Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

Om det nu visar sig att ryktena stämmer så ska det bli jäkligt intressant att läsa om hur förträffligt allt är med de nya skärmarna som var så onödigt och oanvändbart när konkurrenterna hade stora och böjda skärmar långt tidigare. Ser fram mot nästa iphonemodell :)

 

Nja, vad som blir riktigt roligt är när Samsung 2015 kommer med 64 bitars mobil och alla fandroider nästan skiter på sig om hur bra det är med 64 bitar… och inbillar sig att Samsung var först med det ;)

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nja, vad som blir riktigt roligt är när Samsung 2015 kommer med 64 bitars mobil och alla fandroider nästan skiter på sig om hur bra det är med 64 bitar… och inbillar sig att Samsung var först med det ;)

 

Herr Chang har talat.

Jag förstår inte varför du hänger upp dig på en sån skitsak som 64 bitars?? Helt obegripligt imo.. ja, apple var först med 64 bitars till mobil... men det är ju en självklar utveckling som vem som helst hade kunnat göra... ännu idag finns det ingen större vits med 64 bitars mobil. Vad som däremot är riktigt patetiskt är ju om nu apple kommer med en större telefon... då dom hjärntvättat er om att 4" är den ultimata storleken för en telefon. Ska bli intressant och höra vad som sägs när dom tillverkar större mobiler, och det kommer ju förr eller senare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, vad som blir riktigt roligt är när Samsung 2015 kommer med 64 bitars mobil och alla fandroider nästan skiter på sig om hur bra det är med 64 bitar… och inbillar sig att Samsung var först med det ;)

Herr Chang har talat.

Vadå först med att skita på sig Ang 64 bitar ?

Du har ju redan skitit i brallan av upphettning om att Apple fått 64 bitar. Vilket nog är både svårslaget och nånting du är först med. :D

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nja, vad som blir riktigt roligt är när Samsung 2015 kommer med 64 bitars mobil och alla fandroider nästan skiter på sig om hur bra det är med 64 bitar… och inbillar sig att Samsung var först med det ;)

 

Herr Chang har talat.

 

Bara för att du ejakulerade i brallan över 64 bitars innebär inte det att andra behöver göra det. Kan tänka mig hur ofta du kommer behöva byta kalsonger när du får dig en iphone med en ordentlig skärm i handen, då lär det bli multipla orgasmer som varar i en månad är jag rädd för :)

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

En kort presentationsfilm ifrån LG som visar G Flex självläkningskapacitet.
Böjbara telefoner kanske inte är så dumt ändå :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte varför du hänger upp dig på en sån skitsak som 64 bitars?? Helt obegripligt imo.. ja, apple var först med 64 bitars till mobil... men det är ju en självklar utveckling som vem som helst hade kunnat göra... ännu idag finns det ingen större vits med 64 bitars mobil. Vad som däremot är riktigt patetiskt är ju om nu apple kommer med en större telefon... då dom hjärntvättat er om att 4" är den ultimata storleken för en telefon. Ska bli intressant och höra vad som sägs när dom tillverkar större mobiler, och det kommer ju förr eller senare.

 

Du verkar inte ha fattat det här med orsak och verkan. Självklart finns det inga 64 bitars appar om det inte finns 64 bitars mobiler.

 

Nu finns det 64 bitars iPhone, och utan tvivel kommer det nya sorts appar som utnyttjar prestandan fullt ut. Att du inte kan föreställa dig det är inte förvånande...

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen som bryr sig om 64 bits mobiler, ingen kommer märker någon skillnad ändå kan jag lova. Sektledaren får försöka hitta något annat bra med barnmobilerna att reta oss med ?

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte sekten berätta hur fantastisk barntelefonen med den löjligt lilla skärmen är, ovanligt tyst är det från dom  :14:

Måste vara  jobbigt för sektledaren som "älskar" sin lilla 4" skärm  :iloveyou:

 

Tror ni han plötsligt börjar älska ifånen med 5" skärm när den dyker upp ? 

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte sekten berätta hur fantastisk barntelefonen med den löjligt lilla skärmen är, ovanligt tyst är det från dom :14:

Måste vara jobbigt för sektledaren som "älskar" sin lilla 4" skärm :iloveyou:

Tror ni han plötsligt börjar älska ifånen med 5" skärm när den dyker upp ?

Ja vissa skulle väl hylla en dyngstack om det satt en apple logga på den. :D

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte sekten berätta hur fantastisk barntelefonen med den löjligt lilla skärmen är, ovanligt tyst är det från dom  :14:

Måste vara  jobbigt för sektledaren som "älskar" sin lilla 4" skärm  :iloveyou:

 

Tror ni han plötsligt börjar älska ifånen med 5" skärm när den dyker upp ? 

 

Ja, 4" är precis lagom storlek för mina behov. Varför skulle jag vilja ha en 5"?

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ja, 4" är precis lagom storlek för mina behov. Varför skulle jag vilja ha en 5"?

 

Herr Chang har talat.

 

Får se hur det låter om ett år, då är det nog annat ljud i skällan :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, 4" är precis lagom storlek för mina behov. Varför skulle jag vilja ha en 5"?

 

Herr Chang har talat.

 

Kör man Apple kan man bara få en storlek....

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

HC är en produkt av den inskränkta applesektens värderingar och om de själva lever som de lär så har/kommer de skjuta sig själva i foten snart. ALLA gör större telefoner men de sitter där med huvudet nedborrat djupt i sanden med sina lärljungar och predikar 4", 4", 4", 4" i ett maniskt mantra.

Nu har det nästan blivit prestige i det, men de säljer ju ändå några miljoner enheter till sina trognaste sektmedlemmar, fast några nya kunder lär de inte få nuförtiden.

 

Får mig att tänka på Facit som var ledande på (mekaniska) räkneapparater för länge sen, de sade att de där elektroniska inte kommer att slå. De gjorde visst det, slog alltså...

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Ja, 4" är precis lagom storlek för mina behov. Varför skulle jag vilja ha en 5"?

 

Herr Chang har talat.

 

Tror du 4" räcker till 64 bitars appar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, 4" är precis lagom storlek för mina behov. Varför skulle jag vilja ha en 5"?

 

Herr Chang har talat.

 

Jaha, då tolkar jag det som att IFALL apple kommer med en 5":are så kommer du INTE att köpa den. Nu är spänningen olidlig.. eller inte... Håhåjaja

 

Jag fick en fråga från en kompis idag som också är en apple fangirl angående köp av just i5s och då sade jag att "Köp en android/windows med en 5"+ display istället". Svaret var exakt det HC skriver, "Nähä 4" räcker för mig".

Jag svarade då att "OK, du kan få pris på den i Sverige men jag kan inte rekommendera någon att köpa något från apple, de är så akterseglade och tekniskt efter alla andra just nu". Sen hörde jag inget mer... hahaha

 

PS, hon köpte en apple laptop (för de är ju så fräcka) för nåt år sen men tyckte den var för krånglig så det körs bara Windows på den, säger väl allt!! 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, då tolkar jag det som att IFALL apple kommer med en 5":are så kommer du INTE att köpa den. Nu är spänningen olidlig.. eller inte... Håhåjaja

 

Jag fick en fråga från en kompis idag som också är en apple fangirl angående köp av just i5s och då sade jag att "Köp en android/windows med en 5"+ display istället". Svaret var exakt det HC skriver, "Nähä 4" räcker för mig".

Jag svarade då att "OK, du kan få pris på den i Sverige men jag kan inte rekommendera någon att köpa något från apple, de är så akterseglade och tekniskt efter alla andra just nu". Sen hörde jag inget mer... hahaha

 

PS, hon köpte en apple laptop (för de är ju så fräcka) för nåt år sen men tyckte den var för krånglig så det körs bara Windows på den, säger väl allt!! 

 

 

Köpte med en..Fräck som fan :giggle: , men fan så mycket simplare än W ivf ,även om det tog en vecka att bli kompisar pga windows kraschad hjärna. 

Tycker man Mac är krånligt så blir man nog ratad av samhall på anställningsintevjun.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker man Mac är krånligt så blir man nog ratad av samhall på anställningsintevjun.

 

Tack. Ska vidarebefordra dessa kloka ord: Sök ej jobb på Samhall. 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack. Ska vidarebefordra dessa kloka ord: Sök ej jobb på Samhall. 

 

Bra, aldrig kul o bli nobbad :)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror du 4" räcker till 64 bitars appar?

 

Har du hört talas om retinaskärm?

 

 

Håhåjaja...

 

Jag har en bekant som frågade om han skulle köpa en Androidmobil. Jag sa förstås nej, men han köpte ändå en. Sedan dess har jag inte hört av honom.

 

Kan du och andra fandroider sluta med era löjliga anekdoter nu?

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håhåjaja...   Jag har en bekant som frågade om han skulle köpa en Androidmobil. Jag sa förstås nej, men han köpte ändå en. Sedan dess har jag inte hört av honom.   Kan du och andra fandroider sluta med era löjliga anekdoter nu?

 

Jag fick just en ny anekdot att berätta nu :)

 

Jag har en kompis som är livslång sektmedlem i applesekten och agerar som sig bör.

 

Han fick en anekdot berättat för sig. Han stjäl anekdoten och byter ut några ord i den och publicerar den som sin egen anekdot.

Klassiskt applebeteende,

Stjäl och använd som att du själv kommit på det.

Efter publiceringen försöker han stoppa alla andra typer av anekdoter.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Xhwzivw7ols

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick just en ny anekdot att berätta nu :)

 

Jag har en kompis som är livslång sektmedlem i applesekten och agerar som sig bör.

 

Han fick en anekdot berättat för sig. Han stjäl anekdoten och byter ut några ord i den och publicerar den som sin egen anekdot.

 

Slå nu upp ordet satir innan du gör bort dig ännu mer...

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Får se hur det låter om ett år, då är det nog annat ljud i skällan :rotfl:

Då jag inte har uppnått er aktningsvärda ålder så har jag fortfarande ögon som presterar något bättre än ledsyn varvid jag är rätt nöjd med den skärmen som nu är.

Om jag fick önska något så skulle jag vilja att de hade kvar upplösningen och kvalitén på skärmen men minskade ner den till storleken som var på iPhone 4, den var enklare att hantera med en hand då man körde bil mm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...