Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

Ungefär samma som din med typ 2000 anställda med rätt höga krav på kalender, mail mm.

 

Så varför använder du så oseriös debatt-teknik då ?

 

Är du lika oserös i din yrkesroll ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Du är bara för pinsamt okunnig. I mitt yrke ingår att testa olika telefoner och fatta beslut vad alla anställda skall ha för telefoner i tjänsten

 

Jag har testat massor av modeller genom åren och anser mig ha väldigt god insikt i de olika telefonerna, deras operativsystem, prisbilder och för/nackdelar

 

Vad bygger du dina åsikter på. Religiös övertygelse ?

Jag har förbrukat 2 Iphones, men är nu ägare till en Samsung Galaxy S3 och skulle aldrig kunna tänka mig att gå tillbaka till Ifåne, igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att en iPhone är så avancerad och bra så att man inte behöver starta datorn för att surfa och uträtta vanliga förekommande göromål då telefonen klarar det lika bra som en dator ;)

Din avancerade iphone kan väl göra en sån här hemskärm som jag gjort på min HTC? :mdr:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Så varför använder du så oseriös debatt-teknik då ?

Är du lika oserös i din yrkesroll ?

Det är ju du som desperat försöker övertyga alla om att android skulle fungera lika bra.

Att vi andra inte köper dina argument, är det samma som att vi för en oseriös debatt teknik?

Tycker att du verkar oseriös i din roll eller så har kanske ni lägre krav ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Din avancerade iphone kan väl göra en sån här hemskärm som jag gjort på min HTC? :mdr:

Jag behöver inte sitta och kladda då iPhone kommer förberedda för att användas ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju du som desperat försöker övertyga alla om att android skulle fungera lika bra.

Att vi andra inte köper dina argument, är det samma som att vi för en oseriös debatt teknik?

Tycker att du verkar oseriös i din roll eller så har kanske ni lägre krav ;)

 

Var har du fått de idéerna ifrån ?

 

På vilket sätt har jag försökt övertyga alla om att Android är bäst ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har förbrukat 2 Iphones, men är nu ägare till en Samsung Galaxy S3 och skulle aldrig kunna tänka mig att gå tillbaka till Ifåne, igen.

Snuttis behöver inte få veta att du använder din iPhone i smyg ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var elakt gjort av dig.. att lura på nån stackare sånt skräp! :)

Det var inte min bäste vän som fick den. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Din avancerade iphone kan väl göra en sån här hemskärm som jag gjort på min HTC? :mdr:

 

Snyggt!

Vilken launcher kör du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här bra foton kan man få på en Samsung galaxy S4 en mörk kväll om man använder en QX 10

post-3145-1384102666,17_thumb.jpg

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här bra foton kan man få på en Samsung galaxy S4 en mörk kväll om man använder en QX 10

Och tänk hur bra det kunde ha blivit om man hade gått upp på iPhone nivå här ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är alla tre hemskärmarna klara. Sivan, kan du göra nåt liknade med din stenålderslur?  ios... hahahaha!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Och tänk hur bra det kunde ha blivit om man hade gått upp på iPhone nivå här ;)

Ja försök få till en sån bild på 45 meters håll på kvällen med en Iphone kamera :crazy:

Jag kan trösta dig med att QX 10 går även att använda med en Iphone!

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju du som desperat försöker övertyga alla om att android skulle fungera lika bra.

Att vi andra inte köper dina argument, är det samma som att vi för en oseriös debatt teknik?

Tycker att du verkar oseriös i din roll eller så har kanske ni lägre krav ;)

 

Jag väntar fortfarande svar på den fråga jag ställde:

 

Var har du fått de idéerna ifrån ?

 

På vilket sätt har jag försökt övertyga alla om att Android är bäst ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Ja. Apple kopierar som vanligt nyheter istället för att hitta på dom själva

 

http://www.bloomberg.com/news/2013-11-10/apple-said-developing-curved-iphone-screens-enhanced-sensors.html

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja. Apple kopierar som vanligt nyheter istället för att hitta på dom själva

 

http://www.bloomberg.com/news/2013-11-10/apple-said-developing-curved-iphone-screens-enhanced-sensors.html

 

Kopierar Apple nyheter? Vad menar du med det?

 

Det är väl snarare diverse media (och du) som citerar denna artikel med obekräftade rykten, och vad har det med Apple att göra?

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Kopierar Apple nyheter? Vad menar du med det?

 

Det är väl snarare diverse media (och du) som citerar denna artikel med obekräftade rykten, och vad har det med Apple att göra?

 

Herr Chang har talat.

 

 

Om det nu visar sig att ryktena stämmer så ska det bli jäkligt intressant att läsa om hur förträffligt allt är med de nya skärmarna som var så onödigt och oanvändbart när konkurrenterna hade stora och böjda skärmar långt tidigare. Ser fram mot nästa iphonemodell :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Cyanogenmod Installer ute till Android - lättare att roota din lur

 

Som utlovat har Cyanogenmod släppt en installationshjälpare till Android som gör det busenkelt att installera det modifierade Androidoperativsystemet. Appen finns tillgänglig i Google Play Store och du behöver bara ladda ner den, koppla in luren i datorn via usb och sen spela väntspelet. Busenkelt, som sagt.

 

http://www.idg.se/2.1085/1.533408/cyanogenmod-installer-ute-till-android--lattare-att-roota-din-lur

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...