 

Har jag inte helt fel så bor du nästan granne med en som just fått en XXXXXX

 

Hur länge ska det med inviter pågå, är ju otroligt prisvärd, så nästa straffbart dumt att inte köpa en ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har jag inte helt fel så bor du nästan granne med en som just fått en XXXXXX

 

Hur länge ska det med inviter pågå, är ju otroligt prisvärd, så nästa straffbart dumt att inte köpa en :wink:

Tycker det är ok med invites, det är något av en entusiasttelefon.

Finns att köpa direkt men då är det dubbla priset.

 

Sååå vem är grannen, kanske någon jag känner?

Link to comment
Dela på andra sajter

Han har inge jobb :fie:

 

Jodå, jag är anställd i Herr Chang AB, och får ut hyfsad lön för cirka 1-2 timmars jobb varje månad.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå, jag är anställd i Herr Chang AB, och får ut hyfsad lön för cirka 1-2 timmars jobb varje månad.

 

Herr Chang har talat.

Jo att du är anställd är inte samma som att ha ett jobb, 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har jag inte helt fel så bor du nästan granne med en som just fått en XXXXXX

 

Hur länge ska det med inviter pågå, är ju otroligt prisvärd, så nästa straffbart dumt att inte köpa en :wink:

Så är du en teaser eller ville du bara att jag skulle veta att du vet var jag bor? :heat:

Ändrades av Wwax
Link to comment
Dela på andra sajter

Så är du en teaser eller ville du bara att jag skulle veta att du vet var jag bor? :heat:

 

Det var lite på skämt, tror inte du får någon invite av han, många som vill ha tydligen, se slutet på mitt första inlägg så tror jag du förstår vem som just fick en OnePlus.

Hade för mig att ni bodde i samma stadsdel?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var lite på skämt, tror inte du får någon invite av han, många som vill ha tydligen, se slutet på mitt första inlägg så tror jag du förstår vem som just fick en OnePlus.

Hade för mig att ni bodde i samma stadsdel?

Jösses du är ju värre än ett fruntimmer, "fick" HC en telefon? vilket var ditt första inlägg?

 

Helt förbryllad.. VEM bor jag i samma stadsdel som?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses du är ju värre än ett fruntimmer, "fick" HC en telefon? vilket var ditt första inlägg?

 

Helt förbryllad.. VEM bor jag i samma stadsdel som?

 

Nin gamle vän X, om jag inte har helt fel?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha... humor på låg nivå... värre än en buskis från Vetlanda :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nin gamle vän X, om jag inte har helt fel?

Ah såpass, nej vi bor inte på samma ort. Nära dock.

 

Synd att du inte kunde hjälpa till på riktigt då typ.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...