Jump to content
IGNORERAD

Android rules

acarls

Recommended Posts

Du vet inte bättre än ett grottmongo.

Vad pratar du om, någon som förstår vad B747 menar  :nono:  :not_i:

Fuck, säg inte att du är med i äppelsekten och har till uppgift att försvara äppelsekten till varje pris  :bs_help:

Om du är med i äppelsekten, varför hänger du här och försöker förstöra tråden i så fall ?

Måste vara frustrerande se hur äpplet tappar mot konkurrenterna hela tiden. 

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

• Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Herr Chang

272

• andrejsdenruskige

140

• Tallviking

123

• Sid

100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vad pratar du om, någon som förstår vad B747 menar  :nono:  :not_i:

Fuck, säg inte att du är med i äppelsekten och har till uppgift att försvara äppelsekten till varje pris  :bs_help:

Om du är med i äppelsekten, varför hänger du här och försöker förstöra tråden i så fall ?

Måste vara frustrerande se hur äpplet tappar mot konkurrenterna hela tiden. 

Läs raden under mina inlägg.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Läs raden under mina inlägg.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM

Du är med i KKK, svenska kyrkan, muslim eller är du budist ?

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

Du är med i KKK, svenska kyrkan, muslim eller är du budist ?

Nej.Jag är sektmedlem.Tillhör Apple. :crazy:

Dela på andra sajter

Åfan :(
Men skriv att det gäller äppelsekten så att man inte tror att det är dom finare sekterna.

Men kan du utveckla mer varför du inte gillade mitt inlägg om LG G2 ?

Se vad LG G2 går för jämfört med den dubbelt så dyra barnmobilen Ifån 5s från sekten   :rules:

http://www.youtube.com/results?search_query=lg+g2+vs+iphone+5s&sm=3  

Ändrades av Songkran

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nej.Jag är sektmedlem.Tillhör Apple. :crazy:

Inte många som kan erkänna att dom står på alla fyra och bresar på skinkorna för att låta sig penetreras av appledolmen, en eloge till dig jumbon :thumbsup:

Dela på andra sajter

Inte många som kan erkänna att dom står på alla fyra och bresar på skinkorna för att låta sig penetreras av appledolmen, en eloge till dig jumbon :thumbsup:

Din satan.Måste erkänna att den kängan var bra. :thumbsup: Men du kommer att få igen.

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Din satan.Måste erkänna att den kängan var bra. :thumbsup: Men du kommer att få igen.

Har inte förväntat mig något annat :rotfl:

Dela på andra sajter

:thumbsup:  :thumbsup:

Hörru din kalle anka medlem i sekten! Ska vara ärlig.. suttit och konfat telefonen idag 2 timmar idag.. men jag är inte klar ännu.  Ska visa resultatet senare när jag är klar. Sen kan du ta din instängda Kalle Anka telefon och runka av HC och känna kebabsåsen .. eller ska vi kalla det för äpplesåsen? Som kommer som en kaskad i ansiktet! Och så säger du.. Jag är en sann sektmedlem! Sluta spruta HC! :)

Dela på andra sajter

Hörru din kalle anka medlem i sekten! Ska vara ärlig.. suttit och konfat telefonen idag 2 timmar idag.. men jag är inte klar ännu.  Ska visa resultatet senare när jag är klar. Sen kan du ta din instängda Kalle Anka telefon och runka av HC och känna kebabsåsen .. eller ska vi kalla det för äpplesåsen? Som kommer som en kaskad i ansiktet! Och så säger du.. Jag är en sann sektmedlem! Sluta spruta HC! :)

Ha ha.Jag måste säga att du är rolig oxå din förbannade Androidmongolid.Passa dig noga du kanske inte blir inbjuden till min och Andrejs Apple fest.

Dela på andra sajter

Dela på andra sajter

Menar du att jag försöker frisera dessa siffror? :)

Om jag är ärlig så är jag totalt (99+% i alla fall) ointresserad av vem som surfar med vilken produkt på MPR.

Här är top 10 OS.

attachicon.gifScreen Shot 2013-11-06 at 07.34.08.png

Man kan ju tolka statistiken precis som man vill, min tolkning är att:

14% är macintosh och ios användare eller sektmedlemmar ( där många använder sin telefon att surfa med i stället för datorn ) - vad det vill säga?

86% är windowsanvändare plus dom andra os och förmodligen är samtliga androidanvändare utav den här gruppen.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

14% är macintosh och ios användare eller sektmedlemmar ( där många använder sin telefon att surfa med i stället för datorn ) - vad det vill säga?

86% är windowsanvändare plus dom andra os och förmodligen är samtliga androidanvändare utav den här gruppen.

Jag tolkar det mest som att det är tragiskt att man är så pass mycket på MPR

Dela på andra sajter

Att en iPhone är så avancerad och bra så att man inte behöver starta datorn för att surfa och uträtta vanliga förekommande göromål då telefonen klarar det lika bra som en dator ;)

Dela på andra sajter

Att en iPhone är så avancerad och bra så att man inte behöver starta datorn för att surfa och uträtta vanliga förekommande göromål då telefonen klarar det lika bra som en dator ;)

De flesta har brister men inte alla skryter om dom på nätet som du...

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

De flesta har brister men inte alla skryter om dom på nätet som du...

Har jag brister för att iPhone klarar av mpr? Jag förstår att ditt android skräp inte klarar av detta enkla utan att du måste starta din dator för att kolla vad som har hänt på mpr.

Men hur det skulle visa mina brister förstår jag inte? Otur när du tänkte nu igen?

Dela på andra sajter

Har jag brister för att iPhone klarar av mpr? Jag förstår att ditt android skräp inte klarar av detta enkla utan att du måste starta din dator för att kolla vad som har hänt på mpr.

Men hur det skulle visa mina brister förstår jag inte? Otur när du tänkte nu igen?

Nu visade du ännu tydligare dina brister och tunnelseende..

Var har du fått idén att jag har en android ifrån t.ex ?

Du är så otroligt insnöad i sekten så du missar verkligheten totalt

Dela på andra sajter

Nu visade du ännu tydligare dina brister och tunnelseende..

Var har du fått idén att jag har en android ifrån t.ex ?

Du är så otroligt insnöad i sekten så du missar verkligheten totalt

Du har ju inte skådat ljuset i tunneln (iPhone) så du måste antingen ha android skräp eller fastnat hjälplöst i htc träsket ;)

Dela på andra sajter

Du har ju inte skådat ljuset i tunneln (iPhone) så du måste antingen ha android skräp eller fastnat hjälplöst i htc träsket ;)

Ytterligare djupare ner i gyttjan, du frälste sektmedlem.... :whistle:

Jag har just en iPhone men den har jag bara som skittelefon och ringa med. Mycket mer än så duger den inte till

Jag har varken Android eller HTC för att jobba eller surfa med

Dela på andra sajter

Ja, det är ju bara statistik. Men faktisk sådan. Med nån felprocent hit eller dit.

Många av dem som är med i statistiken har säkert flera av OS:en.

Jag har t.ex. Windows, OSx, iOS och Windows Mobile.

Det är fritt att tolka statistiken som man vill.

Dela på andra sajter

Ytterligare djupare ner i gyttjan, du frälste sektmedlem.... :whistle:

Jag har just en iPhone men den har jag bara som skittelefon och ringa med. Mycket mer än så duger den inte till

Jag har varken Android eller HTC för att jobba eller surfa med

Om du har en iPhone nu och tycker att den är skit så hoppas jag verkligen att du får det tvivelaktiga nöjet att prova något android skräp eller htc snusk, du kommer då att få referenspunkter till vad skräp är för något och du kommer att dyrka din iPhone ;)

Dela på andra sajter

Om du har en iPhone nu och tycker att den är skit så hoppas jag verkligen att du får det tvivelaktiga nöjet att prova något android skräp eller htc snusk, du kommer då att få referenspunkter till vad skräp är för något och du kommer att dyrka din iPhone ;)

Du är bara för pinsamt okunnig. I mitt yrke ingår att testa olika telefoner och fatta beslut vad alla anställda skall ha för telefoner i tjänsten

Jag har testat massor av modeller genom åren och anser mig ha väldigt god insikt i de olika telefonerna, deras operativsystem, prisbilder och för/nackdelar

Vad bygger du dina åsikter på. Religiös övertygelse ?

Ändrades av Tallviking

Dela på andra sajter

Du är bara för pinsamt okunnig. I mitt yrke ingår att testa olika telefoner och fatta beslut vad alla anställda skall ha för telefoner i tjänsten

Jag har testat massor av modeller genom åren och anser mig ha väldigt god insikt i de olika telefonerna, deras operativsystem, prisbilder och för/nackdelar

Vad bygger du dina åsikter på. Religiös övertygelse ?

Ungefär samma som din med typ 2000 anställda med rätt höga krav på kalender, mail mm.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...