Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

Berätta gärna när Android 64 bitar kommer. 2015 eller 2016?

 

Herr Chang har talat.

Tror du verkligen att dom kom på det först när Ifån 5s lanserades att dom också måste tillverka en sådan, tror det visar mer hur korkad du verkar vara  :iloveyou:

Klart dom har jobbat på en sådan bra mycket längre än när Ifån 5s kom, personligen skiter jag i det då det ändå inte lär gör någon skillnad som man märker.

 

Men slippa titta i en liten lågupplöst 4" skärm som man gjorde för 3-5 år sedan gör skillnad varje gång man använder mobilen.

~5" i full HD med tunna skärmkanter skulle du prova på    :lol:

Men det kommer väl någon gång till Ifån med. 

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Tror du verkligen att dom kom på det först när Ifån 5s lanserades att dom också måste tillverka en sådan, tror det visar mer hur korkad du verkar vara  :iloveyou:

Klart dom har jobbat på en sådan bra mycket längre än när Ifån 5s kom, personligen skiter jag i det då det ändå inte lär gör någon skillnad som man märker.

 

Men slippa titta i en liten lågupplöst 4" skärm som man gjorde för 3-5 år sedan gör skillnad varje gång man använder mobilen.

~5" i full HD med tunna skärmkanter skulle du prova på    :lol:

Men det kommer väl någon gång till Ifån med. 

 

Du tycks inte förstått nånting du. Det spelar ingen roll när/om/hur någon kommer med något nytt. 5" högupplöst skärm tex uppfann apple i samma veva som man konstruerade det första hjulet. När någon stackare på 1800-talet trodde sig fått en snilleblixt och uppfunnit telefonen så borde han ha blivit upplyst om vilken snyltande härmapa han var som hämningslöst kopierade apples och jobs idéer  :police:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir skoj när äpplet kommer med en ~5" skärm i år, det verkar bara vi här som levt med dom fina skärmarna som förstår hur bra det är med ~5 skärm i full hd :)

Jag kan lova att sekten härmar oss, vad tror sektledaren ?

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir skoj när äpplet kommer med en ~5" skärm i år, det verkar bara vi här som levt med dom fina skärmarna som förstår hur bra det är med ~5 skärm i full hd :)

Jag kan lova att sekten härmar oss, vad tror sektledaren ?

 

Har du hakat upp dig eller?? 742 inlägg om samma sak :sFduh: 

Kom med någon nytt eller klappa igen brödf*ttan//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du hakat upp dig eller?? 742 inlägg om samma sak :sFduh:

Kom med någon nytt eller klappa igen brödf*ttan//Lp

Songkran har ta mig fan käkat karbonpapper.Tjatig fan det där.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du hakat upp dig eller?? 742 inlägg om samma sak :sFduh:

Kom med någon nytt eller klappa igen brödf*ttan//Lp

Kommer du tycka att det är bra att när äpplet lämnar dom små lågupplösta 4" skärmarna som vi i Androidvärlden lämnat för länge sen ?

Nå vad tycker du/ni ?

Kommer ni tycka att det är riktigt bra/dåligt när äpplet härmar med en ~5 skärm ? 

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du hakat upp dig eller?? 742 inlägg om samma sak :sFduh:

Kom med någon nytt eller klappa igen brödf*ttan//Lp

Så du/ni  tror inte att äpplet kommer härma med en ifån med ~5 skärm  ?

 

Svara alla äppelfanatiker om ni vill ha en mobil med 5" skärm ?

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Så du/ni  tror inte att äpplet kommer härma med en ifån med ~5 skärm  ?

 

Suck.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Suck.

Du tror inte att sekten kommer med en Ifån med ~5" skärm då  :lol:

Skulle du vilja ha en Ifån med ~5" skärm ?

 

Så alla äppelfanatiker här kommer tycka illa om dom härmar android och kommer med en mobil med en grym ~5" skärm  :mpr:   

 

Alla ni Äppelfanatiker kan ju säga om ni inte vill ha en ~5" skärm på nästa Ifån, lär bli en lättnad när den dyker upp :nyam:  

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer du tycka att det är bra att när äpplet lämnar dom små lågupplösta 4" skärmarna som vi i Androidvärlden lämnat för länge sen ?

Nå vad tycker du/ni ?

Kommer ni tycka att det är riktigt bra/dåligt när äpplet härmar med en ~5 skärm ? 

 

Du behöver in "nia" mig bara för att jag är forumskung :y2:

Vore väl kanonbra om det fanns flera storlekar att välja på tycker jag, vet inte om jag skulle köpa en större men en valmöjlighet hade varit trevligt.

 

Förövrigt så... 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Du tror inte att sekten kommer med en Ifån med ~5" skärm då  :lol:

Skulle du vilja ha en Ifån med ~5" skärm ?

 

Så ingen appelfanatiker här kommer tycka illa om dom härmar android och kommer med en mobil med en grym ~5" skärm  :mpr:   

Vi får se.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får se.

Äppel kommer ju börja dö ut om dom försöker leva vidare med dom små lågupplösta skärmarna på 4"  :)

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Äppel kommer ju börja dö ut om dom försöker leva vidare med dom små lågupplösta skärmarna på 4"  :)

Och androidmongoliderna hamnar på vårdhem.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du behöver in "nia" mig bara för att jag är forumskung :y2:

Vore väl kanonbra om det fanns flera storlekar att välja på tycker jag, vet inte om jag skulle köpa en större men en valmöjlighet hade varit trevligt.

 

Förövrigt så... attachicon.gifsanta-flipping-the-bird-smiley-emoticon.gif

Säg ärligt om du/någon här skulle vilja ha en Ifån med ~5" skärm, den finns inte nu men lär dyka upp 2014 annars är äpplet galet efter i utvecklingen ?

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Har du hakat upp dig eller?? 742 inlägg om samma sak :sFduh:

Kom med någon nytt eller klappa igen brödf*ttan//Lp

 

Och ändå så är det minst 742 inlägg mindre än vad predikanten spottat ur sig om den där förbannade 64 bitars processorn :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sektmedlem

Kan du inte berätta lite mer hur bra din äppel mobil är och varför ?

 

Den lär ju var grym ute på risfälten :)

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Och ändå så är det minst 742 inlägg mindre än vad predikanten spottat ur sig om den där förbannade 64 bitars processorn :rolleyes:

Där måste jag säga att du har rätt.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och ändå så är det minst 742 inlägg mindre än vad predikanten spottat ur sig om den där förbannade 64 bitars processorn :rolleyes:

 

:rotfl:  :rotfl:  sant :thumbsup:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Där måste jag säga att du har rätt.

 

 

 

2 hangarounds som är olydiga ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Android 64 bitar kommer i April 2014 när Samsung Galaxy S5 kommer ut.

Så vänta tre månader så kan du få dig en riktig telefon med en riktig skärm till.

 

Det återstår ju att se...

 

Om och när Android 64 bitar kommer så kommer fandroiderna förstås tycka att det är helt fantastiskt... och till slut börja inbilla sig att Samsung var först med 64 bitar.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så då håller du med om att 64 bitars är meningslöst då? :)

Nej. Men Google gör saker helt utan mening.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är stor differens mellan  iP4 och Samsung Galaxy  4S Aktiv!

 

Se bild

 

post-3148-0-52804600-1390050788_thumb.jp

 

 

 

 

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

och till slut börja inbilla sig att Samsung var först med 64 bitar.

 

Den enda som någonsin inbillar sig att någon var först med något någonsin är du och ditt kära Apple.

Hur var det nu igen, uppfann dom mobiltelefonen också ? Det tog bara lite tid innan dom lanserade första modellen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...